Dancs Katinka: A társadalomismereti nevelés céljai és a tanórákon alkalmazott módszerek, tevékenységek - egy pedagóguskutatás eredményei. In: Iskolakultúra, (31) 10. pp. 3-15. (2021)
Gurka Éva and Németh Adrienn and Dancs Katinka: Beszámoló a XVII. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról. In: Iskolakultúra, (29) 11. pp. 99-106. (2019)
Dancs Katinka: A képzelet pedagógiája. In: Iskolakultúra, (28) 8-9. pp. 115-117. (2018)
Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)
Kinyó László and Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 93-113. (2015)
Dancs Katinka and Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 363-382. (2015)
Dancs Katinka: Történelemtörténetek. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 210-213. (2015)
Kinyó László and Dancs Katinka: Az identitás és állampolgárság kutatása Európában – beszámoló a CiCe-hálózat 2014-es konferenciájáról. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 119-122. (2014)
Kinyó László and Dancs Katinka: A Rasch-modell elmélete és gyakorlati alkalmazása a társadalomtudományi kutatásokban – egy kézikönyv bemutatása. In: Iskolakultúra, (24) 2. pp. 109-112. (2014)
Dancs Katinka and Kinyó László: Az állampolgári aktivitást befolyásoló kulturális tőke személyes dimenziójának indikátorai: az intézmények iránti bizalom és a bevándorlók iránti attitűdök. In: Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 17-30. (2013)
Dancs Katinka and Kinyó László: Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. In: Iskolakultúra, (22) 5. pp. 11-23. (2012)
Dancs Katinka and Kinyó László: Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 45-61. (2012)