Az iskola mint a tanügyi fejlesztés színtere : szempontok egy fejlesztési paradigmaváltás leírásához : a testnevelés tanításának újszerű felfogása

Szabó, László Tamás: Az iskola mint a tanügyi fejlesztés színtere : szempontok egy fejlesztési paradigmaváltás leírásához : a testnevelés tanításának újszerű felfogása. Iskolakultúra, (2) 8. pp. 43-52. (1992)

[img] Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1992_008_043-052.pdf

Download (331kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 1992
Volume: 2
Number: 8
Page Range: pp. 43-52
ISSN: 1215-5233
Uncontrolled Keywords: Testnevelés tanítása, Pedagógia - Magyarország - 20. sz., Oktatásügy - Magyarország - 20. sz.
Additional Information: Bibliogr.: 52. p.
Date Deposited: 2018. Aug. 21. 11:40
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/43219

Actions (login required)

View Item View Item