Szerző: " Vígh Tibor"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 3-26. (2022)

Vidákovich Tibor; Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga; Thékes István: Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 117-130. (2013)

Fejes József; Vígh Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 93-123. (2012)

Vígh Tibor: A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása : egy tanári kérdőíves felmérés eredményei. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 62-79. (2012)

Vígh Tibor: Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 29-51. (2008)

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 141-161. (2007)

Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 4. pp. 381-407. (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 20:00:25 CEST.