A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései

Reisz Terézia: A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 475-489. (2002)

[thumbnail of mp_2002_004_6333_475-489.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_004_6333_475-489.pdf

Letöltés (321kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 102
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 475-489
Megjegyzések: Bibliogr.: 488. p.
Kulcsszavak: Hátrányos helyzet oktatásügy, Környezetszociológia pedagógia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:37
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14001
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet