Szerző: " Radnóti Katalin"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 32.

Cikk, tanulmány, mű

Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna: A kutatásalapú tanulás, tanítás és tanárképzés lehetőségei a fizika oktatásában. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 70-80. (2016)

Nagy Mária; Radnóti Katalin: Híd a közoktatás és a felsőoktatás között. In: Iskolakultúra, (25) 1. pp. 51-76. (2015)

Radnóti Katalin: Milyen magasak és milyen nehezek vagyunk? : van-e a kapcsolat az emberek magassága és testtömege között? In: Iskolakultúra, (25) 10. pp. 110-126. (2015)

Radnóti Katalin; Nagy Mária: A matematika és a fizika kapcsolata. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 102-118. (2014)

Radnóti Katalin; Adorjánné Farkas Magdolna: Az iskolai természettudományos oktatás szemlélete. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 49-62. (2013)

Nagy Mária; Horváth Gábor; Radnóti Katalin: Kutatási szöveg tanórai feldolgozása. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 96-108. (2013)

Radnóti Katalin: Ollé János, Papp-Danka Adrienn, Lévai Dóra, Tóth-Mózer Szilvia és Virányi Anita (2013): Oktatásinformatikai módszerek. Tanítás és tanulás az információs társadalomban : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 150 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 265-267. (2013)

Radnóti Katalin; Király Béla: A bolognai rendszerű tanárképzés tanulságai. In: Iskolakultúra, (22) 3. pp. 105-112. (2012)

Radnóti Katalin: A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről : a fizika- és a kémiatanítás eredményessége. In: Iskolakultúra, (20) 10. pp. 71-78. (2010)

Radnóti Katalin: Néhány gondolat a TIMSS- 2007-es vizsgálat eredményeihez és interpretációjához : mióta gyenge a középiskolából hozott természettudományos tudás? In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 14-25. (2009)

Radnóti Katalin: Zöld könyv 2008. In: Iskolakultúra, (19) 1-2. pp. 103-107. (2009)

Radnóti Katalin: A fizikatanítás hatékonysága. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 79-87. (2008)

Radnóti Katalin: Tudásmérés. In: Iskolakultúra, (17) 8-10. pp. 242-247. (2007)

Radnóti Katalin: Hogyan lehet eredményesen tanulni a fizika tantárgyat? In: Iskolakultúra, (15) 10. pp. 5-12. (2005)

Radnóti Katalin: Korom Erzsébet: Fogalmi fejlődés és fogalmi váltás : Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 2005. 192 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 1. pp. 101-103. (2005)

Radnóti Katalin: A fizika tantárgy helyzete egy vizsgálat tükrében. In: Iskolakultúra, (15) 3. pp. 81-94. (2005)

Radnóti Katalin: A fizikatanítás pedagógiájának kérdései a fizika évében. In: Iskolakultúra, (15) 10. pp. 3-4. (2005)

Radnóti Katalin: Gyenge kezdés után erős visszaesés : avagy: miért nem szeretik a diákok a fizikát? In: Iskolakultúra, (14) 1. pp. 50-68. (2004)

Radnóti Katalin: Tudomány és történet (Forrai Gábor - Margitay Tihamér [szerk.]: Tudomány és történet). In: Iskolakultúra, (14) 6-7. pp. 222-226. (2004)

Radnóti Katalin: Az induktív módszer zavarai az oktatásban. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 34-44. (2000)

Radnóti Katalin: tudományos gondolkodás története (Rapolyi László - Szegedi Péter: A tudományos gondolkodás története). In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 221-227. (2000)

Radnóti Katalin: Joy Palmer - Philip Neal: A környezeti nevelés kézikönyve : Körlánc Környezeti Nevelési Program 1998, InfoGroup Kft. Könyvek 7. 252 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 1. pp. 115-116. (1999)

Radnóti Katalin: Tudományfilozófiai tanulmányok. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 184-187. (1999)

Radnóti Katalin; Wagner Éva: A természettudományos nevelés gyakorlati problémái. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 323-342. (1999)

Radnóti Katalin: A fizika- és a kémiatanítás összehangolása. In: Iskolakultúra, (8) 3. pp. 54-62. (1998)

Radnóti Katalin: A százéves elektron : fejezetek az atomfogalom történetéből. In: Iskolakultúra, (7) 4. pp. 21-31. (1997)

Radnóti Katalin: Az atomenergia megítélése és a természettudományos tanárképzés. In: Iskolakultúra, (6) 4. pp. 65-75. (1996)

Radnóti Katalin: Komplex természettudomány a magyar fizikatankönyvek tükrében régen és ma. In: Iskolakultúra, (5) 8-9. pp. 79-93. (1995)

Radnóti Katalin: Adatbáziskezelő programok alkalmazása a természettudományok oktatásában. In: Iskolakultúra, (4) 7. pp. 50-52. (1994)

Radnóti Katalin: Beszélgetések az atomenergiáról. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 79-82. (1993)

Radnóti Katalin: Elképzelések egy komplex természetismeret tankönyvről 15-16 éves tanulók részére. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 12-20. (1993)

Radnóti Katalin: Új természettudományos tankönyvcsalád Angliában. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 72-75. (1993)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 15:33:13 CET.