Szerző: " Józsa Krisztián"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 34.

Cikk, tanulmány, mű

Szenczi Beáta; Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 76-95. (2022)

Földi Fanni; Józsa Krisztián: A Hangszertanulási motiváció kérdőív magyar adaptációja. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 96-109. (2022)

Józsa Krisztián; Zsolnai Anikó: Nagy Józsefre emlékezünk. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 3-5. (2022)

Józsa Krisztián: Óriáslépések a pedagógiában : az óvodás és kisiskolás gyermekek fejlesztése. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 55-68. (2022)

Szabó Norbert; Józsa Krisztián; Janurik Márta: Digitális eszközök használata az ének-zene órán : első osztályos tanulókkal folytatott kísérlet eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (121) 1. pp. 47-84. (2021)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A gyermekkori (CHEXI) és a felnőttkori (ADEXI) végrehajtó funkció kérdőívek magyar nyelvre történő adaptációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 47-69. (2020)

Janurik Márta; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: A zenei énkép jellemzői és összefüggése a zenei képességekkel hetedik osztályosok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 2. pp. 171-200. (2020)

Kis Noémi; Józsa Krisztián: Az otthoni környezet hatása az óvodás gyermekek elsajátítási motivációjára : egy longitudinális vizsgálat eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 3. pp. 243-261. (2019)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Végrehajtó funkció : elméleti megközelítések és vizsgálati módszerek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 175-200. (2018)

Janurik Márta; Józsa Krisztián: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 25-50. (2016)

Józsa Krisztián: Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 59-74. (2016)

Kis Noémi; Józsa Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. In: Iskolakultúra, (24) 2. pp. 19-33. (2014)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

Józsa Krisztián; Imre Ildikó Andrea: Az iskolán kívüli angol nyelvű tevékenységek összefüggése a nyelvtudással és a nyelvtanulási motivációval. In: Iskolakultúra, (23) 1. pp. 38-51. (2013)

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs: Szemezgetés a XI. Pedagógiai Értékelési Konferencián elhangzott előadásokból. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 3-5. (2013)

Zentai Gabriella; Fazekasné Fenyvesi Margit; Józsa Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 131-145. (2013)

Janurik Márta; Józsa Krisztián: Zenei képességek fejlődése 4 és 8 éves kor között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 2. pp. 75-99. (2013)

Józsa Krisztián; Hricsovinyi Julianna: A családi háttér szerepe az óvodaiskola átmenet szelekciós mechanizmusában. In: Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 12-29. (2011)

Józsa Krisztián; Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 365-397. (2009)

Varga József; Józsa Krisztián; Pap-Szigeti Róbert: Az arányosságszámítási készség kritériumorientált fejlesztése 7. osztályban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 5-27. (2007)

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői : roma és többségi tanulók összehasonlítása. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 83-96. (2007)

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 76-92. (2007)

Józsa Krisztián; Nikolov Marianne: Az angol és német nyelvi készségek fejlettségét befolyásoló tényezők. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 3. pp. 307-337. (2005)

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

Józsa Krisztián: Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége : egy longitudinális kutatás első mérési pontja. In: Iskolakultúra, (14) 11. pp. 3-16. (2004)

Józsa Krisztián; Székely Györgyi: Kísérlet a kooperatív tanulás alkalmazására a matematika tanítása során. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 3. pp. 339-362. (2004)

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

Zsolnai Anikó; Józsa Krisztián: A szociális készségek kritériumorientált fejlesztésének lehetőségei. In: Iskolakultúra, (12) 4. pp. 12-20. (2002)

Németh Mária; Józsa Krisztián; Nagy László: Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 485-510. (2001)

Józsa Krisztián: Az iskola és a család hatása a tanulási motivációra. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 69-82. (2000)

Józsa Krisztián: Harold F. O'Neil és JR. Michael Drillings (szerk.): Motiváció: elmélet és kutatás : Vince Kiadó, Budapest, 1999. 324 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 459-462. (1999)

Józsa Krisztián: Mi alakítja az énértékelésünket fizikából? In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 72-80. (1999)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián: Az európai kutatók fiatal nemzedéke : Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 117-118. (1997)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára: Egy formálódó tudományos közösség : beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 108-117. (1997)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 10:09:25 CEST.