Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései

Csíkos Csaba: Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései. In: Iskolakultúra, (16) 12. pp. 69-82. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_12_069-082.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_12_069-082.pdf

Letöltés (126kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányunkban azt a kérdést vizsgáljuk, hogy az empirikus viselkedéstudományi (így például pszichológiai, oktatástudományi) kutatásokban széleskörűen szereplő metakogníció fogalom (ld. Csíkos, 2004, 2006) hogyan viszonyul a filozófiai gondolkodás több évezredes problémájához, a tudatosság kérdéséhez.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 69-82
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41143
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet