Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | F | G | H | J | K | L | M | N | R | S | T | V
Találatok száma: 24.

C

Csíkos, Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 127-152. (2005)

F

Fejes, József Balázs and Józsa, Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

G

Gróz, Andrea and Kovátsné Németh, Mária: Kovátsné Németh Mária: Apáczai Csere János - Magyar Encyklopaedia : Apáczai Kiadó, Celldömölk, 2004. 134 oldal : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 103-106. (2005)

Géczi, János: Az 1956-os balatonfüredi pedagógus-konferencia elő- és utóélete a pedagógiai sajtóban. Magyar pedagógia, (105) 3. pp. 241-261. (2005)

H

Hercz, Mária: Pedagógusok szakember- és gyermekképe : gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 153-184. (2005)

J

Józsa, Krisztián and Nikolov, Marianne: Az angol és német nyelvi készségek fejlettségét befolyásoló tényezők. Magyar pedagógia, (105) 3. pp. 307-337. (2005)

K

Kamarás, István: Géczi János: Pedagógiai tudásátadás : Iskolakultúra, Pécs, 2005. 102 oldal : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 237-238. (2005)

Kelemen, Rita and Csíkos, Csaba and Steklács, János: A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 343-358. (2005)

Kinyó, László: A magyar történelmi események, korszakok, megítélése a 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 409-432. (2005)

Kinyó, László: A narratív készségek fejlődése és szerepe a történelemtanításban. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 109-126. (2005)

Kormos, Judit and Csizér, Kata: A családi környezet hatása az idegen nyelvi motivációra: egy kvalitatív módszerekkel történő kutatás tanulságai. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 29-40. (2005)

L

Lovász, Ágnes: Első évfolyamos német szakos egyetemi hallgatók nyelvtanulási motivációja. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 359-379. (2005)

M

Martsa, Sándor and Kövecses, Zoltán: Kövecses Zoltán: A metafora. Gyakorlati bevezetés a kognitív metaforaelméletbe : Typotex, Budapest, 2005 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (105) 3. pp. 339-340. (2005)

N

Nagy, Borbála Cecília: Az egyéni kommunikációs jellemzők szerepe haladó szintű nyelvtanulók esetében. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 5-27. (2005)

Nagy, Judit: Egészségnevelési programok az iskolai egészségfejlesztés szolgálatában. Magyar pedagógia, (105) 3. pp. 263-282. (2005)

R

Radnóti, Katalin and Korom, Erzsébet: Korom Erzsébet: Fogalmi fejlődés és fogalmi váltás : Műszaki Könyvkiadó. Budapest 2005. 192 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 101-103. (2005)

S

Strohner, József: Társadalmi szerepek a vizuális kommunikáció folyamataiban és vizuális nevelés. Magyar pedagógia, (105) 3. pp. 283-305. (2005)

Szabó-Gilinger, Eszter and Tollefson, James W. and Tsui, Amy B. M.: Tollefson, J. W. és Tsui, A. B. M. (szerk.): Medium of instruction policies. Which agenda? Whose agenda? : Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, NJ, 2004 306 oldal : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 433-435. (2005)

Sáska, Géza: A társadalmi egyenlőség antikapitalista képzete a posztszocialista oktatáspolitikai ideológiákban : 2. rész. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 83-99. (2005)

T

Turmezeyné Heller, Erika and Máth, János and Balogh, László: Zenei képességek és iskolai fejlesztés. Magyar pedagógia, (105) 2. pp. 207-236. (2005)

Tódor, Erika Mária: A kódváltás és az aszimmetrikus kétnyelvűség nyelvpedagógiai összefüggései. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 41-58. (2005)

Tóth, Zoltán: A tudásszerkezet és a tudás szerveződésének vizsgálata a tudástér-elmélet alapján. Magyar pedagógia, (105) 1. pp. 59-82. (2005)

V

Vidákovich, Tibor: Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tevékenységéről a 2002-2005. évi ciklusban. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 437-460. (2005)

Vígh, Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. Magyar pedagógia, (105) 4. pp. 381-407. (2005)

A lista elkészítésének dátuma Wed Sep 20 08:05:25 2017 CEST.