Items where Author is "Csíkos, Csaba"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 34.

Article

Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet and Csapó, Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

Korom, Erzsébet and Csíkos, Csaba and Csapó, Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 30-42. (2016)

Csapó, Benő and Csíkos, Csaba and Korom, Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

Csíkos, Csaba: Az impakt faktor a neveléstudományi kutatásokban. Iskolakultúra, (23) 9. pp. 3-16. (2013)

Csíkos, Csaba: Melyik a kedvenc tantárgyad? : tantárgyi attitűdök vizsgálata a nyíltvégű írásbeli kikérdezés módszerével. Iskolakultúra, (22) 1. pp. 3-13. (2012)

Csíkos, Csaba: A PRIMAS projekt. Iskolakultúra, (20) 12. pp. 4-12. (2010)

Csíkos, Csaba: Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. Iskolakultúra, (20) 12. pp. 52-60. (2010)

Csíkos, Csaba: Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. Iskolakultúra Online 1. pp. 52-60. (2010)

Csíkos, Csaba and Szitányi, Judit and Kelemen, Rita: Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 149-166. (2010)

Csíkos, Csaba and Kelemen, Rita: Matematikai szöveges feladatok nehézségének és érdekességének megítélése 5. osztályos tanulók körében. Iskolakultúra, (19) 3-4. pp. 14-25. (2009)

Csíkos, Csaba and Steklács, János: Olvasásmegértés időkorlát mellett : egy metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet követő vizsgálatának eredményei. Iskolakultúra Online 1. pp. 1-11. (2009)

Csíkos, Csaba: Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 97-134. (2008)

Csíkos, Csaba: Néhány EARLI-közeli írásról. Iskolakultúra, (17) 11-12. p. 63. (2007)

Csíkos, Csaba: Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései. Iskolakultúra, (16) 12. pp. 69-82. (2006)

Csíkos, Csaba: Az oktatástudomány "kis tigrisei" : EARLI-konferenciák két új EU-tagállamban. Iskolakultúra, (15) 12. pp. 99-103. (2005)

Csíkos, Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 127-152. (2005)

Kelemen, Rita and Csíkos, Csaba and Steklács, János: A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 4. pp. 343-358. (2005)

Csíkos, Csaba: Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 2. pp. 183-201. (2004)

Csíkos, Csaba: Jelentés a magyar közoktatásról (Halász Gábor - Lannert Judit: Jelentés a magyar közoktatásról). Iskolakultúra, (14) 4. pp. 121-123. (2004)

Csíkos, Csaba: Metakogníció a tanulásban és a tanításban : az EARLI 10. konferenciájának kutatási eredményei. Iskolakultúra, (14) 2. pp. 3-11. (2004)

Csíkos, Csaba: Egy hazai matematikai felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 20-27. (2003)

Csíkos, Csaba: Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 530-533. (2003)

Csíkos, Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 35-55. (2003)

Csíkos, Csaba: Bizonyítástípusok fejlődési modellje. Iskolakultúra, (12) 4. pp. 78-84. (2002)

Csíkos, Csaba: Hány éves a kapitány? : matematikai szöveges feladatok megértése. Iskolakultúra, (12) 12. pp. 10-16. (2002)

Csíkos, Csaba: Bizonyítási stratégiák megítélése 10-17 éves korban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 3. pp. 319-345. (2001)

Csíkos, Csaba: Investing in Education. Analysis of the 1999 World Education Indicators : OECD, Paris, 2000. 192 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 118-119. (2000)

Csíkos, Csaba: Iskolai matematikai bizonyítások és a bizonyítási képesség. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 3-21. (1999)

Csíkos, Csaba: Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, (9) 2. pp. 113-119. (1999)

Csíkos, Csaba: Az EARLI-konferenciák szerepe a tudományos életben. Iskolakultúra, (7) 12. pp. 96-99. (1997)

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián: Az európai kutatók fiatal nemzedéke : Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). Iskolakultúra, (7) 12. pp. 117-118. (1997)

Csíkos, Csaba and Józsa, Krisztián and Korom, Erzsébet and Tarkó, Klára: Egy formálódó tudományos közösség : beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. Iskolakultúra, (7) 12. pp. 108-117. (1997)

Bajmócy, Péter and Csíkos, Csaba: Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében. Iskolakultúra, (7) 6-7. pp. 71-77. (1997)

Csíkos, Csaba: Ferenczi Gyula és Fodor László: Oktatáselmélet és oktatásstratégia : Stúdium Könyvkiadó, Kolozsvár, 1996. 149 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 4. pp. 407-409. (1996)

This list was generated on 2019. June 24. 17:18:57 CEST.