Papp Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_002_6316_159-178.pdf Download (297kB) | Preview |
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Volume: | 102 |
| Number: | 2 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Language: | magyar |
| Date: | 2002 |
| Page Range: | pp. 159-178 |
| Additional Information: | Bibliogr.: p. 176-178. |
| Uncontrolled Keywords: | Hátrányos helyzet oktatásügy Magyarország 2000-es évek |
| Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
| Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:08 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13984 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

