Szerző: " Pintér Henriett"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 9.

Cikk, tanulmány, mű

Pintér Henriett; Molnár Pál: Írást segítő és gátló tényezők egyetemi hallgatók körében. In: Iskolakultúra, (29) 10. pp. 35-65. (2019)

Molnár Pál; Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 3-26. (2018)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban : a társszerzői hálózat. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 327-360. (2018)

Pintér Henriett; Molnár Pál: A forrásokra építő tanuláscélú írás : a forrásalapú írás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 29-48. (2017)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 4. pp. 423-449. (2017)

Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 19-45. (2015)

Pintér Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata. In: Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 146-158. (2011)

Pintér Henriett: Az írásbeli szövegalkotás: út a tudáshoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 121-146. (2009)

Pintér Henriett: Erkölcsi gondolkodás 9–10 évesek írásbeli szövegalkotásában. In: Iskolakultúra, (19) 10. pp. 109-116. (2009)

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 30. 08:09:49 CEST.