Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei

Csíkos Csaba; Szitányi Judit; Kelemen Rita: Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 149-166. (2010)

[thumbnail of mp_2010_002_6503_149-166.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2010_002_6503_149-166.pdf

Letöltés (691kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 110
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 149-166
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 164-166.
Kulcsszavak: Neveléstudomány
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14177
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet