Items where Year is 1993

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 537.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 1. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 10. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 10. sz. melléklet.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 11. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 12. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 13-14. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 15-16. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 17. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 18. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 19. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 2. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 20. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 21-22. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 21-22. sz. melléklet.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 23. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 23. sz. melléklet.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 24. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 3-4. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 5. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 5. sz. melléklet.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 6. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 7. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 8. sz.

Iskolakultúra. - 3. évf. (1993) 9. sz.

A Magyar Pedagógia első száz évének repertóriuma.

Magyar Pedagógia. - 93. évf. (1993) 1-2. sz.

Magyar Pedagógia. - 93. évf. (1993) 3-4. sz.

Az Országos Tudományos Kutatási Alap 1993-ban támogatást nyert pedagógiai pályázatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. p. 203. (1993)

Az oktatásügyi kutatások helyzete és a fejlesztés feladatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 69-72. (1993)

Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1993. évi üléseiről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 201-202. (1993)

Bányavárosi könyvkultúra a XVI-XVIII. században (Besztercebánya, Körmöcbánya, Selmecbánya). ISBN 963-481-974-5

Diáksegítő szervezetek. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 79-86. (1993)

Dudith András könyvtára : részleges rekonstrukció. ISBN 963-481-977-X

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 76-80. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 2. p. 96. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 172-184. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 102-104. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 6. p. 112. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 100-104. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 103-112. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 91-96. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 92-96. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 91-96. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 87-88. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 126-144. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 173-176. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 83-88. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 84-88. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 191-192. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 95-96. (1993)

Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 80-88. (1993)

Iskolakultúra : repertórium I-II. évfolyam, 1991-1992. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 1-16. (1993)

Javaslat a dolgozók iskolái elhelyezésére az új oktatási törvényben. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 94-99. (1993)

Javasolt irodalom. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 58-61. (1993)

Komplex esztétikai nevelés : művészetoktatás komplex esztétikai nevelés keretei között a gimnáziumban, Bolyai János Gimnázium, Salgótarján. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 68-76. (1993)

Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 7. p. 106. (1993)

Környezet- és természetvédelmi oktatóközpontok. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 62-63. (1993)

Környezetpedagógus tanártovábbképzés tervezete. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 42-45. (1993)

A Magyar Környezeti Nevelési Egyesületről. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 56-57. (1993)

A Magyar Pedagógia publikációs stílusa. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 81-89. (1993)

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tagjai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. p. 202. (1993)

Matematikai zseblexikon. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 40-41. (1993)

"Neveljünk a környezet ismeretére" : Aquarius Alapítvány. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 57-60. (1993)

A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt Kuratóriumának pályázati felhívása, 1993. év 2. pályázati ciklus. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 1-8. (1993)

A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt Szervezeti és Működési Szabályzata : Budapest, 1992. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 160-171. (1993)

A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 8-17. (1993)

Szabályzatok, házirendek. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 72-79. (1993)

Szekcióbeszámolók : a konferencia ajánlásai. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 75-78. (1993)

A Természet- és Környezetvédő Tanárok Konferenciájának állásfoglalása : környezeti nevelés - ökológiai kultúrák 1992. december 5-6. In: Iskolakultúra, (3) 2. p. 86. (1993)

A környezeti nevelés : a környezetvédelem mint önálló műveltségi terület javasolt követelményrendszere. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 89-95. (1993)

A neveléstudomány doktorai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 73-80. (1993)

A neveléstudomány kandidátusai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 205-246. (1993)

Összefoglaló a Magyar Pedagógia 1991-1993 évi működéséről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. p. 247. (1993)

Aczél, Anna and Mányai, Judit: Szekcióbeszámolók : a család és az intézmények kapcsolata. In: Iskolakultúra, (3) 10. p. 63. (1993)

Adorján, Ferencné: Természettudományokról angolul. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 2-10. (1993)

Agyagási, Klára: Why could the forefathers of Chuvashes escape assimilation to Kipchaks? In: Proceedings of the 35th Permanent International Altaistic Conference : September 12-17, 1992. Taipei, China. pp. 11-15. (1993)

Agárdy, Sándor: Egy "natúr" iskola Dániában. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 108-110. (1993)

Agárdy, Sándor: A természetvédelmi szakköri és tábori tevékenységek hatása az iskolai oktató-nevelő munkára. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 104-108. (1993)

Ambrus, Lajos: Szókalauz : Janis, a hattyú. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 35-37. (1993)

Ambrusné Szalai, Katalin: A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt tanfolyamai, szakmai továbbképzései. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 148-151. (1993)

Andor, Csaba: Hegedüs Géza : A magyar irodalom arcképcsarnoka. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 58-59. (1993)

Andor, Mihály: Az iskolaszerkezet változása. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 18-28. (1993)

Andor, Mihály: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. p. 186. (1993)

Andor, Mihály: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 18. p. 98. (1993)

Andor, Mihály: Plusz és mínusz : az új közoktatási törvény néhány lehetséges következménye. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 42-45. (1993)

Andrásfalvy, Bertalan and Keresztes, K. Sándor: Megállapodás a MKM és a KTM között a társadalom környezettudatának fejlesztését szolgáló feladatok megvalósítására. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 86-88. (1993)

Andrássy, Péter: Kitaibel Pál középfokú iskolai biológiai-környezetvédelmi tanulmányi verseny. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 69-71. (1993)

Angi, István: A magyar gregorián reneszánsza. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 89-91. (1993)

Arató, László: Anakreón feltámadásai. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 2-13. (1993)

Arday, István: A globális problémák iránti fogékonyság megalapozása és fejlesztése 14-18 éves korosztályban c. programcsomag. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 52-56. (1993)

Asztalos, Ildikó: Hivatása : informatikus : Asztalos Ildikó interjúja Kása Zoltánnal. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 35-40. (1993)

Asztalos, Ildikó: Otthont a színházban : széljegyzetek a 200 éves kolozsvári magyar színjátszás megünneplésének margójára. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 78-80. (1993)

Axmann, Judit and Tóth, Gézáné: Kísérletek és feladatok. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 134-136. (1993)

B. Méhes, Vera: Testséma-fejlesztő feladatlap-gyűjtemény. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 163-164. (1993)

Babić, Sava: Petőfi és a szerbek. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 26-31. (1993)

Bagdy, Emőke: Pályaszocializáció a pedagógusképzésben. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 114-119. (1993)

Bagi, Éva: Gyermekek a tisztább levegőért. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 67-69. (1993)

Baksa, Péterné: "Mesebeli madár" : gondolatok mai magyar gyermekversekről. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 79-85. (1993)

Balogh, Lászlóné: Lehetőség és valóság : gondolatok a hat- és nyolcosztályos gimnáziumok kémiai programjairól. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 20-25. (1993)

Balázs, Attila: A szomorúság metamorfózisa : előtanulmány rút kiskacsákról és egyebekről. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 40-44. (1993)

Balázs, Éva and Surányi, Bálint: Rendszerváltás és megyei oktatásirányítás : interjúk "előtte" és "utána". In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 39-47. (1993)

Baranyi, Károly: Környezeti nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 69-70. (1993)

Bardócz-T., András: Peregrinusok nyomában Amszterdamban. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 110-111. (1993)

Barta, István: Ásványhatározás. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 38-47. (1993)

Bartha, Árpád: Játék. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 54-66. (1993)

Bencze, Lóránt and Sipos, Lajos and Csébfalvi, Károly and Szende, Tamás: A zsámbéki modell : javaslat az informatikai alapú, kétfokozatú tanítóképzés bevezetésére. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 61-71. (1993)

Benkő, Gyöngyi: Városi farmok. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 39-41. (1993)

Bodóczky, Caroline and Malderez, Angi: Egy új gyakorlótanítási modell és jelentősége a tanárképzésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 37-52. (1993)

Bodóczky, István: Vizuális nevelési feladatgyűjtemény. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 1-15. (1993)

Boglári Békés, István: A gyermeki jogok őre a pedagógus. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 69-70. (1993)

Bognár, Mária: Az első szociálpedagógiai konferencia. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 42-43. (1993)

Bognár, Mária: Segítő szakmák és az iskola. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 58-59. (1993)

Bohár, András: Ismét az emberről. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 161-163. (1993)

Boros, László and Kormány, Gyula: Hollandia. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 30-36. (1993)

Both, Mária and Csorba, F. László: A hellenizmus filozófiája. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 8-14. (1993)

Braudel, Fernand: Civilizációk mobilitása és stabilitása. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 70-72. (1993)

Brezsnyánszky, László and Turjányiné Szász, Ágnes: Falus Iván (szerk.): Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe : Keraban Kiadó, Budapest, 1993. 540 o : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 197-200. (1993)

Budaházy, Éva: A szintézisteremtés útjai. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 2-13. (1993)

Budai, István: A szociálpedagógus-képzés kezdetei Magyarországon. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 54-56. (1993)

Budai, Éva: "Színház az egész világ" : magyar színjátszás a XVI-XVII. században. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 122-123. (1993)

Budayné Kálóczi, Ildikó and Schalbert, Józsefné and Kígyós, Lászlóné and Pócsiné Erdei, Irén and Tönkő, Mária: Segédletek a gimnáziumi környezeti nevelés megújításához. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 11-25. (1993)

Buer, Jürgen van: A tanítás és tanulás kutatása a Német Szövetségi Köztársaságban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 93-115. (1993)

Bábosik, István: Nemzeti Alaptanterv és nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 36-38. (1993)

Bán, D. András: Iskolapolitika Tiso Szlovákiájában 1943. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 75-79. (1993)

Bán, Péter: Magyar szerzetesrend : a pálosok. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 93-96. (1993)

Bán, Sándor: Stuart Maclure és Peter Davies (szerk.): Learning to think: thinking to learn : The Proceedings of the 1989 OECD-Conference organized by the Centre for Educational Research and Innovation : Pergamon Press, 1991. 238 o : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 195-197. (1993)

Bánfalvi, Péter: Számítástechnika kisközségi iskolákban. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 56-58. (1993)

Báthory, Zoltán: Az "északi" modell hatása a magyar oktatásügyi reformokra. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 27-33. (1993)

Báthory, Zoltán: A finn és a magyar érettségi összehasonlító elemzése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 3-18. (1993)

Bérczi, Szaniszló: A műveltség rétegződése : gondolkodási és cselekvési rendszerek. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 2-18. (1993)

Bóra, Ferenc: A humor jelenléte a második osztályos olvasókönyvben. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 113-116. (1993)

Bölöndi, Domokos: Sipos Domokos gyerekkoporsója : mese madárfiaimnak. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 92-93. (1993)

Böszörményi, József: Kell-e erkölcstant tanítani az iskolákban és milyet? In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 38-47. (1993)

Chikán, Bálint: Időeltolódás. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 101-102. (1993)

Chlebniczki, János: Tudományos kutatóintézete van a hazai szlovákságnak. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 166-169. (1993)

Cs. Jónás, Erzsébet: Dialógusmodellek a nyelvi kommunikáció fejlesztéséhez. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 2-6. (1993)

Csapó, Benő: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap : why our schools are failing and what we can learn from japanese and chinese education : Summit Books, New York, 1992. 237 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 65-68. (1993)

Csapó, Benő: A tanári alapképzés és a posztgraduális pedagógiai képzés a JATE Pedagógiai Tanszékén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 187-193. (1993)

Csapó, Benő and Pukánszky, Béla: A Magyar Pedagógia első száz évének repertóriuma. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata. pp. 1-220. (1993)

Csepeli, György: A poszt-szocializmus gyermekei. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 44-46. (1993)

Cserép, László: (M)ilyen a videós ismeretterjesztés? In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 86-87. (1993)

Csirmaz, Mátyás: Természetes anyagokból készült hangszerek. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 60-81. (1993)

Csoknya, Mária and Lengvári, István: Az idegrendszer törzsfejlődése : részlet. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 120-129. (1993)

Csoma, Gyula: Dolgozók iskolái, mi lesz veletek? In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 49-51. (1993)

Csongor, Anna: Szekcióbeszámolók : kisebbségi kérdések. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 66-67. (1993)

Csorba, F. László and Both, Mária: A dinamika születése : a három Newton-axióma. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 100-103. (1993)

Csordás, Gáborné: "Egészséged testben, lélekben" program tapasztalatai a péri Általános Iskolában. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 46-49. (1993)

Csóka, Géza: Hajós György matematikai emlékverseny az ELTE-n. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 64-66. (1993)

Csóriné Váradi, Zsuzsanna: Témazáró vetélkedő-sorozat a 4. osztályos környezetismeret tanításában. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 71-79. (1993)

Csölle, Anita: A csoportdinamika szerepe az oktatásban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 74-78. (1993)

Czakó, Kálmán Dániel: Környezeti képzés : világkép, természetkép, emberkép. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 75-83. (1993)

Czakó, Kálmán Dániel: A közoktatás információs bázisának kialakítására szerveződött alkuratórium működése : 5. alprojekt. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 158-160. (1993)

Deszpot, Gabriella: Az organikus iskolák. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 3-19. (1993)

Deák, András Miklós: Nyelvoktatás - irodalomoktatás. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 62-72. (1993)

Dombi, Gábor: Laplátogatás : Alterna(t)ivitás a történelemoktatásban : időutazók kerestetnek. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 67-70. (1993)

Domokos, Zsuzsanna: Hozzászólás. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 56-57. (1993)

Dér, Katalin: Latin tanulmányi verseny. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 89-93. (1993)

Dömötör, Adrienne: Péterek az Arany János Színház Kamaratermében. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 64-65. (1993)

Dőry, István: Az ENSI Környezeti Nevelési Programról. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 53-56. (1993)

Erdélyi, Erzsébet and Nobel, Iván: Disputa Ferdinandy György Szarvasok című novellájáról. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 134-142. (1993)

Erdélyi, Erzsébet and Nobel, Iván: Disputa Grendel Lajos Az onirizmus tréfái - 3. című novellájáról. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 79-81. (1993)

Erdélyi, Erzsébet and Nobel, Iván: Disputa Tőzsér Árpád Férfikor című verséről. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 51-55. (1993)

Faludi, Szilárd: Báthory Zoltán: "Tanulók, iskolák, különbségek" (Egy differenciális tanításelmélet vázlata) : Tankönyvkiadó, Budapest, 1992. 338 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 63-65. (1993)

Faludi, Szilárd: "Emlékezés az Új Iskolára". In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 71-74. (1993)

Faludi, Szilárd: Szabadságra nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 65-66. (1993)

Farkas, I. József: Az Intelligent Tutoring System tudásbázis. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 16-24. (1993)

Farkas, I. József: A tanuló modellje. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 2-13. (1993)

Farkas, Károly: Gondolatok az informatikai nevelés szerepéről és lehetőségeiről az alsó tagozatos tehetséggondozásban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 21-26. (1993)

Fatalin, László and Varsics, Zita: A szavazás egy matematikai modellje. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 100-102. (1993)

Fatalin, Lászlóné: Kaleidoszkóp a geometria tanításáról. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 29-35. (1993)

Fazekasné Bartha, Mária: A szlovák tanítóképzés Esztergomban. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 97-98. (1993)

Fehér, Katalin: A felvilágosodás pedagógiai eszméi Erdélyben a XVIII-XIX. század fordulóján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 149-160. (1993)

Fernengel, András: Az iskolai nomád táborozás : részlet. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 130-133. (1993)

Fernengel, András: A legkisebb királyfi és a környezetvédelem. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 65-67. (1993)

Ferrari, Corinna: Chris Burden : Chris Burdennel Corinna Ferrari beszélget. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 124-127. (1993)

Flusser, Vilém: Felebaráti szeretet. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 65-69. (1993)

Foghtűy, Krisztina: Pedagógia, művészetpedagógia, múzeumpedagógia. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 39-47. (1993)

Franyó, István: Biológiai fogalmak és kifejezések. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 69-70. (1993)

Franyó, István: Fajismeret. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 67-84. (1993)

Fuchs, Lívia: Jel : három találkozás Nagy Józseffel, a JEL Színház vezetőjével. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 87-88. (1993)

Fábián, Tibor: Hozzászólás Fülöp Péter: A példák vonzanak c. cikkéhez. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 57-58. (1993)

Fáy, László: Világnézetünk rozzant alapjai. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 48-61. (1993)

Fükéné Walter, Mária and Füke, László: A tudománytörténeti szempont alkalmazása a középiskolai fizika oktatásában. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 26-35. (1993)

Fülei-Szántó, Endre and Kurdi, Krisztina: Az évszázados hűség. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 73-76. (1993)

Füzi, László: Sándor Iván: Vég semmiség : a százhetven éve fel nem fedezett Bánk bán. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 109-113. (1993)

Füzi, László: A Tanúról - 1992-ben. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 88-90. (1993)

Fűzfa, Balázs: Ember és vers avagy a megtalálható metafora. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 81-83. (1993)

Fűzfa, Balázs: Jegyzet egy Kormos István-vershez. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 108-109. (1993)

Gabnai, Katalin: A képzők képzéséről : a konferencián elhangzott előadás rövidített változata. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 56-58. (1993)

Gabnai, Katalin: Átváltozásaink és a szélöreg : előtanulmány egy színpadi játékhoz. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 68-71. (1993)

Galicza, János: Dimenziók : az osztályfőnök funkciói. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 93-95. (1993)

Galántai, Zoltán: Az élővilág megismerésének kezdetei hazánkban. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 66-69. (1993)

Galántai, Zoltán: Dougal Dixon: Az ember után : a jövő zoológiája. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 62-64. (1993)

Galántai, Zoltán: Laplátogatás : Tudomány. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 115-116. (1993)

Galántai, Zoltán: Laplátogatás : Élet és Tudomány. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 84-86. (1993)

Galántai, Zoltán: Robotok : emberformájú gépek. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 47-49. (1993)

Gecse, Gáborné and Tari, Zoltánné: Munkaterv és útmutató az óvodai környezeti neveléshez : a "Füstifecskék" környezet- és természetvédelmi óvodai oktatóközpont munkája. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 21-50. (1993)

Gecsényi, Lajos: Bűnös nemzet? In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 171-172. (1993)

Gosztonyi, Géza: Szekcióbeszámolók : lakóhely és szociálpolitika. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 68-70. (1993)

Grössing, Helmuth: Johannes de Thurocz, Chronica Hungarorum. I. Textus. Ed. Elisabeth Galántai et Julius Kristó. (Bibliotheca scriptorum medii recentisque aevorum, Series nova, Tom. VII.) II. Commentarii. 1. Ab initio usque ad annum 1301. Von Elemér Mályusz und Julius Kristó. (Bibliotheca scriptorum medii recentisque aevorum, Series nova. Tom VIII.) 2. Ab anno 1301 usque ad Annum 1487. Von Elemér Mályusz and Julio Kristó (Bibliotheca scriptorum medii recentisque aevorum, Series nova. Tom IX.) Akadémia Kiadó, Budapest 1985, 1988, 1988. 332, 603 u. 500 S. [könyvismertetés]. In: Mitteilungen des Instituts für Österreichische Geschichtsforschung, (101). p. 131. (1993)

Gulyás, Pálné: Rácsodálkozás, rácsodálkoztatás a természetre; természeti, környezeti nevelés alkotó, kutató tanárokkal : a Természet- és Környezetvédő Tanárok Egyesületének tevékenysége. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 76-78. (1993)

Gulyás, Pálné: A természeti, környezeti nevelés, mint a nevelés megújításának lehetősége és kényszere. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 75-76. (1993)

Gyivicsán, Anna: Szlovák oktatás Magyarországon. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 161-166. (1993)

Győri, Anna: Felvételi "válogató" Spanyolországban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 37-39. (1993)

Gácsi, Erzsébet: Diákvélemények. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 67-69. (1993)

Géczi, János: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 6. p. 114. (1993)

Géczi, János: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 10. p. 98. (1993)

Géczi, János: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 20. p. 90. (1993)

Géczi, János: Veszélyben a világunk : környezetvédelmi könyvsorozat. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 50-52. (1993)

Göndör, Tibor: Gombaiskola. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 44-48. (1993)

Götz, Eszter: Laplátogatás : Dörmögő Dömötör. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 62-63. (1993)

Göőz, Lajos: Hasznosítható tapasztalatok : a környezetvédelem oktatása az angol felsőoktatásban. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 123-125. (1993)

Göőz, Lajos: Környezetvédelem az angol felsőoktatásban. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 60-62. (1993)

Hajnóczi J., Gyula: Az építészeti tér genezise III. : az építészeti tér megteremtése. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 20-33. (1993)

Hajnóczi J., Gyula: Az építészeti tér genezise IV. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 35-43. (1993)

Hajtman, Ágnes and Mayer, József: A felnőttoktatás jelene és jövője : vélemények és álláspontok 1992 őszén és telén. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 51-61. (1993)

Halász, Gábor: A nemzetközi kapcsolatok szerepe a közoktatás fejlesztésében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 53-61. (1993)

Halász, Péter: A művészet, népművészet szerepe a környezeti nevelésben. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 79-81. (1993)

Hamrák, Anna: Saját élményen alapuló tanulás. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 12-18. (1993)

Hamvas, Béla: Bartók. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 32-35. (1993)

Hansági, Károly: Tapasztalatok a kéttannyelvű oktatásról. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 148-151. (1993)

Hardi, András: A tájékozódás, természetjárás, tájfutás. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 170-174. (1993)

Hatvani, Józsefné: A környezet megismeréséről : egy tanítónőből lett óvónő gondolatai a környezet megismerésére nevelésről az átdolgozott Óvodai Nevelési Program szellemében. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 3-20. (1993)

Havas, Péter: Körlánc : Amerikai - Magyar Környezeti Nevelési Projekt 1992-1993. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 44-49. (1993)

Havas, Péter: A Körlánc : egy USA-Magyar Környezeti Nevelési Projekt első éve. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 48-51. (1993)

Havas, Péter: Személyiség - környezeti attitűdök - környezeti nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 65-68. (1993)

Havas, Ádám: Kockázatelemzés - mágia vagy tudomány? In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 21-28. (1993)

Hecz, Istvánné: Természetismereti szaktábor szervezése és programja. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 111-114. (1993)

Heffner, Anna: A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt első éve. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 143-148. (1993)

Hegyesi, Gábor: Szociálpedagógia és a szociális munka. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 59-62. (1993)

Hegyi, Sándor and Sal, András: Szoftverfejlesztés a technológia oktatásáért. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 23-29. (1993)

Hein, Christian and Herbert, János: Az entrópia mint a technika alapkategóriája. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 2-8. (1993)

Herczog, Mária: Szekcióbeszámolók : gyermekvédelem. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 64-65. (1993)

Hervay, Ferenc: Magyarország földrajza a honfoglalástól a török időkig. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 83-90. (1993)

Hidy, Péter: "Mondd mama, a magyar nyelvet te találtad ki?". In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 60-62. (1993)

Hlatky, Attiláné: Simple present or present continuous? : az egyszerű és folyamatos jelen idő tanítása az általános iskolai angol nyelvoktatásban. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 44-52. (1993)

Hoffmann, Rózsa: Osztályfőnökség - igazgatói szemmel. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 42-48. (1993)

Honffy, Pál: A tankönyvek nyelve. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 143-147. (1993)

Hortobágyi, Katalin: Újjászülető erdei iskolák Magyarországon. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 85-90. (1993)

Horvatovich, Sándorné: Az attitűdvizsgálatok és az elemzésük. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 81-85. (1993)

Horvatovich, Sándorné: Szabályozással kapcsolatos vizsgálatok. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 61-63. (1993)

Horváth, Gyuláné: Az eredményesebb iskolai nyelvtanulásért. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 41-43. (1993)

Horváth, Piroska: Teaching the teachers. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 37-40. (1993)

Horváth, Piroska and Szendi, Gábor: Amerikai szakemberek a környezeti nevelésről. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 51-53. (1993)

Hotziné Pócsi, Anikó: Egyszerű szerves kémiai kísérletek. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 19-29. (1993)

Hunyady, Györgyné: A pedagógusképzés és a neveléstudomány. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 161-171. (1993)

Ichnád, Sándor: Újra itt van : fémépítő: játék és oktatási eszköz. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 95-97. (1993)

Illyés, Sándor and Oláhné Vágó, Irén: A PSZM Projekt 3. alkuratóriumának tevékenysége. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 153-155. (1993)

Iván, Csaba: Kiss Anna : A macskaprémkalapos hölgy : egy modern misztérium. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 105-108. (1993)

Iván, László: 130 éve született a magyar fonomimika megteremtője. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 81-82. (1993)

Jakucs, László: A karsztok sérülékenysége : 34 tételben. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 91-99. (1993)

Jelenik, Gyuláné: Múzeumpedagógiai módszerek és tapasztalatok a Petőfi Irodalmi Múzeumban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 80-82. (1993)

Jeney, Lajos: Tornateremépítési kormányprogram. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 92-95. (1993)

Jones, Christopher: Új módszerek a TV és a video iskolai felhasználásában. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 44-49. (1993)

Juhász, Erzsébet: A Füst Milán-i nevetés. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 44-48. (1993)

Juhász, Erzsébet: A Habsburg-mítoszról : különös tekintettel Krúdy Gyula monarchia élményére. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 15-25. (1993)

Juhász, Nándor: Hogyan jobban? In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 9-15. (1993)

Juhász-Nagy, Pál: Az eltűnő sokféleség : a bioszféra-kutatás egy központi kérdése. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 28-38. (1993)

Juhász-Nagy, Pál: Rácsodálkozás a természetre : az ökológiai kultúra mai "helyzete". In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 42-48. (1993)

Járó, Katalin: Az iskola rejtett üzenetei. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 118-127. (1993)

Jósvai, Lídia: Kétely és szabadság, esszé és életstílus. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 76-80. (1993)

K., Gy.: Átdolgozott földrajztankönyv a kisegítő általános iskola 8. osztálya számára. In: Iskolakultúra, (3) 17. p. 69. (1993)

K. Palágyi, Sylvia: Római villa Balácán. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 94-100. (1993)

Kamarás, István: Hol tart az embertan? In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 26-37. (1993)

Kamarás, István: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 17. p. 90. (1993)

Kamarás, István: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 24. p. 90. (1993)

Kamarás, István: Önmegváltás vagy önpusztítás? : tájoló a New Age-hez és az új vallási mozgalmakhoz. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 38-41. (1993)

Karsai, Péter: Törvény előtt : tézisek és dilemmák a közoktatási törvény kapcsán. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 87-93. (1993)

Katona, Csaba: Gyermeki jogok és érdekek érvényesülése az iskola belső jogvilágában. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 57-67. (1993)

Kedves, Tamás: A magyar zene történelmi elemei. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 76-82. (1993)

Kereszty, Zsuzsa and Vekerdy, Tamás: Az óvodai nevelés országos irányelvei. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 82-90. (1993)

Keszthelyi, Rezső: A Szép versek 1992. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 140-141. (1993)

Király, László: Miért nem esnek le a felhők? In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 102-104. (1993)

Király, Tibor and Gönczöl, László and Mészáros, János: Az iskolai akadálypályák összeállításának szempontjai. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 52-59. (1993)

Kisfaludi, Andrea: Alternatív kémiaoktatási program : 13-18 éves korosztály számára. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 41-43. (1993)

Kisházi, Veronika: Azsúrozás. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 157-160. (1993)

Kiss, F. József: "Nem tudok mást adni, mint magamat és erős akaratomat" : Gróf Teleki Pál (1879-1941). In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 49-52. (1993)

Kiss, Tamás: Élet, ökológia, politika : ellentmondások útvesztőiben. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 2-10. (1993)

Kiss, Éva: A dán oktatási rendszer néhány jellemzője. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 34-37. (1993)

Kocsis, Mihály: A PSZM Projekt 4. alkuratóriumának tevékenysége. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 156-157. (1993)

Komáromi, Gabriella: Gyermekkönyvkultúra Ausztriában és Magyarországon. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 51-59. (1993)

Komáromi, Gabriella: Sematizmuska : a sztálinizmus gyermekirodalmáról. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 141-147. (1993)

Komáromi, István: A sarkvidékek felfedezése : ötletek a téma feldolgozására. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 22-29. (1993)

Koncz, István: Személyiségünk - munkaeszközünk : felkészítés a (pedagógus) személyiséget érő kommunikációs kihívások kezelésére. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 97-103. (1993)

Kormány, Gyula: Tanulmányi kirándulás. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 58-62. (1993)

Kormány, Gyula: A mediterrán Európa klímája, növényzete. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 2-9. (1993)

Kovács, Anna: A magyarországi nemzetiségi oktatás helyzete, különös tekintettel a szlovák oktatásra. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 158-161. (1993)

