Sebestyén Edmond: Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 107-108. (2020)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2020_012_107-108.pdf Download (760kB) | Preview |
Abstract
A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 30 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Language: | magyar |
Contributors: | Contribution Name UNSPECIFIED Hódi Ágnes UNSPECIFIED Tóth Edit |
Publisher: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Place of Publication: | Szeged |
Date: | 2020 |
Page Range: | pp. 107-108 |
Additional Information: | Összefoglalás magyar nyelven |
Uncontrolled Keywords: | Pedagógiai értékelés - segédkönyv - könyvismertetés, Tudásszintmérés - iskolai - módszertan - könyvismertetés |
Related URLs: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57532/ |
Date Deposited: | 2021. Feb. 15. 10:26 |
Last Modified: | 2021. Feb. 15. 10:26 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57536 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |