Hermann Haase: Der ursprüngliche Sinn der Lehre von den Stufen des Unterrichts

Lázár Szilárd; Haase Hermann: Hermann Haase: Der ursprüngliche Sinn der Lehre von den Stufen des Unterrichts. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (19). pp. 574-576. (1910)

[thumbnail of mp_1910_1560_574-576.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1910_1560_574-576.pdf

Letöltés (464kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 19
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1910
Oldalak: pp. 574-576
Kulcsszavak: Tanítás, Herbartizmus
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:28
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:38
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8719
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet