Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése

Zentai, Gabriella and Fazekasné Fenyvesi, Margit and Józsa, Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. Iskolakultúra, (23) 11. pp. 131-145. (2013)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf

Download (449kB)

Abstract

Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2013
Volume: 23
Number: 11
Page Range: pp. 131-145
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42013

Actions (login required)

View Item View Item