Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján

Kemnitz Heidemarie and Mikonya György and Németh András: Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 119-128. (2003)

[thumbnail of mp_2003_001_6342_119-128.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2003_001_6342_119-128.pdf

Download (228kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 103
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2003
Page Range: pp. 119-128
Additional Information: Bibliogr.: p. 127-128.
Uncontrolled Keywords: Iskolaépítészet belső tér kialakítás
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14010

Actions (login required)

View Item View Item