Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései

Csíkos, Csaba: Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései. Iskolakultúra, (16) 12. pp. 69-82. (2006)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_12_069-082.pdf

Download (126kB)

Abstract

Tanulmányunkban azt a kérdést vizsgáljuk, hogy az empirikus viselkedéstudományi (így például pszichológiai, oktatástudományi) kutatásokban széleskörűen szereplő metakogníció fogalom (ld. Csíkos, 2004, 2006) hogyan viszonyul a filozófiai gondolkodás több évezredes problémájához, a tudatosság kérdéséhez.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2006
Volume: 16
Number: 12
Page Range: pp. 69-82
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:46
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41143

Actions (login required)

View Item View Item