Zentai Gabriella and Fazekasné Fenyvesi Margit and Józsa Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 131-145. (2013)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_131-145.pdf Download (449kB) | Preview |
Abstract
Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 23 |
Number: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2013 |
Page Range: | pp. 131-145 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42013 |
Actions (login required)
View Item |