Szerző: " Kinyó László"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 20.

Cikk, tanulmány, mű

Huszka Noémi; Kinyó László: A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata. In: Iskolakultúra, (30) 6. pp. 67-81. (2020)

Huszka Noémi; Kinyó László: A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban. In: Iskolakultúra, (29) 12. pp. 3-13. (2019)

Kinyó László: Az egyetemes társadalmi-kulturális jelenségek (humán univerzálék) tanításában rejlő lehetőségek az iskola bevezető és kezdő szakaszában. In: Iskolakultúra, (28) 7. pp. 64-79. (2018)

Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 93-113. (2015)

Dancs Katinka; Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 363-382. (2015)

Kinyó László; Bús Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében. In: Iskolakultúra, (25) 4. pp. 31-48. (2015)

Kinyó László; Dancs Katinka: Az identitás és állampolgárság kutatása Európában – beszámoló a CiCe-hálózat 2014-es konferenciájáról. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 119-122. (2014)

Kinyó László; Dancs Katinka: A Rasch-modell elmélete és gyakorlati alkalmazása a társadalomtudományi kutatásokban – egy kézikönyv bemutatása. In: Iskolakultúra, (24) 2. pp. 109-112. (2014)

Dancs Katinka; Kinyó László: Az állampolgári aktivitást befolyásoló kulturális tőke személyes dimenziójának indikátorai: az intézmények iránti bizalom és a bevándorlók iránti attitűdök. In: Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 17-30. (2013)

Dancs Katinka; Kinyó László: Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. In: Iskolakultúra, (22) 5. pp. 11-23. (2012)

Dancs Katinka; Kinyó László: Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 45-61. (2012)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 40-54. (2009)

Kinyó László: Nemzetközi és magyarországi állampolgáriműveltség-kutatások. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 399-425. (2009)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében. In: Iskolakultúra, (19) 3-4. pp. 3-13. (2009)

Kinyó László; Kelemen Rita: Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 151-159. (2008)

Kinyó László: Csengery János szerepe Szeged város tudományos közéletében és a Ferenc József Tudományegyetem fejlődésében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 67-77. (2007)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 92-97. (2006)

Kinyó László: Iskolaigazgatók értékelése itthon és külföldön. In: Iskolakultúra, (16) 6. pp. 70-79. (2006)

Kinyó László: A magyar történelmi események, korszakok, megítélése a 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 4. pp. 409-432. (2005)

Kinyó László: A narratív készségek fejlődése és szerepe a történelemtanításban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 109-126. (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 13:45:01 CEST.