A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban

Sántha Kálmán: A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 82-91. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_082-091.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_082-091.pdf

Letöltés (356kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány az utóbbi évtized nemzetközi szakirodalmában egyre gyakrabban szerepet vállaló kombinált módszertani kultúrára (Mixed Methods, Methodenmix) épülő vizsgálatok kutatásmódszertani hátterét mutatja be, felhívva a figyelmet a harmadik paradigma megjelenésére. Elemzi a módszertani trianguláció szerepét a kombinált vizsgálatokban, továbbá a Creswell-féle koncepció alapján illusztrálja a kombinált módszertani tervezés modelljeit.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 82-91
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41996
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet