A természettudományos problémamegoldás metakogníciójának mérése a felsőoktatásban

Revákné Markóczi Ibolya: A természettudományos problémamegoldás metakogníciójának mérése a felsőoktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 221-241. (2013)

[thumbnail of mp_2013_004_6559_221-241.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2013_004_6559_221-241.pdf

Letöltés (192kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 113
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 221-241
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 239-240.
Kulcsszavak: Problémamegoldás mérése felsőoktatás kutatási beszámoló 2013
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14234
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet