Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége

Józsa, Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

[img] Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_001_6310_079-104.pdf

Letöltés (316kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Józsa, Krisztián
Rovatcím: Tanulmányok
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Dátum: 2002
Kötet: 102
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Gyűjtemény: Folyóiratok
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai, Tanulás motivációs tényezők, Tanulás pszichológia
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 100-103.
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2018. okt. 18. 11:20
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13978
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet