Csíkos Csaba: Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 52-60. (2010)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
6_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf Download (521kB) | Preview |
Abstract
A Rocard-jelentés (lásd a jelen lapszámban) tisztázni igyekszik a kutatásalapú természettudományos nevelés (’inquiry-based science education’, IBSE) és a problémaalapú tanulás (’problem-based learning’, PBL) viszonyát. Eszerint a problémaalapú tanulás elsősorban a matematikai nevelés szakirodalmában használatos. A Rocard-jelentés szerint a problémaalapú tanulás speciális esete lenne a kutatásalapú tanulás, amikor a kitűzött probléma megoldásához kísérletezésre, természettudományos szemléletű vizsgálódásra is szükség van.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 20 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2010 |
Page Range: | pp. 52-60 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42286 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |