Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban

Molnár Éva: Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 155-173. (2003)

[thumbnail of mp_2003_002_6345_155-173.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2003_002_6345_155-173.pdf

Letöltés (318kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 103
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2003
Oldalak: pp. 155-173
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 171-172.
Kulcsszavak: Önszabályozó tanulás kutatási beszámoló 2000-es évek, Pedagógia elmélet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14015
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet