Items where Year is 2003

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 255.

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 1. sz. Iskolakultúra, (13) 1. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 10. sz. Iskolakultúra, (13) 10. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 11. sz. Iskolakultúra, (13) 11. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 12. sz. Iskolakultúra, (13) 12. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 12. sz. melléklet : repertórium (2003). Iskolakultúra, (13) 12. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 2. sz. Iskolakultúra, (13) 2. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 3. sz. Iskolakultúra, (13) 3. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 4. sz. Iskolakultúra, (13) 4. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 5. sz. Iskolakultúra, (13) 5. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 6-7. sz. Iskolakultúra, (13) 6-7. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 8. sz. Iskolakultúra, (13) 8. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 8. sz. melléklet. Iskolakultúra, (13) 8. (2003)

Iskolakultúra. - 13. évf. (2003) 9. sz. Iskolakultúra, (13) 9. (2003)

Johann Heinrich Bisterfeld (1605-1655) bibliográfia : a Bisterfeld-Könyvtár. A Kárpát-medence kora újkori könyvtárai, (6). (2003)

Magyar Pedagógia. - 103. évf. (2003) 1. sz. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. (2003)

Magyar Pedagógia. - 103. évf. (2003) 2. sz. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. (2003)

Magyar Pedagógia. - 103. évf. (2003) 3. sz. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. (2003)

Magyar Pedagógia. - 103. évf. (2003) 4. sz. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. (2003)

Magyarországi magánkönyvtárak III. : A bányavárosok olvasmányai (Besztercebánya, Körmöcbánya, Selmecbánya) 1533-1750. Adattár XVI-XVIII. századi szellemi mozgalmaink történetéhez, (13) 3. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 12. p. 140. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 1. p. 120. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 2. p. 124. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 3. p. 128. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 6-7. p. 200. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 8. p. 144. (2003)

Konduktív Nevelési Világkongresszus. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. p. 137. (2003)

Satöbbi. Iskolakultúra, (13) 11. p. 128. (2003)

Ablonczyné Mihályka, Lívia: Olasz-magyar szójegyzék az EU Magyarországról írt véleményéhez. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 140-142. (2003)

Andok, Mónika: A hír mint szövegtípus. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 68-76. (2003)

Andor, Mihály: Albérleti vitazáró. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 89-92. (2003)

Andor, Mihály: Gimnáziumok rekrutációja. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 315-338. (2003)

Andor, Mihály: Remény a romlásban (Havas Gábor - Kemény István - Liskó Ilona: Cigány gyerekek az általános iskolában). Iskolakultúra, (13) 12. pp. 131-134. (2003)

Arató, László and Knausz, Imre and Mihály, Ottó and Nahalka, István and Trencsényi, László: Az egyszintű, kompetenciaközpontú érettségi-felvételi vizsga koncepciója. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 1-59. (2003)

B. Németh, Mária: A természettudományos műveltség mérése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 499-526. (2003)

Bakonyi, Pál: Hozzászólás a kritikai szocializmuskritika-vitához. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 77-79. (2003)

Ballér, Endre: Az 1995-ös NAT értékelésének néhány kérdése. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 3-18. (2003)

Balázs, Éva: Innovativitás a közoktatásban. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 37-47. (2003)

Beck, Zoltán: Európai cigány irodalom (Djurič, Rajko: Die Literatur der Roma und Sinti). Iskolakultúra, (13) 12. pp. 128-130. (2003)

Beke, Judit: A határátlépés öröme és melankóliája (Bíró Yvette [2003]: Nem tiltott határátlépések). Iskolakultúra, (13) 10. pp. 125-126. (2003)

Beke, Judit: A néven szólítás ünnepe : bibliai témák és motívumok. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 3-17. (2003)

Benke, Gábor: A tartalomipar elmélete (Horváth Iván: Magyarok Bábelben). Iskolakultúra, (13) 1. pp. 115-119. (2003)

Bobory, Dóra: Gerolamo Cardano: a mágia tudósa, a tudomány mágusa. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 25-32. (2003)

Bogdán, Péter: Madarakból lettünk (Ribó Pongrácz Éva: Madarakból lettünk. Cigány gyermekek képei). Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 189-193. (2003)

Bond, Trevor G.: A tesztelés sokféle szerepe : példák a pedagógiai értékelés nemzetközi gyakorlatából. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 74-83. (2003)

Braunitzer, Gábor: Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 535-541. (2003)

Brezsnyánszky, László and Sümeginé Törőcsik, Tünde: Rendeletek és követelmények a tanári professzió tanulásában. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 75-82. (2003)

Buda, András: Virtuális kommunikáció. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 92-96. (2003)

Buda, Mariann: Világos perspektívákért (Csapó Benő [szerk.]: Az iskolai tudás; Csapó Benő [szerk.]: Az iskolai műveltség). Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 175-183. (2003)

Bán, András: "...Háttérbe szorítják a pálmát, lótuszt, akantuszt..." : kutatások a hazai művészeti oktatásról. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 122-126. (2003)

Bánfi, Ilona and Szabó, Annamária and Szalay, Balázs and Vári, Péter: Hogyan mérte a PISA 2000 az alkalmazásképes tudást? Iskolakultúra, (13) 4. pp. 3-25. (2003)

Bánkuti, Zsuzsa: Természettudományos téveszmék a tömegkultúrában. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 115-118. (2003)

Bárdos, Jenő: A nyelvtudás megítélésének korlátai. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 28-39. (2003)

Báthory, Zoltán: Rendszerszintű pedagógiai felmérések. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 3-19. (2003)

Báthory, Zoltán: Takács Viola: Baranya megyei tanulók tudásstruktúrái : Iskolakultúra, Pécs, 2003. 197 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 405-407. (2003)

Bérces, Emese: Nagy magyar helyesírási szótár. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 145-149. (2003)

Bíró, Ágota: Női sorsok az irodalomban. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 45-60. (2003)

Csalog, Judit: Ez történt Szentlőrincen. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 69-72. (2003)

Csalog, Judit: Szentlőrinc, a modell. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 111-112. (2003)

Csapó, Benő: Az iskolai osztályok közötti különbségek és az oktatási rendszer demokratizálása. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 107-117. (2003)

Csapó, Benő and Csapó, Benő: Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 135-136. (2003)

Cserti Csapó, Tibor: A cigány népcsoport iskoláztatása a Dél-Dunántúlon : a társadalmi-területi feltételrendszer változásai. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 96-102. (2003)

Csizér, Kata: Az angol nyelv oktatásának feltételei. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 45-54. (2003)

Csíkos, Csaba: Egy hazai matematikai felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 20-27. (2003)

Csíkos, Csaba: Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 530-533. (2003)

Csíkos, Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 35-55. (2003)

Dobozi, Eszter: Kísérlet "a vég elhalasztására" : irodalomolvasás és kreatív írás a magyarórán. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 73-88. (2003)

Enyedi, György: Régi és új egyenlőtlenségek. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 109-110. (2003)

Farkas, Károly: Logo-pedagógia : pedagógiai informatika, tanítás a Logóval. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 21-37. (2003)

Fata, Edina: Csenyéte példája (Kereszty Zsuzsa - Pólya Zoltán: Csenyéte antológia). Iskolakultúra, (13) 12. pp. 136-139. (2003)

Fehér, Katalin: Az elmúlt korok gyermekei (Pukánszky Béla: A gyermekkor története). Iskolakultúra, (13) 3. pp. 126-127. (2003)

Feketéné Szakos, Éva: Az első hazai andragógiai Delfi kutatás eredményeiből. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 339-369. (2003)

Felkai, László: A jogalkotó kultuszminiszter Jankovich Béla. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 105-117. (2003)

Fenyő D., György: A kegyetlen irodalomtanításról : egy Petri-verset szemlélve. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 3-12. (2003)

Fenyő D., György: A kell és a lehet : ortológus és neológus a magyartanításban. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 99-104. (2003)

Forray R., Katalin: A multikulturális/interkulturális nevelésről. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 18-26. (2003)

Fóris, Ágota: Nyelvújítás Itáliában : az Accademia della Crusca szótárának szakszókincse. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 43-52. (2003)

Fóris, Ágota: Szótárak a világból. Iskolakultúra, (13) 6-7. p. 133. (2003)

Garami, Erika: A területi különbségek megjelenése az általános és középiskola utáni pálya alakulásában. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 83-89. (2003)

Gelencsér, Gábor: Filmolvasókönyv : írások filmművészeti kötetekről. Iskolakultúra-könyvek, (19). (2003)

Gergely, Andrásné: Mértékegységváltás. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 160-166. (2003)

Golnhofer, Erzsébet: Tanulóképek és iskolaelméletek. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 102-106. (2003)

Golnhofer, Erzsébet: A tudás új szemlélete (Csapó Benő [szerk.]: Az iskolai tudás; Csapó Benő [szerk.]: Az iskolai műveltség). Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 183-189. (2003)

Gombos, Zsuzsa and Horváth, Eszter: Művészet és tanulás. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 74-79. (2003)

Géczi, János: Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 527-530. (2003)

Géczi, János: Rózsahagyományok. Iskolakultúra-könyvek, (17). (2003)

Géczi, János: A pedagógiai sajtó szerepvállalásai a hazai neveléstudományban. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 53-60. (2003)

H. Nagy, Péter: Polifón "kolinda" : Juhász Ferenc: Szarvas-ének. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 113-115. (2003)

Hadas, Miklós: A nőnevelő tornászat. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 12-24. (2003)

Halmai, Tamás: Iskola és irodalom - a határon : egy (nem-)vita le(-nem-)zárásához. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 105-110. (2003)

Halmai, Tamás: Közelítések, távlatok (Kovalcsik Katalin: Tanulmányok a cigányság társadalmi helyzete és kultúrája köréből). Iskolakultúra, (13) 12. pp. 127-128. (2003)

Hegedűs, Judit: Tanítónői karriertörténetek a dualizmus korában. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 42-52. (2003)

Hercz, Mária: A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 57-80. (2003)

Herendiné Kónya, Eszter: A tanítójelöltek geometriai gondolkodásának jellegzetességei. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 51-61. (2003)

Hermann, Zoltán: Az általános iskolák közötti finanszírozási egyenlőtlenségek. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 90-95. (2003)

Holik, Ildikó: Magyar fiatalok az ezredfordulón. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 114-117. (2003)

Honigsfeld, Andrea: Magyar tizenévesek tanulási stílusbeli preferenciái: a kor a nem és a teljesítményszint hatásai. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 175-187. (2003)

Horváth, József: Szöveg születik: válaszok diákok írásaira. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 55-58. (2003)

Huszár, Zsuzsa: Intermagyar (Forray R. Katalin - Hegedűs T. András: Cigányok, iskola, oktatáspolitika). Iskolakultúra, (13) 12. pp. 134-136. (2003)

Huszár, Zsuzsanna and Géczi, János and Sramó, András: Kisebbségi attitűdök szocio-demográfiai háttere. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 40-50. (2003)

Huszár, Ágnes: Szakmai és szociális kompetencia - kulturált beszéd. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 101-109. (2003)

Hárs, György Péter: Mese az elfojtott erkölcsiségről és a kriminalitásról. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 113-124. (2003)

Héjja, Julianna Erika: Könyv és olvasója Gyulán a XVIII. század első felétől 1848-ig. Olvasmánytörténeti dolgozatok, (9). (2003)

Imre, Anna: Kistelepülési iskolák eredményessége. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 74-78. (2003)

Imre, Anna: Oktatási feladatellátást segítő önkormányzati társulások. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 371-387. (2003)

Imre, Nóra: A tanári munka és a tanulói válaszok. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 79-82. (2003)

Juhász, Borbála: A japán nyelv oktatásának helyzete hazánkban. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 13-20. (2003)

Juhász, Tibor: Szondi Lipót horoszkópja. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 79-84. (2003)

Jámbor, Attila: Mágia-klasszifikáció Guillaume d'Auvergne műveiben. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 12-24. (2003)

Jámbori, Szilvia: Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 481-497. (2003)

Kabai, Lóránt: Mire jó, mire jó még? : egy el nem készült televízióműsorról. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 92-98. (2003)

Karancz, Gábor: Tanító múzeum. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 99-101. (2003)

Kardos, József: Fordulat a magyar iskolák életében: a Rákosi-időszak oktatáspolitikája. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 73-80. (2003)

Karikó, Sándor: Karácsony Sándor hagyatéka. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 125-127. (2003)

Karády, Viktor: Peregrinusok (Szögi László [szerk.]: Magyarországi diákok németországi egyetemeken és főiskolákon, 1789-1919). Iskolakultúra, (13) 8. pp. 139-140. (2003)

Karády, Viktor: Testnevelés, iskolai értékrend és asszimiláció. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 25-36. (2003)

Kelemen, Elemér: Oktatásügyi törvényhozásunk fordulópontjai a 19-20. században. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 47-56. (2003)

Kelemen, Elemér: A magyar pedagógustársadalom és a pedagógusképzés története a dualizmus korabeli Magyarországon : opponensi összefoglaló. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 15-16. (2003)

Kelemen, Elemér: A rendszerváltás és az iskola. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 81-87. (2003)

Kemnitz, Heidemarie and Mikonya, György and Németh, András: Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 119-128. (2003)

Kiss, Gábor and Őri, István: Matematika-tanítás Excel programcsomaggal. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 74-80. (2003)

Kocsis, József: Elégtelen röpdolgozat Gáspár László iskolájáról. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 70-74. (2003)

Kocsis, Mihály: A tanárképzés megítélése. Iskolakultúra-könyvek, (18). (2003)

Kojanitz, László: A közoktatás dilemmái : a "jó minőségű" tudáshoz vezető, tanulóközpontú iskola. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 13-21. (2003)

Kollár, Andrea: Olasz köznyelvi értelmező nagyszótár. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 139-140. (2003)

Korcsog, Balázs: Önismeret és öntükrözés : történeti vázlat az új magyar irodalomról. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 61-74. (2003)

Korom, Erzsébet: A fogalmi váltás kutatása : az anyagszerkezeti ismeretek változása 12-18 éves korban. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 84-94. (2003)

Kovács, Balázs: Adorno és a kritikai pedagógia. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 84-90. (2003)

Kováts, Anna: Egy régi magyar szótár: ‚A magyar nyelv teljes szótára'. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 142-145. (2003)

Kozma, Tamás: International Review of Education : Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Revue Internationale de L'Education : Főszerkesztő: Christopher Mclntosh. (2003-i) Szerkesztőség: UNESCO Institute of Education, Hamburg, Németország, Kiadó: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, Hollandia. Megjelenik évente négyszer : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 263-265. (2003)

Kozma, Tamás: Találkozások. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 123-126. (2003)

Kriston Vizi, József: Játékvízió : körkép egy kötet apropóján. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 120-127. (2003)

Kállainé Varga, Mária: Geometria tanítása különböző szinteken. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 62-66. (2003)

Kálmán, Attila: "Deáktér" : diákokról, diákjogról. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 97-110. (2003)

Kárpáti, Andrea: Mérni a mérhetetlent : teljesítményértékelés a vizuális nevelésben. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 95-106. (2003)

Kékes Szabó, Mihály: A tanítóképzés kritikus pontjai dualizmus időszakában. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 17-24. (2003)

Kührner, Éva: Iskolahigiéné a századfordulón. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 111-122. (2003)

Lannert, Judit: Differenciálás és szelekció a magyar iskolákban. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 70-73. (2003)

Lindenbergerné Kardos, Erzsébet and Szabó, Julianna: Lélekgyógyítás zenével. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 98-102. (2003)

Liskó, Ilona: A szakképző iskolák mobilitási funkciói. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 32-50. (2003)

Loboczky, János: A művészet vége?! : reflexiók Hegel téziséről. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 103-108. (2003)

Láng, Benedek: Titkosított mágikus források egy középkori könyvtárban. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 3-11. (2003)

Lénárd, Sándor: Naiv nevelési nézetek. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 76-82. (2003)

Lóránd, Ferenc: Így is lehet! Iskolakultúra, (13) 3. pp. 73-76. (2003)

Lükő, István: Az információs és a tanuló társadalom. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 102-110. (2003)

Magnuczné Godó, Ágnes: Hogyan válhat az írás a gondolkodás fejlesztésének eszközévé? Iskolakultúra, (13) 9. pp. 93-98. (2003)

Mann, Miklós: A modern polgári oktatási rendszer kiépülése és ellentmondásai. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 59-62. (2003)

Marianne, Nikolov: Angolul és németül tanuló diákok nyelvtanulási attitűdje és motivációja. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 61-73. (2003)

Marlok, Zsuzsa: Drámapedagógia és nyelvtanárképzés. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 153-159. (2003)

Martin, Ferenc: Az abblendétől a WebTV-ig : film- és médiafogalmak kisszótára. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 193-194. (2003)

Mayer, Erzsébet: Újabb visszapillantó (Kunc Adolf / Fináczy Ernő / Kövendy Dénes. Tudós tanárok - tanár tudósok). Iskolakultúra, (13) 2. pp. 119-122. (2003)

Merényi, Annamária: A romantika-kutatás legújabb fejleményei. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 126-128. (2003)

Mitter, Wolfgang: Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 413-421. (2003)

Molnár, Edit Katalin and Cs. Czachesz, Erzsébet: Tanulás és nyelvi fejlesztés. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 53-57. (2003)

Molnár, Gyöngyvér: Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 423-446. (2003)

Molnár, Gyöngyvér: Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 81-103. (2003)

Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: A képességek fejlődésének logisztikus modellje. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 57-69. (2003)

Molnár, Éva: Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 155-173. (2003)

Molnár, Éva: A "skacok" ellenkultúrája (Paul Willis: A skacok [Iskolai ellenkultúra, munkáskultúra]). Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 195-199. (2003)

Munkácsy, Katalin: Angol nyelvű szekció a Varga Tamás Módszertani Napokon. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 47-50. (2003)

Munkácsy, Katalin: Egy matematikatörténeti CD-ROM nyomán : matematika, informatika és könyvtár szakos tanárok, diákok közös fejlesztő tevékenysége. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 118-122. (2003)

Murai, András: Több, mint film (Kovács András Bálint: A film szerint a világ). Iskolakultúra, (13) 2. pp. 122-123. (2003)

Mártonfi, György: A felsőközépfokú oktatás átstrukturálódása. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 62-69. (2003)

Mészáros, György: Techno-house szubkultúra és iskolai nevelés. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 3-63. (2003)

Nacsinák, Gergely András: Aszkézis : ökológiai kérdések megjelenése a vallásokban. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 33-46. (2003)

Nagy, József: Az eredményesebb képességfejlesztés feltételeiről. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 40-52. (2003)

Nagy, József: Tudástársadalom és oktatási rendszer: az időprobléma. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 3-11. (2003)

Nagy, József: A rendszerező képesség fejlődésének kritériumorientált feltárása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 269-314. (2003)

Nagy, Júlia: Történelemoktatás drámajátékkal : 18. századi történelmi drámák a jezsuita nevelés és oktatás szolgálatában. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 110-121. (2003)

Nagy, Mária: Tanulók, munkaterheik és iskolai eredményességük. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 48-50. (2003)

Nagy, Péter Tibor: Oktatáspolitikai változások az első világháború után. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 63-72. (2003)

Nagy, Péter Tibor: A középfokú nőoktatás huszadik századi történetéhez. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 3-14. (2003)

Nagy J., József: Az olvasástanulás és az ábécéskönyvek. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 120-126. (2003)

Nagyné Kondor, Rita: Dinamikus geometriai rendszerek a geometria oktatásában. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 67-73. (2003)

Nahalka, István: A nevelési nézetek kutatása : módszertani megfontolások. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 69-75. (2003)

Nahalka, István: A tanulási eredményességről alkotott elképzelések. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 95-100. (2003)

Nemes, Rita: A groteszk dramaturgiája : Örkény István színpada. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 27-37. (2003)

Neuwirth, Gábor: Középiskolai eredménymutatók. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 51-54. (2003)

Nikolov, Marianne: Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értékelését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 5-34. (2003)

Németh, András: Osztrák tanügyi reformok és a pedagógia egyetemi tudománnyá válásának kezdetei. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 189-210. (2003)

Németh, András: A magyar középiskolaitanár-képzés fejlődése : a főbb nemzetközi recepciós modellek tükrében. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 53-68. (2003)

Ollé, János: Egy tanulásközpontú oktatáselmélet vázlata. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 123-126. (2003)

Ollé, János: Iskolai tudás és műveltség: az iskola formatív értékelésének eredményei. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 167-174. (2003)

Ottó, István: Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 447-458. (2003)

Ottó, István and Marianne, Nikolov: Magyar felsőoktatási intézmények elsőéves hallgatóinak nyelvérzéke : a Magyar Egységes Nyelvérzékmérő Teszt. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 34-44. (2003)

Palkó, Gábor: A kutatás és az oktatás közös pontjai (Dobos István [2002]: Az irodalomértés formái). Iskolakultúra, (13) 10. pp. 126-128. (2003)

Petneki, Katalin: A baden-württembergi tanárképzésről. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 81-84. (2003)

Petriné Feyér, Judit: Nézetek a nevelési módszerekről. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 83-87. (2003)

Pető, Ildikó: Inklúzió a nevelésben. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 3-12. (2003)

Pléh, Csaba: A korai magyar akadémikus pszichológia : a modern pszichológia bevezetésének különböző modelljei Magyarországon. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 38-42. (2003)

Rapos, Nóra: Az iskolai félelmek vizsgálata : szülők és gyermekeik véleménye nyomán. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 107-112. (2003)

Reder, Anna: A De Gruyter DaF egynyelvű német iskolai szótára. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 134-135. (2003)

Regéczi, Ildikó: Ördöngös regények. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 121-122. (2003)

Rohály, János: Szüret a könyvlapon: Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében: kommentár Hugo de Sancto Victore didascalionjához : Gond-Palatinus, 2001. 262 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 129-134. (2003)

Rohály, János: "A hiányzó első lap". Iskolakultúra, (13) 9. pp. 117-120. (2003)

Ropolyi, László: A könyv és az olvasás. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 114-120. (2003)

Rákosi, Viktória: Az osztrák értelmező szótár (ÖWB). Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 135-139. (2003)

Rébay, Magdolna: Felsőoktatási akkreditáció Németországban. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 84-95. (2003)

Réthy, Endréné: Gyermeki énkép - szülői gyermekkép. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 96-101. (2003)

Sallay, Hedvig: A szülői nevelés hatása serdülők jövő-orientációjának alakulásának. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 389-404. (2003)

Schiller, István: A korszerű technika tanításáról : a technika tantárgy helyzete a közoktatásban. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 26-39. (2003)

Schmidt, Andrea: Tanulói terhek és az intézményi innovativitás. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 96-98. (2003)

Seress, Ákos: Identitás és brutalitás : a személyiség problémája az ,Amerikai Psychó'-ban. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 115-118. (2003)

Sipos, Lajos: "...hiszen lehetnénk jóbarátok..." : Babits és József Attila "találkozásai". Iskolakultúra, (13) 5. pp. 51-55. (2003)

Somorjai, Eszter: Harry Potter és a Dekonstrukció avagy dekonstrukció és harry potter. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 107-113. (2003)

Stribik, Ferenc: Catullusi. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 13-26. (2003)

Sz. Pallai, Ágnes: Mégiscsak színház?!: az angol drámapedagógia történetéből. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 83-90. (2003)

Szabolcs, Éva: Néptanítói álláshirdetések 1901-ben : kutatásmódszertani megfontolások. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 39-41. (2003)

Szabó, Lajos: Nagy Péter Tibor: Járszalag és aréna. Egyház és állam az oktatáspolitika erőterében a 19. és 20. századi Magyarországon : Budapest, Új Mandátum könyvkiadó, 2000 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 407-409. (2003)

Szabó, Zoltán: Egy visszaemlékezés néhány retorikai fordulatáról. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 102-108. (2003)

Szalai, Tünde: Gondolatok az idegen nyelvi írás-kompetencia folyamatorientált fejlesztéséről. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 85-92. (2003)

Szauder, Erik: Mégsem csak színház! Iskolakultúra, (13) 11. pp. 91-93. (2003)

Szekfü, András: A társadalmi nyilvánosság és a kommunikáció technikai eszközei az ezredfordulón : vallomás a szakmáról. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 108-114. (2003)

Szekszárdi, Júlia: Erkölcsi botrányok az iskolában. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 27-33. (2003)

Szivák, Judit: Hallgatók neveléssel kapcsolatos nézetei. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 88-95. (2003)

Szóka, Bernadett: Interkulturális elemek az idegen nyelvek oktatásában. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 77-82. (2003)

Szöllősy, Éva: Az OALD legújabb kiadása. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 149-150. (2003)

Szűk, Balázs: Új Rubicon : a médiaoktatásról. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 101-103. (2003)

Sáska, Géza: Miért fizetünk, kiért fizetünk? : beruházás és fogyasztás a közoktatásban. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 32-46. (2003)

Sáska, Géza: Szakmai és politikai autonómiák a '80-as, '90-es évek magyar közoktatásában. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 88-107. (2003)

T. Kiss, Tamás and Tibori, Tímea: Válságok és váltások a felsőoktatásban. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 3-12. (2003)

Takács, Gábor: Tantárgyi ismeretek integrálása, avagy új feltételrendszer : természetismeret a felső tagozaton. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 67-72. (2003)

Takács, Viola: Baranya megyei tanulók tudásstruktúrái. Iskolakultúra-könyvek, (20). (2003)

Takács, Viola: A biológia tesztek megoldása és az intelligencia-hányadosok. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 51-66. (2003)

Takács, Viola: A fizikai feladatok absztrakciós szintje szerinti teljesítmény az intelligencia-hányados tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 141-154. (2003)

Tamás, Gábor: Az enciklopédia a középkori iszlámban : Al-Khwârizmî (10. század) és a tudományok rendszerezése. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 64-92. (2003)

Tarján, Tamás: Miért rosszak Déry Tibor drámái? Iskolakultúra, (13) 11. pp. 38-44. (2003)

Tompos, Anikó: Vizuális szótár - a főnevek illusztrált enciklopédiája. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 151-152. (2003)

Torba, Nándor: Az évszázad iskolafejlesztése : javaslatok egy iskolafejlesztési program megvalósításához. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 102-111. (2003)

Trencsényi, László: "Békévé oldja az emlékezés..."? Iskolakultúra, (13) 4. pp. 93-94. (2003)

Trencsényi, László: Neveléstörténet? Művelődéstörténet? Iskolakultúra, (13) 9. pp. 110-114. (2003)

Tóth, László: Ki érti jobban? Iskolakultúra, (13) 11. pp. 61-67. (2003)

Tóth, Zoltán and Kiss, Edina and Barke, Hans-Dieter: Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 459-479. (2003)

Török, Balázs and Györgyi, Zoltán: Minőségbiztosítottak: a ,Comenius 2000' minőségbiztosítási program. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 22-31. (2003)

Ugrai, János: Egy páratlan forrás oktatástörténeti tanulságai : református lelkészi önéletrajzok elemzése 1807-ből. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 211-228. (2003)

Ugrai, János: Szűkszavú lojalitás? : az Udvar és hazánk a sárospataki tankönyvekben. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 90-101. (2003)

Vajda, Zsuzsanna: Egy ifjúsági regénysorozat különleges sikere : a Harry Potter-könyvekről. Iskolakultúra, (13) 11. pp. 94-107. (2003)

Vajda, Zsuzsanna: A gyermekkor története. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 140-143. (2003)

Vecsey, Zoltán: Hogyan működik Pinker elméje? (Steven Pinker: Hogyan működik az elme). Iskolakultúra, (13) 1. pp. 113-115. (2003)

Venter, György: A reflektív szemlélet megjelenése az orosz tanárképzésben. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 82-88. (2003)

Veresné Valentinyi, Klára: Hogyan tartsunk kiselőadást? Iskolakultúra, (13) 10. pp. 109-124. (2003)

Vermes, Albert Péter: Idegen nyelvi íráspedagógia és fordítás. Iskolakultúra, (13) 10. pp. 58-60. (2003)

Victor, András: Sóból van-e a Gellérthegy? : a szaknyelv tanulásáról. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 88-92. (2003)

Vincze, Szilvia: A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 229-261. (2003)

Vincze, Tamás: A német nyelv szerepe a magyar tanítóképzésben a dualizmus korában. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 25-38. (2003)

Vágó, Irén: Erőforrások a hat-nyolc évfolyamos gimnáziumokban : elemzések a tanári és tanulói óraszámokról. Iskolakultúra, (13) 12. pp. 19-31. (2003)

Vágó, Irén: Tantervi szabályozás - helyi tantervek. Iskolakultúra, (13) 1. pp. 55-61. (2003)

Vámos, Ágnes: Metafora a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, (13) 4. pp. 109-112. (2003)

Vámos, Ágnes: Tanárkép, tanárfogalom a családban. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 113-119. (2003)

Vári, Erzsébet: Viszockij élete és művészete - sajátos tükörben. Iskolakultúra, (13) 9. pp. 122-124. (2003)

Vári, György: Módszertani dilemmák : Arató László és Pála Károly tankönyvsorozatáról. Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 127-133. (2003)

Vári, Péter and Balázsi, Ildikó and Bánfi, Ilona and Szabó, Annamária and Szabó, Vilmos László: Hogyan olvasnak a magyar kilencévesek? : a PIRLS 2001 eredményei a PISA- és a PIRLS-vizsgálat összehasonlításának tükrében. Iskolakultúra, (13) 8. pp. 118-138. (2003)

Zoller, Judit: Az értelmezés változatai : Örkény István: ,Meddig él egy fa?'. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 56-68. (2003)

Zsolnai, József: Kényszerű hozzászólás a pedagógia újabb identitászavarához : egy eszme- és mentalitástörténetinek álcázott vita kontextusában. Iskolakultúra, (13) 3. pp. 80-84. (2003)

Zsolnai, József: A pedagógiai jelenkortörténet-író és a gyakorló oktatáspolitikus : Báthory Zoltán ,Maratoni reform'-ját újraolvasva. Iskolakultúra, (13) 5. pp. 128-132. (2003)

Zátonyi, Sándor: Digitális eszközök alkalmazása az oktatásban. Iskolakultúra, (13) 2. pp. 111-115. (2003)

This list was generated on 2020. January 17. 15:44:27 CET.