Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 3-26. (2022)
Rausch Attila; Misley Helga: A Covid-19 járványhelyzet hatása a tanárképzés digitalizációs folyamatára. In: Iskolakultúra, (31) 6. pp. 62-71. (2021)
Jáger Borbála; Rausch Attila: A klímaváltozás oktatása nemzetközi kutatások alapján : elméleti megközelítések, hatékony módszerek és tanulási eredmények. In: Iskolakultúra, (31) 3. pp. 75-92. (2021)
Szabó Lilla; Rausch Attila; Zsolnai Anikó: A pedagógus-diák közötti kötődés jellemzése egy hazai vizsgálat tükrében. In: Iskolakultúra, (29) 2-3. pp. 22-38. (2019)
Rausch Attila: Kognitív aktiváció és tanári kompetencia matematikaórán [Kunter, M., Baumert, J., Blum, W., Klusmann, U., Krauss, S. és Neubrand, M. (2013): Cognitive activation in the mathematics classroom and professional competence of teachers: Results from the COACTIV project c. könyvéről]. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 132-133. (2016)
Török Tímea; Rausch Attila: Konferencia a PISA 2012 mérés eredményeiről és azok értékeléséről. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 200-207. (2015)
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 3. pp. 183-213. (2015)
Debreczeni Dániel Géza; Rausch Attila: A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 125-129. (2015)
Rausch Attila; Kovács Gergely: Beszámoló a X. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. In: Iskolakultúra, (23) 1. pp. 99-106. (2013)
Rausch Attila: Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 101-116. (2013)