Szerző: " Kárpáti Andrea"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 39.

Cikk, tanulmány, mű

Kárpáti Andrea: Képességfejlesztő vizuális nevelés : Nagy József művészetpedagógiai öröksége. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 69-82. (2022)

Simon Tünde; Kárpáti Andrea: A vizuális kommunikációs képesség online diagnosztikus mérése 4-6. évfolyamon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 3-31. (2020)

Kárpáti Andrea; Nagy Angelika: Digitális kreativitás : a vizuális és informatikai kultúra szinergiája. In: Iskolakultúra, (29) 4-5. pp. 86-98. (2019)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 17-28. (2019)

Klima Gábor; Kárpáti Andrea: A vizuális nevelés és a médiapedagógia szinergiája : problémák és lehetőségek. In: Iskolakultúra, (28) 8-9. pp. 63-71. (2018)

Gaul-Ács Ágnes; Kárpáti Andrea: Óvodás gyermekrajzok vizsgálata a három narratív rajz képalkotó feladatsorral. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 3. pp. 279-306. (2018)

Tóth Alisa; Kárpáti Andrea; Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 399-421. (2017)

Tóth-Mózer Szilvia; Kárpáti Andrea: A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 121-150. (2016)

Babály Bernadett; Kárpáti Andrea: A téri képességek vizsgálata a papír alapú és online tesztekkel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 67-92. (2015)

Kis-Tóth Lajos; Borbás László; Kárpáti Andrea: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok. In: Iskolakultúra, (24) 9. pp. 50-71. (2014)

Molnár Pál; Kárpáti Andrea; Tóth Edit; Tóth Krisztina: Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban. In: Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 61-83. (2013)

Babály Bernadett; Budai László; Kárpáti Andrea: A térszemlélet fejlődésének vizsgálata statikus és mozgó ábrás tesztekkel. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 6-19. (2013)

Bredács Alice; Kárpáti Andrea: A 14–16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 197-219. (2012)

Kárpáti Andrea; Szálas Tímea; Kuttner Ádám: Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok. In: Iskolakultúra, (22) 10. pp. 11-42. (2012)

Lakatosné Török Erika; Kárpáti Andrea: Az informatikai kompetencia, a pedagógiai gyakorlat és az innovációs sikeresség összefüggései az Európai Digitális Tananyagportál magyar kipróbálói csoportjában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 3. pp. 227-259. (2009)

Dorner Helga; Kárpáti Andrea: Mentorált innováció virtuális tanulási környezetben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 225-246. (2008)

Kárpáti Andrea: Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 3-7. (2007)

Kárpáti Andrea; Ollé János: Tanárok informatikai képességeinek és pedagógiai stratégiáinak integrált fejlesztése. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 14-23. (2007)

Kárpáti Andrea; Molnár Éva: Esélyteremtés az oktatási informatika eszközeivel : a Roma Oktatási Informatikai projekt első tanéve. In: Iskolakultúra, (14) 12. pp. 111-122. (2004)

Kárpáti Andrea; Molnár Éva: Képességfejlesztés az oktatási informatika eszközeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 3. pp. 293-317. (2004)

Kárpáti Andrea: Oktatás és informatika. In: Iskolakultúra, (14) 12. pp. 3-6. (2004)

Kárpáti Andrea: Tanári szerepek az informatizált iskolában. In: Iskolakultúra, (14) 9. pp. 3-14. (2004)

Kárpáti Andrea: Mérni a mérhetetlent : teljesítményértékelés a vizuális nevelésben. In: Iskolakultúra, (13) 8. pp. 95-106. (2003)

Kárpáti Andrea: A kortárs művészet esztétikuma: a kamaszrajzok megítélésének kulcsa. In: Iskolakultúra, (11) 9. pp. 95-103. (2001)

Kárpáti Andrea: Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága "Informatika az Oktatásban" Albizottsága megalakulásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 359-360. (1999)

Kárpáti Andrea: Számítógéppel segített tanulás. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 99-108. (1997)

Kárpáti Andrea; Gyebnár Viktória: A vizuális képességek értékelése. In: Iskolakultúra, (7) 8. pp. 46-55. (1997)

Kárpáti Andrea; Zempléni András; Verhelst Norman D.; Velduijzen Niels H.; Schönau Diederik W.: A zsűrizés mint értékelési módszer a vizuális nevelésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (97) 3-4. pp. 203-234. (1997)

Kárpáti Andrea: A Leonardo Program pedagógiai hatásvizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 1. pp. 3-34. (1996)

Kárpáti Andrea: Balázsné Szűcs Judit : Miből lesz a cserebogár? : vizuális nevelés 2-8 éves korig. In: Iskolakultúra, (5) 1-2. pp. 158-160. (1995)

Kárpáti Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 19-35. (1993)

Kárpáti Andrea: A vizuális kommunikáció mint tantárgy. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 55-61. (1993)

Kárpáti Andrea: Környezetkultúra világszerte a pedagógiában : tantárgy, hobby, életmód. In: Iskolakultúra, (2) 21. pp. 2-14. (1992)

Kárpáti Andrea: Építészet és nevelés : Nemzetközi szimpózium, Pécs, 1987. november 12-14. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (88) 2. pp. 245-248. (1988)

Kárpáti Andrea: A vizuális műelemző képesség fejlődése az általános iskola felső tagozatán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (88) 2. pp. 172-186. (1988)

Kárpáti Andrea; Kaposi Endre: Az alsó tagozatos tanulók műelemzőképesség-vizsgálatának tapasztalatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 1. pp. 50-61. (1985)

Kárpáti Andrea: 5. és 8. osztályos tanulók képzőművészeti tudásanyaga és ízlése : az 1980-as műelemzőkészség-vizsgálat országos adatainak tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 376-391. (1981)

Kárpáti Andrea: Kísérlet a műelemző képesség kialakítására és fejlesztésére 6-10 éves gyermekeknél. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 1. pp. 49-62. (1981)

Kárpáti Andrea: Képzőművészeti foglalkozások napköziseknek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (79) 1. pp. 35-42. (1979)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 11:47:50 CET.