Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 32.

III. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Székház, Budapest, 2003. október 9-11. : [felhívás]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 523-524. (2002)

Barabási Tünde: A tanítóképzés rendszere Magyarországon és Romániában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 179-201. (2002)

Bievenue Lisa; Barna József: Az új természettudományos szemlélet (new science) hatása az oktatásra az Egyesült Államokban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 433-444. (2002)

Csapó Benő: A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koeficiens. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 391-410. (2002)

Csizér Kata; Dörnyei Zoltán: Az általános iskolások idegennyelv-tanulási attitűdjei és motivációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 333-353. (2002)

Felkai László: A kultuszminiszter Lukács György. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 3-9. (2002)

Gombocz János: Pukánszky Béla: A gyermekkor története : Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 2001 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 125-127. (2002)

Gordon Győri János: A gondolkodási készségek fejlesztésének pedagógiája Szingapúrban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 203-229. (2002)

Gordon Győri János: A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 491-515. (2002)

Géczy János: A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 31-61. (2002)

Halász Gábor: A neveléstudományi kutatások intézményi és finanszírozási feltételei : vitaanyag. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 105-122. (2002)

Hamar Pál; Derzsy Béla: Testnevelő tanári vélemények aktuális tantervelméleti kérdésekről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 145-157. (2002)

Holik Ildikó: Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2002 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 517-520. (2002)

Horn Klaus-Peter; Mátis Veronika: A magyar pedagógia recepciója Németországban a XX. század első felében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 265-278. (2002)

Jong Ton de; Molnár Edit Katalin: Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 445-457. (2002)

Jámbori Szilvia: Kevin Durkin (szerk.): Developmental social psychology : from infancy to old age : Blackwell Publishers Inc., Oxford, 776 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 123-125. (2002)

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

Kirsi Haavisto: Erno Lehtinen – Jorma Kuusinen: Neveléspszichológia : Werner Söderström Osakeyhtiö, Helsinki 2001 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 279-281. (2002)

Meleg Csilla: Iskolai egészségnevelés: a feladat újrafogalmazása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 11-29. (2002)

Molnár Gyöngyvér: Dominique Simone Rychen és Laura Hersh Salganik (szerk.): Defining and Selecting Key Competencies [A kulcskompetenciák meghatározása és kiválasztása] : Hogrefe and Huber Publishers; Seattle, 2001. 251. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 411-413. (2002)

Molnár Gyöngyvér: Komplex problémamegoldás vizsgálata 9-17 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 231-264. (2002)

Molnár Éva: Önszabályozó tanulás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 63-77. (2002)

Nagy Mária: Cigány tanulók az iskolában : a tanárok beszélnek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 301-331. (2002)

Németh András: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich : Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Band 1, : Wien. Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften, Wien 2000. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 520-522. (2002)

Papp Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)

Podolszkij Andrei I.: Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 377-390. (2002)

Reisz Terézia: A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 475-489. (2002)

Réthy Endréné: A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 281-300. (2002)

Salat Annamária-Enikő; Séra László: A téri vizualizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 459-473. (2002)

Strauss Sidney; Beréndi Márta: A tanítás mint természetes kogníció. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 417-431. (2002)

Tóth László: Szövegmegértés az általános iskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 355-376. (2002)

Zrinszky László: A tudás mint andragógiai probléma : tanulás az egész életen át. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 131-144. (2002)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 02:36:12 CEST.