Szerző: " Csíkos Csaba"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 38.

Csapodi Csaba; Koncz Levente; Csíkos Csaba: A fűrészfog-eloszlás a matematika érettségi vizsga pontszámaiban, avagy mennyire engedékenyek a javítótanárok a ponthatár körül. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 2. pp. 83-96. (2023)

Török Réka; Csíkos Csaba: Rugalmas tanulási utakon : tanulási és életpálya-tervezési kompetenciák mérése a Gödi Szakképzési Centrum orientációs évfolyamán. In: Iskolakultúra, (32) 3. pp. 103-116. (2022)

Csíkos Csaba: A metakognícióelmélet 21. századi szerepvállalásáról - a számolási készség metakognitív és nem metakognitív komponenseinek példáján. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 18-29. (2022)

Pintér Tünde Kornélia; Csíkos Csaba: Tanulók, szülők és tanárok perspektívái az iskolai zenei nevelés céljáról és feladatáról. In: Iskolakultúra, (30) 7. pp. 3-25. (2020)

Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

Korom Erzsébet; Csíkos Csaba; Csapó Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 30-42. (2016)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

Csíkos Csaba: Az impakt faktor a neveléstudományi kutatásokban. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 3-16. (2013)

Csíkos Csaba: Melyik a kedvenc tantárgyad? : tantárgyi attitűdök vizsgálata a nyíltvégű írásbeli kikérdezés módszerével. In: Iskolakultúra, (22) 1. pp. 3-13. (2012)

Csíkos Csaba: A PRIMAS projekt. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 4-12. (2010)

Csíkos Csaba: Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 52-60. (2010)

Csíkos Csaba: Problémaalapú tanulás és matematikai nevelés. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 52-60. (2010)

Csíkos Csaba; Szitányi Judit; Kelemen Rita: Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 149-166. (2010)

Csíkos Csaba; Kelemen Rita: Matematikai szöveges feladatok nehézségének és érdekességének megítélése 5. osztályos tanulók körében. In: Iskolakultúra, (19) 3-4. pp. 14-25. (2009)

Csíkos Csaba; Steklács János: Olvasásmegértés időkorlát mellett : egy metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet követő vizsgálatának eredményei. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 1-11. (2009)

Csíkos Csaba: Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 97-134. (2008)

Csíkos Csaba: Néhány EARLI-közeli írásról. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. p. 63. (2007)

Csíkos Csaba: Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései. In: Iskolakultúra, (16) 12. pp. 69-82. (2006)

Csíkos Csaba: Az oktatástudomány "kis tigrisei" : EARLI-konferenciák két új EU-tagállamban. In: Iskolakultúra, (15) 12. pp. 99-103. (2005)

Csíkos Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 127-152. (2005)

Kelemen Rita; Csíkos Csaba; Steklács János: A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 4. pp. 343-358. (2005)

Csíkos Csaba: Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 2. pp. 183-201. (2004)

Csíkos Csaba: Jelentés a magyar közoktatásról (Halász Gábor - Lannert Judit: Jelentés a magyar közoktatásról). In: Iskolakultúra, (14) 4. pp. 121-123. (2004)

Csíkos Csaba: Metakogníció a tanulásban és a tanításban : az EARLI 10. konferenciájának kutatási eredményei. In: Iskolakultúra, (14) 2. pp. 3-11. (2004)

Csíkos Csaba: Egy hazai matematikai felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban. In: Iskolakultúra, (13) 8. pp. 20-27. (2003)

Csíkos Csaba: Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 530-533. (2003)

Csíkos Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 35-55. (2003)

Csíkos Csaba: Bizonyítástípusok fejlődési modellje. In: Iskolakultúra, (12) 4. pp. 78-84. (2002)

Csíkos Csaba: Hány éves a kapitány? : matematikai szöveges feladatok megértése. In: Iskolakultúra, (12) 12. pp. 10-16. (2002)

Csíkos Csaba: Bizonyítási stratégiák megítélése 10-17 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 3. pp. 319-345. (2001)

Csíkos Csaba: Investing in Education. Analysis of the 1999 World Education Indicators : OECD, Paris, 2000. 192 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 118-119. (2000)

Csíkos Csaba: Iskolai matematikai bizonyítások és a bizonyítási képesség. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 3-21. (1999)

Csíkos Csaba: Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban. In: Iskolakultúra, (9) 2. pp. 113-119. (1999)

Csíkos Csaba: Az EARLI-konferenciák szerepe a tudományos életben. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 96-99. (1997)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián: Az európai kutatók fiatal nemzedéke : Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 117-118. (1997)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára: Egy formálódó tudományos közösség : beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 108-117. (1997)

Bajmócy Péter; Csíkos Csaba: Európai országok népszerűsége egyetemi hallgatók körében. In: Iskolakultúra, (7) 6-7. pp. 71-77. (1997)

Csíkos Csaba: Ferenczi Gyula és Fodor László: Oktatáselmélet és oktatásstratégia : Stúdium Könyvkiadó, Kolozsvár, 1996. 149 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 4. pp. 407-409. (1996)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 22:38:35 CEST.