Malmos Edina; Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 190-199. (2015)
Revákné Markóczi Ibolya: A természettudományos problémamegoldás metakogníciójának mérése a felsőoktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 221-241. (2013)
Revákné Markóczi Ibolya: A 9–10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 1. pp. 53-71. (2010)
Máth János; Revákné Markóczi Ibolya: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 97-113. (2007)
Revákné Markóczi Ibolya: Nehezen megoldható biológia problémafeladatok. In: Iskolakultúra, (14) 4. pp. 42-50. (2004)
Revákné Markóczi Ibolya: A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 3. pp. 267-284. (2001)
Revákné Markóczi Ibolya: Egyszerű működési modellek a biológia tanításában : sztómamodell és a vér folytonos áramlását szemléltető modell. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 56-61. (1993)