Szerző: " Lázár Szilárd"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 21.

Cikk, tanulmány, mű

Lázár Szilárd: Dr. Paul Ranschburg : Die Leseschwäche und Rechenschwäche der Schulkinder im Lichte des Experiments. Berlin, 1916, Springer, VII + 69 1. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (26). pp. 187-189. (1917)

Lázár Szilárd: A pszichológia és a gazdasági érdekek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (25). pp. 51-54. (1916)

Lázár Szilárd: Claparède Ede: Gyermekpszichológia és kisérleti pedagógia, ford. Weszely Ödön : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (24). pp. 623-625. (1915)

Kemény Gábor; Lázár Szilárd: A matematika-tanulás lélektanához nyujt [!nyújt] önálló vizsgálatok alapján adatokat Lázár Szilárd... : [cikkismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (24). p. 109. (1915)

Lázár Szilárd; Fürj Pál: Fürj Pál : Gyengeelméjű gyermekek emlékezete : Budapest : Pedagógiai-pszichológiai könyvtár, 1912. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (23). pp. 102-103. (1914)

Lázár Szilárd; Offner Max: M. Offner : Das Gedächtnis : die Ergebnisse der experimentellen Psychologie und ihre Anwendung in Unterricht und Erziehung : Berlin : Reuther und Reichard, 1913. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (23). pp. 168-169. (1914)

Lázár Szilárd: A genfi Rousseau-intézet. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (23). pp. 287-289. (1914)

Lázár Szilárd: J. O. Vértes : Das Wortgedächtnis im Schulkindealter. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (22). pp. 503-504. (1913)

Lázár Szilárd: Vértes O. József : Ideges gyermekek tanítása : Budapest : [Stark], 1912. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (22). p. 134. (1913)

Lázár Szilárd; Dessoir Max: Max Dessoir: Abriss einer Geschichte der Psychologie. Heidelberg. 1911. 272. lap. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (21). p. 236. (1912)

Lázár Szilárd: Vértes O. József dr.: Gyógypedagógia és középiskola. Budapest, 1912. 28. l. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (21). pp. 649-650. (1912)

Lázár Szilárd; Du Bois-Reymond Emil Heinrich: Az ergograph a kísérleti paedagogia [!pedagógia] szolgálatában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 335-341. (1911)

Lázár Szilárd: Dr. Hans Zimmer : Führer durch die deutsche Herbart-literatur : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 47-48. (1911)

Lázár Szilárd: Dr. Paul Ranschburg : Das kranke Gedächtnis : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 564-565. (1911)

Lázár Szilárd: Offner : Die geistige Ermüdung : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 301-302. (1911)

Lázár Szilárd; Meumann Ernst Friedrich Wilhelm: Próba-osztályok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). p. 553. (1911)

Lázár Szilárd: A mannheimi iskolarendszer bevezetése Pforzheimban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (20). pp. 290-291. (1911)

Lázár Szilárd: F. Willers: Die psychologische Denkweise Herbarts. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 634-635. (1910)

Lázár Szilárd; Haase Hermann: Hermann Haase: Der ursprüngliche Sinn der Lehre von den Stufen des Unterrichts. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 574-576. (1910)

Lázár Szilárd; Dietering Paul; Herbart Johann Friedrich: Paul Dietering: Die Herbartsche Pädagogik vom Standpunkte moderner Erziehungsbestrebungen gewürdigt. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 635-638. (1910)

Lázár Szilárd: A gondolatban való kisérletezés [!kísérletezés] didaktikai jelentősége a fizikai oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 297-302. (1909)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 11:27:20 CEST.