A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

[thumbnail of mp_2005_002_6405_185-205.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2005_002_6405_185-205.pdf

Letöltés (296kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 105
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2005
Oldalak: pp. 185-205
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 202-205.
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai, Hátrányos helyzetű tanulók Magyarország kutatási beszámoló 2005
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14077
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet