Sántha Kálmán: A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 82-91. (2013)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_082-091.pdf Download (356kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány az utóbbi évtized nemzetközi szakirodalmában egyre gyakrabban szerepet vállaló kombinált módszertani kultúrára (Mixed Methods, Methodenmix) épülő vizsgálatok kutatásmódszertani hátterét mutatja be, felhívva a figyelmet a harmadik paradigma megjelenésére. Elemzi a módszertani trianguláció szerepét a kombinált vizsgálatokban, továbbá a Creswell-féle koncepció alapján illusztrálja a kombinált módszertani tervezés modelljeit.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 23 |
Number: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2013 |
Page Range: | pp. 82-91 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41996 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |