Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2005_002_6405_185-205.pdf Letöltés (296kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 105 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2005 |
Oldalak: | pp. 185-205 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 202-205. |
Kulcsszavak: | Motiváció pedagógiai, Hátrányos helyzetű tanulók Magyarország kutatási beszámoló 2005 |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14077 |
Tétel nézet |