Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 167.

A

Alexa, Károly: Emberboly : olvassuk el együtt! Iskolakultúra, (2) 1. pp. 79-81. (1992)

Andor, Mihály: A "félvilágosult" abszolutizmus felé. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 40-48. (1992)

Arató, László: A Biblia mint kód : egy irodalomtanítási elképzelés néhány vonása óravázlatban elbeszélve. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 12-16. (1992)

B

Ballér, Endre: Folyamatosság a magyar neveléstudományban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 107-118. (1992)

Balogh, Lászlóné: I.B.? - O.K. : a Nemzetközi Érettségi (International Baccalaureate) természettudományos programjai. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 10-12. (1992)

Balázs, Mihály; Monok, István: Az első magyar ars historica : Szamosközy István Michaele Bruto történetírói módszeréről (1594-1598). Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 49-86. (1992)

Bencze, Mihály: Irodalom és matematika. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 52-53. (1992)

Bendik, József: Az Európa vagyunk mozgalom felhívása. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 105-107. (1992)

Bernáth, Gábor: Synthesis and conformational analysis of condensed-skeleton saturated 1,3-heterocycles. Kolligátum. pp. 107-157. (1992)

Bernáth, Gábor; Fülöp, Ferenc; Huber, Imre: Simple synthesis of alicyclic 1,3-amino alcohol analogues of cns-active compounds. Kolligátum. pp. 76-77. (1992)

Bernáth, Gábor; Fülöp, Ferenc; Spitzner, Roland; Mattinen, Jorma; Pihlaja, Kalevi: Synthesis and ring-chain tautomerism of stereoisomeric 1,3-oxazines condensed with a t-butyl-substituted cyclopentane ring. Kolligátum. pp. 74-75. (1992)

Bernáth, Gábor; Fülöp, Ferenc; Stájer, Géza; Szabó, Angela E.; Sohár, Pál: Synthesis and structure of saturated azeto [1,2-a][3,1] and [2,1-b][1,3] benzoxazines. Kolligátum. pp. 75-76. (1992)

Bernáth, Gábor; Huber, Imre; Szabó, Ágnes; Fülöp, Ferenc; Sohár, Pál: Fused-skeleton pyrimidinones from alicyclic, stereoisomeric β-aminoacids. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Boda, Edit: Mit álmodott gyermekkorában Salamon király? : film Konrad Lorenzről. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 65-66. (1992)

Boda, Edit: Médiafogyasztók klubja. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 84-86. (1992)

Budai, Katalin: Alceste a libikókán : a Mizantróp Kaposváron. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 90-91. (1992)

Bérczi, Szaniszló: Ismeretszintézis a technikában : anyag - rendszer - technológia. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 8-22. (1992)

C

Cs. Jónás, Erzsébet: Az idegennyelvi párbeszédtanítás : tudatos kommunikatív viselkedés. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 57-62. (1992)

Csapó, Benő: Száz év. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 3-4. (1992)

Csengeri, János: Olvasóinkhoz. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 25-103. (1992)

Csirikné Czachesz, Erzsébet: Warwick B. Elley (szerk): How in the world do students read? : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement, 1992. 120 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 167-169. (1992)

Csirmaz, Mátyás: Tapintható történelem. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 79-81. (1992)

Csákány, Antalné: Csak ülök és... csodálkozom. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 7-12. (1992)

D

Debreczeni, Tibor: Könyvszemle : Pedagógiai bábjáték. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 76-77. (1992)

Dehelán, Anna: Comenius emlékére : megemlékezések a 400. évfordulón. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 70-71. (1992)

Dehelán, Anna: Mi az, hogy normális? : Harold Pinter : A gondnok. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 95-96. (1992)

Dávid, Gergely: Objektivitás, értékelés, standardizáció : egy modell az idegennyelvi tesztelésben. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 26-29. (1992)

Dömötör, Adrienne: Gyermekszínház - születőben : a Kincskereső kisködmön az R.S.9. Stúdiószínházban. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 74-76. (1992)

Dömötör, Adrienne: Irodalomtanítás - másképp : beszélgetés az Alternatív Közgazdasági Gimnázium tanárával. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 77-79. (1992)

E

Előd, Nóra: Gyermekkultúra - fillérekből : üdvözlő sorok egy művelődési házhoz. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 65-66. (1992)

Erdélyi, Erzsébet: "Halljuk! Miket mond a lekötött kalóz" : Berzsenyi Dániel: A poézis hajdan és most című költeményének értelmezése. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 2-9. (1992)

F

Farkas, József: Elektronikus levelezés : hozzászólás Horváth Attila cikkéhez. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 69-70. (1992)

Farkas, Károly: Játékos informatika. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 71-75. (1992)

Farkas, Péter: A "gyermekfelnőttoktatás" : korszerűsítési javaslat a dolgozók általános iskoláinak ifjúsági tagozata számára. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 13-19. (1992)

Farkas Teekens, Hanneke: Oktatási innováció és nemzetközi együttműködés : holland-magyar project tanárok továbbképzésére. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 131-151. (1992)

Fatalin, Lászlóné: A vektorfogalom kialakítása. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 2-7. (1992)

Feith, Bence: Oldás és kötés : az önkormányzatok és az "ámkák" kapcsolatában. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 54-55. (1992)

Fenyő D., György: Az irodalomtanítás ellentmondásai : II. rész. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 17-20. (1992)

Fenyő D., György: Az irodalomtanítás ellentmondásai : III. rész. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 18-22. (1992)

Franyó, István: Biológiatanítás a kéttannyelvű gimnáziumokban. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 30-42. (1992)

Frimpong-Manso, Samuel; Nagy, Katalin; Stájer, Géza; Bernáth, Gábor: Preparation of uracil by cycloreversion : structure of cycloalkane/ene- and Norbornane/ene-fused dihydrouracils. Kolligátum. pp. 221-224. (1992)

Fáy, Gyula: (Technokrata) tanulmány a kudarcról. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 33-38. (1992)

Fülöp, Ferenc; Dahlqvist, Martti; Pihlaja, Kalevi: Elektrofil aromás reaktivitás meghatározása tetrahidro-l,3-oxazinok és oxazolidinek gyűrű-lánc tautomériájával. Kolligátum. pp. 190-192. (1992)

Fülöp, Ferenc; Huber, Imre; Szabó, Ágnes; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: Pirimido[2,l-b]tiazin-6-on szintézise retro Diels—Alder reakcióval. Kolligátum. pp. 25-28. (1992)

Fülöp, Ferenc; Lázár, László; Bernáth, Gábor; Pihlaja, Kalevi: Substituent effects on the ring-chain tautomerism of 1,3-oxazines : abstract. Kolligátum. pp. 68-69. (1992)

Fülöp, Ferenc; Lázár, László; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: Syntheses and conformational analysis of saturated 1,3-oxazino- and oxazolo [4,3-a] isoquinolines : abstracts. Kolligátum. pp. 68-69. (1992)

Fülöp, Ferenc; Pihlaja, Kalevi; Huber, Imre; Bernáth, Gábor; Ribár, Béla; Argay, Gyula; Kálmán, Alajos: Synthesis, reactions and stereochemistry of 3-hydroxymethyl-2,3- dihydro-4H-l,3-benzoxazin-4-one and some perhydrogenated derivatives. Kolligátum. pp. 4963-4970. (1992)

Fülöp, Ferenc; Semega, Éva; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: Saturated heterocycles : Part 189: synthesis and stereochemistry of 2,3-disubstituted 2,5,6,10b-tetrahydroimidazo[5,1-a]isoquinolin-1 -ones. Kolligátum. pp. 168-171. (1992)

Fülöp, Ferenc; Simeonov, Mario; Pihlaja, Kalevi: Formation of l,2-Dihydroquinazolin-4(3H)-ones : reinvestigation of a recently reported 1,3,4-benzotriazepine synthesis. Kolligátum. pp. 531-538. (1992)

Fülöp, Ferenc; Simeonov, Mario; Pihlaja, Kalevi: l,2-dihidrokinazolin-4(3H)-onok képződése : egy nemrégiben leírt 1,3,4-benzotriazepin szintézis felülvizsgálata. Kolligátum. pp. 497-503. (1992)

G

Gabnai, Katalin: Hobo tanár úr : József Attila-est a Katona József Színházban. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 73-74. (1992)

Gabnai, Katalin: Összetört mondatok a gumiasztal-ágyon : Szentivánéji álom a Várszínházban. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 74-76. (1992)

Gaizer, F.; Lázár, László; Kiss, J. T.; Póczik, E.: Protonation and complex formation equilibria of N-(phenylcarbamoylmethyl)iminodiacetic acid derivatives-I. the complexes of hida and diethylcarbamoyl-mida. Kolligátum. pp. 257-264. (1992)

Gyeresi, A.; Hohmann, J.; Dombi, György: Comparative study on the photostability of nifedipine and nitrendipine. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Györgyi, Erzsébet: Játszani is engedd... : a Kiss Áron Magyar Játék Társaság. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 54-56. (1992)

Géczi, János: Könyvszemle : Szúrópróba. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 75-77. (1992)

Gömöry, Ágnes; Somogyi, Árpád; Tamás, József; Stájer, Géza; Bernáth, Gábor; Komáromi, István: Norbornán- és norbornén-kondenzált pirimidon- és oxazinon-származékok tömegspektrometriás és MNDO vizsgálata. Kolligátum. pp. 261-272. (1992)

H

Haider, Edit: Kreativitás a 21. század küszöbén : jubileumi tanácskozás Kecskeméten. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 63-65. (1992)

Hajnal, Imre: 125 éves évforduló : emlékezés az Országos Középiskolai Tanáregyesületre. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 223-237. (1992)

Hargitai, József: Anyanyelvi képzés az alsó tagozaton : I. rész. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 2-7. (1992)

Hargitai, József: Anyanyelvi képzés az alsó tagozaton : II. rész. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 23-35. (1992)

Hargitai, Róbert: A "Project 2061" technikája : a technika jövője Amerikában. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 27-32. (1992)

Hein, Christian: Az NDK politechnikaoktatás metamorfózisa. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 23-26. (1992)

Himottu, Marja; Pihlaja, Kalevi; Stájer, Géza; Bernáth, Gábor; Vainiotalo, Pirjo: Ciklohexán- és ciklohexén-kondenzált 2-tioxo-2,3,5,6-tetrahidro-pirimidin-4-(1H)-onok és l,3-tiazino[3,2,-a]dihidropirimidinonok elektronütközéses tömegspektrometriás tanulmányozása. Kolligátum. pp. 159-163. (1992)

Horváthné Fazekas, Erika: Többet, jobban, könnyebben : a szegedi IMOSOFT KFT. Mozaik Oktatási Stúdió legújabb fizika tárgyú kiadványairól. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 60-64. (1992)

Horánszky, Nándor: Tanterv és curriculum : azonosságok és különbségek a hetvenes-nyolcvanas évek magyar és német szakirodalmában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 193-214. (1992)

Huber, Imre; Fülöp, Ferenc; Lázár, János; Bernáth, Gábor; Tóth, Gábor: Dehydrogenation of 6-azaquinazoline derivatives : formation of unexpected quinonediimine intermediates. Kolligátum. pp. 157-161. (1992)

Huber, Imre; Szabó, Ágnes; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: Synthesis and structure determination of alicycle-fused thiazolo- and thiazino[2,3-h]quinazolones and cycloalky limino-3(N)-thiazolinylthiazolidines. Kolligátum. pp. 4949-4956. (1992)

I

Ichnád, Sándor: A technikaoktatás állapota. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 39-42. (1992)

J

J. Király, István: "Te, te nem fogsz meghalni" : in memoriam Miles Davis. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 81-82. (1992)

K

Kamarás, István: A világra nyitott lény. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 55-56. (1992)

Kaposi, László: Magyar Diákszínjátszók II. Nemzetközi Találkozója : Kecskemét, 1991. november 15-17. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 71-74. (1992)

Karl, Neumann: Családi és intézményes oktatás : történelmi valóság és utópikus modellek. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 175-192. (1992)

Karácsonyné Molnár, Erika: Gergelyjárás. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 96-101. (1992)

Kecskés, Andrásné: Szent-Györgyi Albert díj, 1991. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 62-63. (1992)

Kelemen, Elemér: A Magyar Tudományos Akadémia és a neveléstudomány. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 119-130. (1992)

Kiss, Lajos: A libapásztorlány játékai : részlet az 1943-ban megjelent "A szegény asszony élete" című immár klasszikussá lett néprajzi műből. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 66-70. (1992)

Kojanitz, László: Történeti szerepjátékok és a problémamegoldó gondolkodás. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 42-46. (1992)

Kokas, Károly: Hagyományos és elektronikus pedagógiai szakinformáció. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 153-166. (1992)

Komáromi, István: Megyénk földrajza : feldolgozási javaslat a "Megyénk földrajza" című tananyaghoz. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 32-40. (1992)

Kovács, László: Eppur si muove... : Foucault-inga lengett a szombathelyi székesegyházban. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 13-15. (1992)

Kovács, Sándor: Az iskolai innováció intézményesítése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 309-317. (1992)

Krucsay, Susanne: Médiapedagógia Ausztriában. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 86-88. (1992)

Kulcsár, Péter: Paulus Simoni tézisfüzete. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 87-121. (1992)

Kőrösné Mikis, Márta: "Én is tudok írni, olvasni, rajzolni - számítógéppel..." : a kisgyermekkori anyanyelvoktatás új, számítógéppel támogatott módszere. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 43-51. (1992)

L

Lami, Pál: Kép-telenség. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 88-89. (1992)

Lami, Pál: A hólabda dagad. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 8-11. (1992)

Lovas, István: Hogyan (ne) tanítsunk fizikát? Iskolakultúra, (2) 2. pp. 2-6. (1992)

Lukić, Sveta: Nagy kortársunk és szomszédunk : Füst Milán: A feleségem története. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 10-27. (1992)

Lázár, Sándor; Kozéki, Béla: Kozéki Béla: Az iskolaethosz és a személyiségstruktúra kölcsönhatása : Közoktatási kutatások. Akadémiai Kiadó, Budapest 1991.195 o : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 239-240. (1992)

Lőkös, István: Horvát-magyar szellemi kapcsolatok : irodalom, tudományművelés, oktatás. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 63-68. (1992)

M

Medgyes, Péter: Angol - a kommunikáció pótnyelve : körkép az angol nyelv magyarországi oktatásáról és terjedéséről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 263-283. (1992)

Miltényi, Miklós: Játékos módszerek a történelemtanításban. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 47-53. (1992)

Monok, István: Előszó. A könyves kultúra XIV-XVII. század, (1). pp. 3-4. (1992)

Mányoki, Endre: Videó : Az organikus kultúrák védelmében. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 43-45. (1992)

Mártonfi, György: Folyóiratszemle : Számítógépezés távoli tájakon. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 63-65. (1992)

Mészáros, István: Magyar Paedagogia - Magyar Pedagógia (1892-1992). Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 5-24. (1992)

N

Nagy, Attila: Tanulmányi versenyek : Nemzetközi Kémiai Diákolimpia '91, Lodz. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 56-59. (1992)

Nagy, Gáborné: Földrajzi tananyag átrendezése. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 20-31. (1992)

Nagy, Péter Tibor: Beszámoló az 1992. évi neveléstörténeti felolvasó ülésről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 326-327. (1992)

Naumann, Bert; Böhm, Ralf; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor: Darstellung von trifunktionalen Thiophenderivaten. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Naumann, Bert; Böhm, Ralf; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor: Neue trifunktionale Thiophenderivate. Kolligátum. pp. 18-19. (1992)

Nemes Nagy, Ágnes: József Attila pillanata. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 49-51. (1992)

Novoszádek, János: Könyvszemle : Ferenc József - Ferencjóska. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 52-55. (1992)

Németh, Nóra: Célba talál-e a colt Magyarországon? : egy osztálytermi megfigyelési rendszer. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 30-32. (1992)

O

Oppelt, Józsefné: Tanulás - felfedezéssel : módszertani továbbképzés holland segítséggel. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 46-49. (1992)

Oroszné Tornyai, Lilla: Ritmusértékek tudatosítása és alkalmazásuk. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 36-41. (1992)

P

Palkó, Márta: Norbornán- és norbornénvázas azetidinonok gyűrűbővülési reakciói laktiméterékkel. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Pihlaja, Kalevi; Liukko-Sipi, Sirpa; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor; Vainiotalo, Pirjo: Néhány N-szubsztituált 2-(N-metil-imino)-perhidro-3,l-benzoxazin és analóg tiazin elektronütközéses fragmentációja. Kolligátum. pp. 164-168. (1992)

Pihlaja, Kalevi; Mäki, Esa; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor; Huber, Imre: Electron impact ionization mass spectra of some substituted dipyrido[1,2-a:4,3-d] pyrimidinones. Kolligátum. pp. 50-52. (1992)

Pihlaja, Kalevi; Sillanpää, Reijo; Stájer, Géza; Frimpong-Manso, Samuel: X-Ray study of a pentacyclic partially saturated benzothiazolo[2,3-a]isoindolone. Kolligátum. pp. 1021-1023. (1992)

Pintér, Klára: Könyvszemle : egy újszerű feladatgyűjtemény. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 60-61. (1992)

Pukánszky, Béla: Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1992. évi üléseiről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 325-326. (1992)

R

Riddel, Frank G.; Arumugam, S.; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor: A solid-state NMR study of ring-chain tautomerism in l,3-O,N-heterocycles. Kolligátum. pp. 4979-4984. (1992)

Riedel, Miklós; Hobinka, Ildikó: Savas eső mérése iskolai mérőhálózattal. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 41-50. (1992)

Riedel, Miklós; Sommer, László; Czakó, Kálmán Dániel: Grand Prix Chimique 1991. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 59-62. (1992)

Rosta, István: A magyarországi szlöjd. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 74-76. (1992)

Rouse, Richard H.; Rouse, Mary A.: A könyvkereskedelem a párizsi egyetemen a XII. század második és a XIV. század első felében. A könyves kultúra XIV-XVII. század, (1). pp. 5-41. (1992)

Ruszoly, József: Búcsú : egy élet a jog és az ész szolgálatában : búcsú Szabó József professzortól. Kolligátum. pp. 139-146. (1992)

Réthy, Endréné; Schirlbauer, Alfred: Alfred Schirlbauer: Junge Bitternis - Eine Kritik der Didaktik : WUV-Universitütsverlag Austria, 1992. 214 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 319-320. (1992)

Róka, Sándor: Miért nem lehet? : feladatok szakköre. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 54-59. (1992)

Rózsa, Mária: Csökken, megszűnt, szünetel... : a romániai magyartankönyvkiadás történetéből. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 101-104. (1992)

S

Schiller, István: Tárgyilagos krónika. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 61-65. (1992)

Sebők, Zoltán: Az új művészet fogalomtára 1945-től napjainkig : III. rész. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 33-48. (1992)

Sebők, Zoltán: Az új művészet fogalomtára 1945-től napjainkig : IV. rész. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 49-64. (1992)

Simeonov, Mario; Fülöp, Ferenc; Sillanpää, Reijo; Pihlaja, Kalevi: 2D variable temperature of conformational complexity in seven-membered cyclic triazepinone/open-chain hydrazones : [előadáskivonat]. Kolligátum. p. 1. (1992)

Slater, R. Doyle: Az iskolai változások folyamata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 245-261. (1992)

Sohár, Pál; Lázár, László; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor; Kóbor, Jenő: Synthesis and conformational analysis of stereoisomeric 1- and 2- methyl-2H,4H-l,6,7,llb-tetrahydro-l,3-oxazino[4,3-a]isoquinolines. Kolligátum. pp. 4937-4948. (1992)

Soltész, Elekné: Az énektanításról. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 77-78. (1992)

Stájer, Géza; Frimpong-Manso, Samuel; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: 5,8-Metano-benzoxazino[2,l-b] és [2,3-b]-l,3-benzoxazin-4-on diasztereomerek előállítása norbornán/én-kondenzált dihidro-l,3-oxazinokból szalicilsav-kloriddal. Kolligátum. pp. 184-189. (1992)

Sz. Tóth, Gyula: Az idegennyelvi kommunikációs kultúra fejlesztéséről : egy lehetséges vázlat. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 21-25. (1992)

Szabolcs, Éva: Neveléstörténet és pedagógia. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 215-221. (1992)

Szabolcs, Éva; Pukánszky, Béla; Németh, András: Pukánszky Béla - Németh András: Neveléstörténet : I. kötet. Tankönyvkiadó, Budapest, 1991. 157 o. II. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 120 o. III. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 224 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 321-323. (1992)

Szabó, András: Istvánffy Miklós levelei Rákóczi Zsigmondhoz. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 43-47. (1992)

Szabó, András: Jonathas Daniel levele Wittenbergből Caspar Pilciushoz. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 39-42. (1992)

Szabó, Ildikó: A láthatatlan iskola : Fille au pair. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 75-77. (1992)

Szabó, Ildikó: A láthatatlan iskola : rámpák. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 58-60. (1992)

Szabó, János; Bani-Akoto, Ernest; Dombi, György; Bernáth, Gábor; Fodor, Lajos; Sohár, Pál: Synthesis of quinazolino-l,3-benzothiazine derivatives. Kolligátum. pp. 1513-1517. (1992)

Szabó, János; Bani-Akoto, Ernest; Dombi, György; Günther, Gábor; Bernáth, Gábor: Ring-closure reaction of N-arylthiomethylaroylamides to 1,3-Benzothiazines. Kolligátum. pp. 1321-1324. (1992)

Szabó, János; Fodor, Lajos; Bani-Akoto, Ernest; Simonné Talpas, Gizella; Bernáth, Gábor; Sohár, Pál: Conformational analysis of s-triazolobenzothiazine derivatives prepared by intermolecular 1,3-dipolar cycloaddition of nitrilimines to 4-aryl-2H-l,3-benzothiazines. Kolligátum. pp. 4957-4962. (1992)

Szabó, Tibor: Arilszubsztituált transz-2-(amino-metil)-ciklohexanolszármazékok szintézise és átalakításai. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Szabó, Ágnes: Tiazolo[2,3-b]kinazolinonok és homológ heterociklusok szintézise tandem gyűrűzárási reakciókkal. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Szakonyi, Zsolt: t-Butil-ciklopentánnal kondenzált 1,3-oxazinok és 1,3-tiazinok szintézise. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Szebenyi, Péter: Egységesítés versus autonómia. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 69-74. (1992)

Szekszárdi, Ferencné: "A szeretet fasizmusa" : egy rádióműsor margójára. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 51-54. (1992)

Szelestei Nagy, László: Hranicae Mátyás bejegyzései egy Eber-féle Calendarium historicumban. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 1-37. (1992)

Szentirmai, László: Egy szelet a kultúrából : bábu, bábjáték, bábszínház. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 59-63. (1992)

Sávai, János: Pázmány és a szomaszkok. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 123-141. (1992)

Sütő, Károlyné: A zene csodakertje. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 57-59. (1992)

T

Takács, Imre: Hasznos ötletek a hazai vállalkozások hajnalán. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 65-67. (1992)

Tari, János: 1,3-diszubsztituált tetrahidroizokinolvázas vegyületek szintézise és átalakítása. Kolligátum. pp. 1-2. (1992)

Tonk, Sándor: Rozgonyi Varga János önéletírása. Lymbus Művelődéstörténeti Tár, (4). pp. 143-168. (1992)

Trencsényi, Imre: Flanagan köpenye : egy nevelési modell nyomában. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 67-69. (1992)

Trencsényi, László: Környezeti nevelés : konferencia. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 45-47. (1992)

Trencsényi, László: Új helyhatósági hatalmak és az Általános Művelődési Központok. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 33-39. (1992)

Trencsényi, László; Kárpáti, Andrea; Rézművesné Nagy, Ildikó: A pluralizmus interorizációja - könyvek a Leonardo Programról : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 2. pp. 170-172. (1992)

Tóth, Gábor: Az apponyi kollégium hallgatói (1906-1949). Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 285-307. (1992)

Tőrös, Róbert: Bay Zoltán. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 66-68. (1992)

Tőrös, Róbert: Könyvszemle Simonyi Károlyról. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 50-51. (1992)

V

Vainiotalo, Pirjo; Partanen, Tuula; Fülöp, Ferenc; Bernáth, Gábor; Pihlaja, Kalevi: Az N-szubsztitúció hatása a ciklohexénnel kondenzált 2-(N-fenil-imino)-tetrahidro-l,3-oxazinok és analóg tiazinok fragmentációjára. Kolligátum. pp. 218-224. (1992)

Varga, Attila: "A fától nem látják az erdőt" : a kémiai ismeretek tanításának egy új koncepciója 7. és 8. osztályban. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 51-57. (1992)

Varga, Gábor: Az önépítés kihívása. Iskolakultúra, (2) 3. pp. 76-77. (1992)

Vargha, Balázs: Csokonai, a nevelő. Iskolakultúra, (2) 1. pp. 68-73. (1992)

Várszegi, Tibor: Technika és improvizáció : színházi gyakorlatok műhelye a Jászberényi Tanítóképző Főiskolán. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 81-84. (1992)

Z

Zalán, Tibor: Szúrópróba. Iskolakultúra, (2) 4. pp. 91-94. (1992)

Zábó, Magdolna: Transzparensek a kémia tanításához. Iskolakultúra, (2) 2. pp. 16-29. (1992)

Zátonyi, Sándor: Egymásra utalt tantárgyak : az általános iskolai fizika és kémia összehangolt, koncentrált tanítása, tanulása. Iskolakultúra, (2) 5. pp. 2-9. (1992)

A lista elkészítésének dátuma 2018. August 15. 04:03:24 CEST.