Sebestyén Edmond; Tóth Edit: Tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos hatékonyság- és szorongásérzete. In: Iskolakultúra, (32) 12. pp. 3-21. (2022)
Sebestyén Edmond: Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 107-108. (2020)
Sebestyén Edmond: A tanítás-tanulás megváltoztatása az adatokon alapuló döntéshozatalon keresztül. In: Iskolakultúra, (30) 8. pp. 125-127. (2020)
Sebestyén Edmond: A pedagógiai adatvezérelt döntéshozatal : elméleti megközelítések és vizsgálati lehetőségek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 4. pp. 287-312. (2019)