A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes, József Balázs; Józsa, Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

[img] Cikk, tanulmány, mű
mp_2005_002_6405_185-205.pdf

Letöltés (296kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Fejes, József Balázs
Józsa, Krisztián
Rovatcím: Tanulmányok
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Dátum: 2005
Kötet: 105
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Gyűjtemény: Folyóiratok
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai, Hátrányos helyzetű tanulók Magyarország kutatási beszámoló 2005
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 202-205.
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2018. okt. 18. 11:20
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14077
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet