A tanítási-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek vizsgálata egy tantárgyi téma feldolgozása során

Réthy Endréné: A tanítási-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek vizsgálata egy tantárgyi téma feldolgozása során. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (74) 1. pp. 32-46. (1974)

[thumbnail of mp_1974_001_5082_032-046.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1974_001_5082_032-046.pdf

Letöltés (794kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 74
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1974
Oldalak: pp. 32-46
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Tanulás pszichológia, Motiváció pedagógiai, Oktatásügy Magyarország statisztika 1970-es évek, Tanítási-tanulási folyamat
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12631
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet