A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről : a fizika- és a kémiatanítás eredményessége

Radnóti Katalin: A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről : a fizika- és a kémiatanítás eredményessége. In: Iskolakultúra, (20) 10. pp. 71-78. (2010)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2010-10.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-10.pdf

Letöltés (654kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Jelen írásban két reprezentatívnak minősíthető 2009-es adatgyűjtés eredményeiről számolok be. Vizsgálatainkban a műszaki felsőoktatásba beérkező hallgatók felkészültségének felmérését végeztük el fizika és kémia tantárgyakból több felsőoktatási intézmény bevonásával. Szándékunk az volt, hogy az oktatási kormányzat figyelmét felhívjuk a közoktatásban lezajlott negatív jelenségek kezelésének elodázhatatlanságára, melyre egy széleskörű vizsgálat eredményei alkalmasak lehetnek, hiszen a deklarált célok között szerepel a műszaki-természettudományos végzettségű szakemberek képzésének kiemelt támogatása.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 71-78
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42369
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet