A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban

Sántha Kálmán: A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 82-91. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_082-091.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_082-091.pdf

Download (356kB) | Preview

Abstract

A tanulmány az utóbbi évtized nemzetközi szakirodalmában egyre gyakrabban szerepet vállaló kombinált módszertani kultúrára (Mixed Methods, Methodenmix) épülő vizsgálatok kutatásmódszertani hátterét mutatja be, felhívva a figyelmet a harmadik paradigma megjelenésére. Elemzi a módszertani trianguláció szerepét a kombinált vizsgálatokban, továbbá a Creswell-féle koncepció alapján illusztrálja a kombinált módszertani tervezés modelljeit.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 82-91
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41996

Actions (login required)

View Item View Item