Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | H | K | N | P | R
Találatok száma: 16.

B

Berzsnyánszky, László and Falus, Iván and Turjányiné Szász, Ágnes: Falus Iván (szerk.): Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe : Keraban Kiadó, Budapest, 1993. 540 o : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 197-200. (1993)

Bodóczky,, Caroline and Malderez,, Angi: Egy új gyakorlótanítási modell és jelentősége a tanárképzésben. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 37-52. (1993)

Buer,, Jürgen van: A tanítás és tanulás kutatása a Német Szövetségi Köztársaságban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 93-115. (1993)

Bán, Sándor and Maclure,, Stuart and Davies,, Peter: Stuart Maclure és Peter Davies (szerk.): Learning to think: thinking to learn : The Proceedings of the 1989 OECD-Conference organized by the Centre for Educational Research and Innovatíon : Pergamon Press, 1991. 238 o : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 195-197. (1993)

Báthory, Zoltán: A finn és a magyar érettségi összehasonlító elemzése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 3-18. (1993)

C

Csapó, Benő: A tanári alapképzés és a posztgraduális pedagógiai képzés a JATE Pedagógiai Tanszékén. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 187-193. (1993)

Csapó, Benő and Pukánszky, Béla: A Magyar Pedagógia első száz évének repertóriuma. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata. pp. 1-220. (1993)

Csapó, Benő and W. Stevenson,, Harold and W. Stigler,, James: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap : why our schools are failing and what we can learn from japanese and chinese education : Summit Books, New York, 1992. 237 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 65-68. (1993)

F

Faludi, Szilárd and Báthory, Zoltán: Báthory Zoltán: "Tanulók, iskolák, különbségek" : egy differenciális tanításelmélet vázlata : Tankönyvkiadó, Budapest, 1992. 338 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 63-65. (1993)

Fehér, Katalin: A felvilágosodás pedagógiai eszméi Erdélyben a XVIII-XIX. század fordulóján. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 149-160. (1993)

H

Halász, Gábor: A nemzetközi kapcsolatok szerepe a közoktatás fejlesztésében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 53-61. (1993)

Hunyady, Györgyné: A pedagógusképzés és a neveléstudomány. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 161-171. (1993)

K

Kárpáti, Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 19-35. (1993)

N

Nádasi, Mária: A pedagógia oktatása a tanárképzés keretében az ELTE BTK-n. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 173-186. (1993)

P

Petneki, Katalin: Mit ér az idegen nyelv, ha német? Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 135-147. (1993)

R

Réthy, Endréné: Bölcsészhallgatók vizsgateljesítménnyekkel kapcsolatos attribúciói. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 117-134. (1993)

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 22 08:01:14 2017 CET.