Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében

Papp, Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_002_6316_159-178.pdf

Download (297kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 102
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2002
Page Range: pp. 159-178
Additional Information: Bibliogr.: p. 176-178.
Uncontrolled Keywords: Hátrányos helyzet oktatásügy Magyarország 2000-es évek
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13984

Actions (login required)

View Item View Item