Sántha Kálmán: A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban. In: Iskolakultúra, (20) 7-8. pp. 54-62. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf Letöltés (293kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány a kvalitatív kutatásmódszertan részterületeit kidolgozó cikkek sorába kíván illeszkedni. A kvalitatív metodológiai elvek problematikáján belül tárgyalja a trianguláció mint az érvényesség egyik biztosítékának lehetséges megjelenési formáit. Mindezt úgy teszi, hogy az MTMM-mátrix elemzésével elvi kapcsolatot keres a trianguláció és a mátrix logikai működése között, továbbá felhívja a figyelmet a validitás konvergens és divergens (diszkriminatív) aspektusára.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 54-62 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42387 |
Tétel nézet |