Szerző: " Hódi Ágnes"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Cikk, tanulmány, mű

Molnár Gyöngyvér; Hódi Ágnes; Ökördi Réka; Mokri Dóra: A koronavírus-járvány okozta rendkívüli oktatási helyzet hatása 2-8. évfolyamos diákok tudás- és képességszintjére az olvasásszövegértés, a matematika és a természettudományok területén. In: Iskolakultúra, (31) 2. pp. 3-22. (2021)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? : 2-8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 71-90. (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Elsőéves egyetemi hallgatók szövegértés-fejlettsége és olvasási attitűdjei. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 55-67. (2019)

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata : a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 68-78. (2019)

Bálint Anita; Károlyi Anna; Kósa Boglárka; Szűcs Boglárka; Hódi Ágnes; Gál Anikó: Beszámoló a XVI. Országos Neveléstudományi Konferenciáról. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 156-162. (2017)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértésteljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (117) 1. pp. 95-136. (2017)

Fáyné Dombi Alice; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 91-117. (2016)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében. In: Iskolakultúra, (26) 9. pp. 51-72. (2016)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. In: Iskolakultúra, (25) 4. pp. 18-30. (2015)

Hódi Ágnes; Török Tímea: Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 123-125. (2014)

Tóth Krisztina; Hódi Ágnes: A mérőeszköz-bővítéstől a tesztelési folyamat vizsgálatáig: számítógépes tesztelés nagymintás nemzetközi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 75-88. (2013)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Az amerikai pedagógiai kutatás múltja és jelene : az amerikai neveléstudományi kutatók szövetsége 2011. évi konferenciájának tükrében. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 83-94. (2012)

R. Tóth Krisztina; Hódi Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 08:05:06 CEST.