Az iskola mint a tanügyi fejlesztés színtere : szempontok egy fejlesztési paradigmaváltás leírásához : a testnevelés tanításának újszerű felfogása

Szabó László Tamás: Az iskola mint a tanügyi fejlesztés színtere : szempontok egy fejlesztési paradigmaváltás leírásához : a testnevelés tanításának újszerű felfogása. In: Iskolakultúra, (2) 8. pp. 43-52. (1992)

[thumbnail of iskolakultura_1992_008_043-052.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1992_008_043-052.pdf

Letöltés (331kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 2
Szám: 8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1992
Oldalak: pp. 43-52
Megjegyzések: Bibliogr.: 52. p.
Kulcsszavak: Testnevelés tanítása, Pedagógia - Magyarország - 20. sz., Oktatásügy - Magyarország - 20. sz.
A feltöltés ideje: 2018. aug. 21. 11:40
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/43219
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet