A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs and Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

[thumbnail of mp_2005_002_6405_185-205.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2005_002_6405_185-205.pdf

Download (296kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 105
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2005
Page Range: pp. 185-205
Additional Information: Bibliogr.: p. 202-205.
Uncontrolled Keywords: Motiváció pedagógiai, Hátrányos helyzetű tanulók Magyarország kutatási beszámoló 2005
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14077

Actions (login required)

View Item View Item