Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | J | K | M | N | P | R | S | T | Z
Találatok száma: 31.

B

Barabási, Tünde: A tanítóképzés rendszere Magyarországon és Romániában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 179-201. (2002)

Bievenue, Lisa and Barna, József: Az új természettudományos szemlélet (new science) hatása az oktatásra az Egyesült Államokban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 433-444. (2002)

C

Csapó, Benő: A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koeficiens. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 391-410. (2002)

Csizér, Kata and Dörnyei, Zoltán: Az általános iskolások idegennyelv-tanulási attitűdjei és motivációja. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 333-353. (2002)

F

Felkai, László: A kultuszminiszter Lukács György. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 3-9. (2002)

G

Gombocz, János and Pukánszky, Béla: Pukánszky Béla: A gyermekkor története : Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 2001 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 125-127. (2002)

Gordon Győri, János: A gondolkodási készségek fejlesztésének pedagógiája Szingapúrban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 203-229. (2002)

Gordon Győri, János: A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 491-515. (2002)

Géczy, János: A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 31-61. (2002)

H

Halász, Gábor: A neveléstudományi kutatások intézményi és finanszírozási feltételei : vitaanyag. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 105-122. (2002)

Hamar, Pál and Derzsy, Béla: Testnevelő tanári vélemények aktuális tantervelméleti kérdésekről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 145-157. (2002)

Holik, Ildikó and Döber, Hans and Hörner, Wolfgang and Kopp, Botho von and Mitter, Wolfgang: Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2002 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 517-520. (2002)

Horn, Klaus-Peter and Mátis, Veronika: A magyar pedagógia recepciója Németországban a XX. század első felében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 265-278. (2002)

J

Jong, Ton de and Molnár, Edit Katalin: Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 445-457. (2002)

Jámbori, Szilvia and Durkin, Kevin: Kevin Durkin (szerk.): Developmental social psychology : from infancy to old age : Blackwell Publishers Inc., Oxford, 776 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 123-125. (2002)

Józsa, Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

K

Kirsi, Haavisto and Lehtinen, Erno and Kuusinen, Jorma: Erno Lehtinen – Jorma Kuusinen: Neveléspszichológia : Werner Söderström Osakeyhtiö, Helsinki 2001 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 279-281. (2002)

M

Meleg, Csilla: Iskolai egészségnevelés: a feladat újrafogalmazása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 11-29. (2002)

Molnár, Gyöngyvér: Komplex problémamegoldás vizsgálata 9-17 évesek körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 231-264. (2002)

Molnár, Gyöngyvér and Rychen, Dominique Simone and Salganik, Laura Hersh: Dominique Simone Rychen és Laura Hersh Salganik (szerk.): Defining and Selecting Key Competencies : [A kulcskompetenciák meghatározása és kiválasztása] : Hogrefe and Huber Publishers; Seattle, 2001. 251. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 411-413. (2002)

Molnár, Éva: Önszabályozó tanulás. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 63-77. (2002)

N

Nagy, Mária: Cigány tanulók az iskolában : a tanárok beszélnek. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 301-331. (2002)

Németh, András and Brezinka, Wolfgang: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich : Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Band 1, Wien. Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften. Wien 2000. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 520-522. (2002)

P

Papp, Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)

Podolszkij, Andrei I.: Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 377-390. (2002)

R

Reisz, Terézia: A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 475-489. (2002)

Réthy, Endréné: A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 281-300. (2002)

S

Salat, Annamária-Enikő and Séra, László: A téri vizualizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 459-473. (2002)

Strauss, Sidney and Beréndi, Márta: A tanítás mint természetes kogníció. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 417-431. (2002)

T

Tóth, László: Szövegmegértés az általános iskolában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 355-376. (2002)

Z

Zrinszky, László: A tudás mint andragógiai probléma : tanulás az egész életen át. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 131-144. (2002)

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 22 08:16:40 2017 CET.