Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében

Papp Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)

[thumbnail of mp_2002_002_6316_159-178.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_002_6316_159-178.pdf

Letöltés (297kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 102
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 159-178
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 176-178.
Kulcsszavak: Hátrányos helyzet oktatásügy Magyarország 2000-es évek
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13984
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet