A tanítás mint természetes kogníció

Strauss Sidney; Beréndi Márta: A tanítás mint természetes kogníció. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 417-431. (2002)

[thumbnail of mp_2002_004_6329_417-431.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_004_6329_417-431.pdf

Letöltés (246kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 102
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 417-431
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 429-430.
Kulcsszavak: Pedagógia elmélet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:37
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13997
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet