Csizér Kata and Fekete Imre and Szabó Fruzsina and Albert Ágnes: Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: a GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 1. pp. 3-17. (2023)
Albert Ágnes and Spissich Boglárka and Csizér Kata: Külföldi tanulmányutak és egyéni különbségek : egy kutatási terület nemzetközi áttekintése és feladatainak meghatározása Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (122) 2. pp. 89-107. (2022)
Csizér Kata and Albert Ágnes: Egyéni különbségek kvalitatív kutatása a nyelvpedagógiában : nemzetközi folyóiratok szisztematikus szakirodalmi áttekintése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 3. pp. 203-227. (2020)
Kontráné Hegybíró Edit and Csizér Kata: Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja : egy klaszterelemzésből levonható következtetések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 2. pp. 97-112. (2019)
Csizér Kata and Piniel Katalin: Középiskolás diákok angolnyelv-tanulási motivációjának és nyelvtanulási szorongásának vizsgálata. In: Iskolakultúra, (26) 6. pp. 3-13. (2016)
Csizér Kata and Piniel Katalin and Kontráné Hegybíró Edit: Hallássérült diákok idegen nyelvvel kapcsolatos egyéni változóinak vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 3-18. (2015)
Csizér Kata: A második nyelvi motivációs énrendszer, az önszabályozó tanulás és az énhatékonysági képzetek szerepe a nyelvtanulási motivációban: egy kérdőíves vizsgálat angol szakos egyetemisták körében. In: Iskolakultúra, (22) 11. pp. 24-33. (2012)
Csizér Kata and Kormos Judit: A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 1. pp. 3-17. (2012)
Galántai Dóra and Csizér Kata: A tanár szerepe a diákok idegen nyelvi motivációjának alakításában. In: Iskolakultúra, (19) 9. pp. 71-77. (2009)
Csizér Kata and Kontráné Hegybíró Edit and Sáfár Anna: Siketek és nagyothalló felnőttek idegennyelv-tanulási motivációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 4. pp. 341-357. (2008)
Csizér Kata and Kormos Judit: Az angol nyelvtanulási motiváció alakulása Budapesten tanuló egyetemisták és főiskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 29-43. (2007)
Csizér Kata: Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció : Műszaki Kiadó, Budapest, 2007. 241 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 163-165. (2007)
Török Dóra and Csizér Kata: Nyelvtanulási motiváció az angol szakos egyetemisták körében. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 38-49. (2007)
Csizér Kata and Kormos Judit: Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 12-20. (2006)
Mezei Gabriella and Csizér Kata: Második nyelvi motivációs stratégiák használata az osztályteremben : egy esettanulmány eredményeinek leírása. In: Iskolakultúra, (15) 12. pp. 30-42. (2005)
Kormos Judit and Csizér Kata: A családi környezet hatása az idegen nyelvi motivációra: egy kvalitatív módszerekkel történő kutatás tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 1. pp. 29-40. (2005)
Csizér Kata and Dörnyei Zoltán and Németh Nóra: A nyelvi attitűdök és az idegen nyelvi motiváció változásai 1993 és 2004 között Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 4. pp. 393-408. (2004)
Csizér Kata: Az angol nyelv oktatásának feltételei. In: Iskolakultúra, (13) 6-7. pp. 45-54. (2003)
Csizér Kata and Dörnyei Zoltán: Az általános iskolások idegennyelv-tanulási attitűdjei és motivációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 333-353. (2002)
Csizér Kata and Dörnyei Zoltán and Nyilasi Emese: Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon : az orosztól az angolig? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 2. pp. 193-204. (1999)