Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig

Kárpáti Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 19-35. (1993)

[thumbnail of mp_1993_001_002_6043_019-035.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1993_001_002_6043_019-035.pdf

Letöltés (258kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 93
Szám: 1-2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1993
Oldalak: pp. 19-35
Megjegyzések: Bibliogr.: 34. p.
Kulcsszavak: Pedagógia rajz tanítása Magyarország 20. sz.
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:12
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13651
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet