Szerző: " Tóth Edit"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 26.

Cikk, tanulmány, mű

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (122) 1. pp. 3-19. (2022)

Sebestyén Edmond; Tóth Edit: Tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos hatékonyság- és szorongásérzete. In: Iskolakultúra, (32) 12. pp. 3-21. (2022)

Szabó Dóra Fanni; Tóth Edit; D. Molnár Éva: A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban : egy kérdőíves vizsgálat eredményei. In: Iskolakultúra, (31) 1. pp. 3-25. (2021)

Kálmán László; Tóth Edit: Óvodapedagógusok, tanítók és szülők vélekedései az iskolakészültségről. In: Iskolakultúra, (31) 9. pp. 3-24. (2021)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? : 2-8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 71-90. (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 55-67. (2019)

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata : a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 68-78. (2019)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban : a társszerzői hálózat. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 327-360. (2018)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértésteljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 95-136. (2017)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 423-449. (2017)

Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés mint folyamat - az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 219-253. (2016)

Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben és longitudinális program adatainak tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 339-363. (2016)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében. In: Iskolakultúra, (26) 9. pp. 51-72. (2016)

Tóth Edit: Az országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 115-138. (2015)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. In: Iskolakultúra, (25) 4. pp. 18-30. (2015)

Tóth Edit; Sipos Judit: A rendszerszintű mérések hatása a pedagógusok tanítási gyakorlatára: egy tanári kérdőíves vizsgálat tanulságai. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 38-53. (2014)

Molnár Pál; Kárpáti Andrea; Tóth Edit; Tóth Krisztina: Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban. In: Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 61-83. (2013)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene : az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 83-94. (2012)

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 34-45. (2012)

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 124-137. (2011)

Tóth Edit; Székely László: Háttértényezők hatásának vizsgálata hierarchikus lineáris modellekkel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 5-23. (2011)

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 225-249. (2011)

Tóth Edit; Barassevich Tamás: Aktuális hangsúlyok és tendenciák az oktatáskutatás nemzetközi színterén : beszámoló az EARLI 13. konferenciájáról. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 92-101. (2010)

Tóth Edit: Tesztalapú elszámoltathatóság a közoktatásban. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 60-78. (2010)

Tóth Edit; Regényi Enikő; Takács István Károly; Kasik László: A kötődéskutatás pedagógiai vonatkozásai : az anya-gyermek kötődés és zavarai. In: Iskolakultúra, (19) 10. pp. 58-75. (2009)

Tóth Edit: Koretz, Daniel: Measuring up: what educational testing really tells us : Harvard University Press, Cambridge, M.A. 2008. 353 o. : [könyismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 283-285. (2008)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 13. 00:51:51 CEST.