Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése

Sebestyén Edmond: Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 107-108. (2020)

[thumbnail of iskolakultura_2020_012_107-108.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2020_012_107-108.pdf

Letöltés (760kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 30
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Hódi Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT
Tóth Edit
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2020
Oldalak: pp. 107-108
Megjegyzések: Összefoglalás magyar nyelven
Kulcsszavak: Pedagógiai értékelés - segédkönyv - könyvismertetés, Tudásszintmérés - iskolai - módszertan - könyvismertetés
Kapcsolódó URL: http://misc.bibl.u-szeged.hu/57532/
A feltöltés ideje: 2021. feb. 15. 10:26
Utolsó módosítás: 2021. feb. 15. 10:26
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57536
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet