Szerző: " Réthy Endréné"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 30.

Cikk, tanulmány, mű

Réthy Endréné: Könyvekről : parabola az osztrák képzés, kutatás helyzetéről. In: Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 128-132. (2018)

Réthy Endréné: Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 88-99. (2016)

Réthy Endréné: Gyermeki énkép - szülői gyermekkép. In: Iskolakultúra, (13) 5. pp. 96-101. (2003)

Réthy Endréné: A kognitív és motivációs önszabályozást kialakító oktatás. In: Iskolakultúra, (12) 2. pp. 3-12. (2002)

Réthy Endréné: A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 281-300. (2002)

Szabolcs Éva; Réthy Endréné: Fröbel és a nőmozgalmak Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 363-373. (1999)

Nahalka István; Kotschy Beáta; Lénárd Sándor; Szivák Judit; Golnhofer Erzsébet; Réthy Endréné; Petriné Feyér Judit; Falus Iván; Vámos Ágnes: A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 36-75. (1999)

Réthy Endréné: Érték, minőség, tudás: megjegyzések egy könyv margójára. In: Iskolakultúra, (8) 8. pp. 102-108. (1998)

Réthy Endréné: Monique Boekaerts és P. Robert-Jan Simons: Leren en instructie psychologie van de leerling en hetleerprocess : Dekker van de vegt, Assen, 1993. 301 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 1. pp. 105-106. (1996)

Réthy Endréné: Bábosik István - Mezei Gyula: Neveléstan : Telosz Kiadó, Budapest, 1994. 273 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (95) 1-2. pp. 139-142. (1995)

Réthy Endréné: Bölcsészhallgatók vizsgateljesítménnyekkel kapcsolatos attribúciói. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 117-134. (1993)

Réthy Endréné: Alfred Schirlbauer: Junge Bitternis - Eine Kritik der Didaktik : WUV-Universitatsverlag Austria, 1992. 214 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 4. pp. 319-320. (1992)

Réthy Endréné: Könyvismertetés : Jürgen Fritz (Hrsg.) Harci játékokra programozva. A videojáték világképe és képvilága. Campus Verlag Bonn 1988. 327. o. : [könyvismertetés]. In: Iskolakultúra, (2) 11-12. pp. 155-157. (1992)

Réthy Endréné: Friedrich Adolph Wielhelm Diesterweg: a tanítók tanítója. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (91) 2. pp. 87-103. (1991)

Réthy Endréné: A tanulási motiváció struktúrájának alakulása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (89) 2. pp. 143-157. (1989)

Réthy Endréné: Linda Nilsen: How to motivate adolescents? : New Jersey, 1982. Prentice Hall Englewood Cliffs : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (88) 1. pp. 118-121. (1988)

Réthy Endréné: P. Ja. Galperin (1902-1988): A tudomány szolgálatában : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (88) 4. pp. 444-448. (1988)

Réthy Endréné: M. V. Matjuhina: Motivacija ucsenyija mladsih skolnyikov : kisiskolások tanulásának motivációja : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (87) 1. pp. 85-89. (1987)

Réthy Endréné: Kozéki Béla: "Személyiségfejlesztés az iskolában" : Békés Megyei Pedagógiai Intézet, 1985. 375 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (86) 2. pp. 290-293. (1986)

Réthy Endréné: Pedagógiai kutatások Bratislavában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 1. pp. 90-93. (1985)

Réthy Endréné: A tanulói személyiségtényezők és a pedagógiai eljárások összeegyeztethetőségének lehetősége - egy szerfoszló álom? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 4. pp. 394-397. (1985)

Réthy Endréné: Horváth György: A tartalmas gondolkodás : Budapest, 1984. Tankönyvkiadó, 406 l. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (84) 4. pp. 481-483. (1984)

Réthy Endréné: Szovjet didaktikai munkákról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (83) 3. pp. 314-320. (1983)

Réthy Endréné: A tanulási motiváció kutatásának néhány sajátos vonása a Szovjetunióban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (83) 4. pp. 417-425. (1983)

Réthy Endréné: Tanulás és értelmi fogyatékosság : szerkesztette: Illyés Sándor : Tankönyvkiadó, Budapest, 1980. 243 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (82) 2. pp. 201-204. (1982)

Réthy Endréné: A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 368-375. (1981)

Réthy Endréné: Didaktikai kutatások Finnországban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (80) 1. pp. 82-90. (1980)

Réthy Endréné: Gáspárné Zauner Éva: Mondásválasztás : Budapest 1978. Akadémiai Kiadó, 213 oldal : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (79) 1. pp. 112-114. (1979)

Réthy Endréné: Az oktatási folyamat faktoranalízise. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (78) 3-4. pp. 403-418. (1978)

Réthy Endréné: A tanítási-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek vizsgálata egy tantárgyi téma feldolgozása során. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (74) 1. pp. 32-46. (1974)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 09:13:41 CET.