Sántha Kálmán; Tódor Erika-Mária: Szövegek a szövegben : kvalitatív kutatásmódszertani szempontok az idézetek szerepéről. In: Iskolakultúra, (32) 6. pp. 72-82. (2022)
Sántha Kálmán: A típusképző kvalitatív tartalomelemzés politetikus terei a pedagógusok reflektív gondolkodásának feltárásában. In: Iskolakultúra, (31) 3. pp. 19-29. (2021)
Sántha Kálmán: A kvalitatív összehasonlító elemzés és a strukturálatlan reflektív napló a tanárok reflektív gondolkodásának feltárásában. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 25-38. (2020)
Gyeszli Edit; Sántha Kálmán: Abdukció az osztálytermi interakcióban. In: Iskolakultúra, (25) 12. pp. 19-27. (2015)
Sántha Kálmán: Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 3-14. (2015)
Sántha Kálmán: Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 3-16. (2014)
Sántha Kálmán: A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 82-91. (2013)
Sántha Kálmán: Geo-információk a kvalitatív pedagógiai vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (22) 11. pp. 57-65. (2012)
Sántha Kálmán: Numerikus problémák a kvalitatív megbízhatósági mutatók meghatározásánál. In: Iskolakultúra, (22) 3. pp. 64-73. (2012)
Sántha Kálmán: A fotóinterjú a pedagógiai architektúra vizsgálatában. In: Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 55-66. (2011)
Sántha Kálmán: A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban. In: Iskolakultúra, (20) 7-8. pp. 54-62. (2010)
Sántha Kálmán: Körkép a hazai kvalitatív pedagógiai kutatásokról. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 73-83. (2009)
Hercz Mária; Sántha Kálmán: Pedagógiai terek iskolai implementációja : architektúra és funkcionális terek a mindennapok pedagógiai világában. In: Iskolakultúra, (19) 9. pp. 78-94. (2009)
Sántha Kálmán: Új nézőpont a kvalitatív kutatásban. In: Iskolakultúra, (19) 1-2. pp. 101-102. (2009)
Sántha Kálmán: Új nézőpont a kvalitatív kutatásban. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 144-146. (2008)
Sántha Kálmán: A kvalitatív metodológiai követelmények problémái. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 168-177. (2007)
Sántha Kálmán; Juba Adolf: Weitere Untersuchungen über die Entwicklung der Hortegaschen Mikroglia. In: Kolligátum. pp. 598-613. (1933)
Sántha Kálmán: Über einen Fall von Polyganglionitis (Poliomyelitis posterior) unter dem klinischen Bild einer subakuten Pseudotabes : Beitrag zur Frage der chronischen infektiösen Polyneuriten. In: Kolligátum. pp. 398-423. (1933)
Sántha Kálmán: Hemiballismus und Corpus Luysi : Anatomische und pathophysiologisclie Beiträge zur Frage des Hemiballismus nebst Versuch einer somatotopisclien Lokalisation im Corpus Luysi. In: Kolligátum. pp. 321-342. (1932)
Sántha Kálmán: Über Gefässveränderungen im Zentralnervensystem bei Chorea rheumatica. In: Kolligátum. pp. 405-420. (1932)
Sántha Kálmán: Über das hirnanatomische Substrat des Rechentalentes. In: Kolligátum. pp. 313-338. (1932)
Sántha Kálmán: Über die endogen-systematische Natur der amyotrophischen Lateralsklerose (Charcotsche Krankheit). In: Kolligátum. pp. 142-184. (1932)
Sántha Kálmán: Über das Verhalten der primären optischen Zentren bei einseitiger peripherer Blindheit. In: Kolligátum. pp. 224-237. (1930)