Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége

Podolszkij Andrei I.: Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 377-390. (2002)

[thumbnail of mp_2002_003_6326_377-390.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_003_6326_377-390.pdf

Download (246kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 102
Number: 3
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2002
Page Range: pp. 377-390
Additional Information: Bibliogr.: p. 388-389.
Uncontrolled Keywords: Tanulási módszer Galperin-elmélet, Tanuláselmélet
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13994

Actions (login required)

View Item View Item