Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése

Zentai Gabriella; Fazekasné Fenyvesi Margit; Józsa Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 131-145. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf

Letöltés (449kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 131-145
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42013
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet