Bónus Lilla and Nagy Lászlóné: Didaktikus játékok használata a természettudományos gondolkodás fejlesztésére biológiaórán : esettanulmány. In: Iskolakultúra, (30) 1-2. pp. 3-13. (2020)
Bónus Lilla and Nagy Lászlóné: Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. In: Iskolakultúra, (30) 8. pp. 82-96. (2020)
Bónus Lilla and Nagy Lászlóné: A játékokkal kapcsolatos fogalmak szakirodalmi áttekintése. In: Iskolakultúra, (30) 6. pp. 3-15. (2020)
B. Németh Mária and Korom Erzsébet and Hódi Ágnes and Nagy Lászlóné and Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata : a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 68-78. (2019)
Nagy Lászlóné and Nagy Márió Tibor: Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 57-69. (2016)
Korom Erzsébet and Nagy Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 3-16. (2012)
Nagy Lászlóné: A kutatásalapú tanulás/tanítás ('inquiry-based learning/teaching', IBL) és a természettudományok tanítása. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 31-51. (2010)
Nagy Lászlóné: A kutatásalapú tanulás/tanítás ('inquiry-based learning/teaching', IBL) és a természettudományok tanítása. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 31-51. (2010)
Nagy Lászlóné: Analógiák a biológiában : tudomány és tanítás. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 28-33. (2000)
Nagy Lászlóné: Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 275-302. (2000)
Nagy Lászlóné: Hogyan sajátították el a tanulók "Az élővilág és a környezet" témakör tananyagát? : egy fogalomfejlődési vizsgálat tanulságai. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 86-96. (1999)
Nagy Lászlóné: A biológiai alapfogalmak fejlődése 6-16 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 3. pp. 263-288. (1999)