Szerző: " Kasik László"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 35.

Cikk, tanulmány, mű

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (122) 1. pp. 3-19. (2022)

Kasik László: A szociálisérdek-érvényesítés jellemzői gyermek- és serdülőkorban - a Nagy József-i modell empirikus igazolása és továbbfejlesztése. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 83-97. (2022)

Kasik László; Gál Zita; Nagy Zoltán: Perfekcionista és nem perfekcionista serdülők szociálisprobléma-megoldásának és szorongásának jellemzői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (121) 2. pp. 189-208. (2021)

Balogh-Pécsi Anett; Kasik László: A kommunikáció szerepe a megküzdés, a szociálisprobléma-megoldás és az asszertivitás serdülőkori fejlesztésében. In: Iskolakultúra, (31) 7-8. pp. 118-131. (2021)

Szitás Teodóra; Kasik László: Óvodások szociálisprobléma-megoldásának hazai és nemzetközi vizsgálatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 4. pp. 373-389. (2020)

Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: Az észlelt tanulmányi sikeresség és az iskolai jóllét pszichológiai erőforrásainak összefüggései középiskolás diákok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 4. pp. 265-286. (2019)

Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Gál Zita; Kasik László; Szabó Hangya Lilla; Nagy Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében. In: Iskolakultúra, (29) 6. pp. 18-35. (2019)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina; Szabó Hangya Lilla: Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei. In: Iskolakultúra, (29) 6. pp. 49-61. (2019)

Kasik László; Gál Zita: Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban : kérdőíves és történetalapú elemzés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 2. pp. 113-129. (2019)

Szabó Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Kasik László; Fejes József Balázs: Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében. In: Iskolakultúra, (29) 6. pp. 36-48. (2019)

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében. In: Iskolakultúra, (29) 6. pp. 3-17. (2019)

Fricz Beáta; Gál Zita; Kasik László: A kortársbántalmazás kapcsolata a tudatelmélettel, a szociálisprobléma megoldással és a szociometriai pozícióval 8 és 10 évesek körében. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 98-113. (2017)

Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés mint folyamat - az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 219-253. (2016)

Kasik László: Előszó. Mozaikok a szocialitás köréből. In: Iskolakultúra, (25) 10. pp. 3-5. (2015)

Gál Zita; Kasik László: A helyzet-és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 297-318. (2015)

Gáspár Csaba; Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás, az empátia és a szorongás kapcsolata serdülők körében. In: Iskolakultúra, (25) 10. pp. 48-58. (2015)

Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás fejlődése serdülőkorban-két longitudinális vizsgálat tapasztalatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 139-153. (2015)

Kasik László; Guti Kornél; Gáspár Csaba: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű diákok szociálisprobléma-megoldó gondolkodása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 49-63. (2014)

Kasik László; Gál Zita: Mit tekintenek 7, 10 és 14 éves diákok személyközi problémának? In: Iskolakultúra, (24) 9. pp. 3-24. (2014)

Kasik László: Óvodások szociálisprobléma-megoldó gondolkodása szüleik és pedagógusaik véleménye alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 3. pp. 189-213. (2014)

Zsolnai Anikó; Kasik László: Megküzdési stratégiák 8, 10 és 12 éves tanulók körében. In: Iskolakultúra, (22) 4. pp. 3-19. (2012)

Kasik László: A szociálisprobléma-megoldó és az induktív gondolkodás kapcsolata 8, 12, 15 és 18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 4. pp. 243-263. (2012)

Kasik László: A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8–18 évesek körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 141-181. (2011)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 40-54. (2009)

Braunitzer Gábor; Kasik László; Benedek György: A kognitív idegtudomány, idegélettan és a neveléstudomány kapcsolata – a társas viselkedés együttes vizsgálatának lehetőségei. In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 3-13. (2009)

Tóth Edit; Regényi Enikő; Takács István Károly; Kasik László: A kötődéskutatás pedagógiai vonatkozásai : az anya-gyermek kötődés és zavarai. In: Iskolakultúra, (19) 10. pp. 58-75. (2009)

Kasik László: 4-17 évesek szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése a pedagógusok értékelése alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 247-269. (2008)

Zsolnai Anikó; Kasik László; Lesznyák Márta: Az agresszív és a proszociális viselkedés alakulása óvodás korban : egy olasz-magyar összehasonlító vizsgálat eredményei. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 40-49. (2008)

Kasik László: A szociálisérdek-érvényesítő képességek működésének jellemzői 4,8,11 és 17 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 149-193. (2008)

Kasik László: "A nemeknek megfelelő oktatás" : a lányok informatikaoktatásának néhány jellemzője Németországban. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 109-114. (2007)

Kasik László: A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 21-37. (2007)

Zsolnai Anikó; Lesznyák Márta; Kasik László: A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 233-270. (2007)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 92-97. (2006)

Kasik László: A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (106) 3. pp. 231-258. (2006)

Fürth Eszter; Kasik László: A reklámmegértés segítésének feltételei a magyartanításban. In: Iskolakultúra, (15) 12. pp. 3-11. (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 18:08:50 CEST.