Kovács, Október: Egy iskolakísérlet biológia programja : biológiatanítás a Németh László Nyolcosztályos Gimnáziumban. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 41-45. (1993)

Kovács, Sándor: Teszt a nevelői attitűdök feltárásához. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 59-64. (1993)

Kovács, Sándor Iván: Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 18. p. 96. (1993)

Kovács, Zoltán: Alkonykapcsoló. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 64-65. (1993)

Kováts, Imre: Erőművek és erőműrendszerek. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 175-190. (1993)

Krajnyák, Lászlóné: Új modell a miskolci dolgozók iskolájában. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 66-72. (1993)

Krausz, Tamás: Tézisek a sztálinizmus lényegéről. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 6-10. (1993)

Kristó, Gyula: Anonymus és Szer. Gesta Hungarorum: legenda és valóság. In: Szeged, (6) 8. pp. 4-5. (1993)

Kristó, Gyula and Makk, Ferenc: Az Árpád-házi uralkodók. In: Vasárnap : szlovákiai magyar családi magazin. (1993)

Krizsán, Anna: Bemutatkozik a gyulai román tanítási nyelvű gimnázium. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 169-171. (1993)

Krizsán, Józsefné: Természet- és környezetismereti verseny 11-12 éves tanulóknak. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 71-74. (1993)

Kundermann, Róbert: Olvasd el a rajzot! : hogyan mélyíthetők a 6. osztályos tanulók ismeretei fizika tantárgyból? In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 36-43. (1993)

Kuslits, Katalin: Tanítható-e az ember? In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 82-90. (1993)

Kántor, Sámuel: Az iskolán kívüli környezeti nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 21-27. (1993)

Károly, Krisztina: A nyelvtanár új szerepe a kommunikatív nyelvoktatásban. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 151-154. (1993)

Kárpáti, Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 19-35. (1993)

Kárpáti, Andrea: A vizuális kommunikáció mint tantárgy. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 55-61. (1993)

Kárász, Imre: Gondolatok a "környezetvédelem" szakos tanárképzésről. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 20-26. (1993)

Kása, Zoltán: Számítógép az oktatásban : mértani helyek megsejtése számítógép segítségével. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 16-17. (1993)

Kövendi, Dénes: Magyar nyelvtan társaslélektani alapon : gondolatok Karácsony Sándor könyvéről. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 127-136. (1993)

Köves, József: Védjük a pusztuló környezetet! : a környezet- és természetvédelem szükségességének megláttatása tanulóinkkal. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 117-123. (1993)

Köves, László: Hogyan tanítsuk... In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 69-74. (1993)

Kőrösné Mikis, Márta and Lugosi, Antalné: Körkép az idegennyelvek oktatását segítő hazai szoftverekről. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 47-56. (1993)

Lacourt, Jacques: A szexualitás kettős természete. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 48-51. (1993)

Laczkóné Révay, Márta: Radnóti Miklós korai szabadversei. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 11-13. (1993)

Ladányi, István: Variációk halálra és kábítószerre. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 56-57. (1993)

Laki, Ferenc and Miklovicz, Árpád: Környezetismeret óvodapedagógus hallgatóknak : részlet egy jegyzetből. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 114-121. (1993)

Laki, Ferenc and Miklovicz, Árpád: Mértékegységek (adatok) az élettelen és élő természetben. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 104-113. (1993)

Lehoczky, János: Az általános iskolai környezeti nevelésről. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 24-27. (1993)

Lehoczky, János: Erdei iskola - erdei vasúttal. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 94-99. (1993)

Lehoczky, János: Integrált programok a "Deák tériek" erdei iskolájában. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 100-103. (1993)

Lele, József and Kristó, Gyula and Makk, Ferenc: A szegedi középkorkutatásról. In: Szeged. pp. 9-13. (1993)

Lengyel, László: Magyar politika az ezredfordulón I. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 2-17. (1993)

Lengyel, László: A magyar politika az ezredfordulón II. : Magyarország belső politikai feltételei. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 2-20. (1993)

Loránd, Ferenc: Az innovatív beállítódás és gondolkodás formálása a pedagógusképzésben. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 32-41. (1993)

Loránd, Ferenc: Szekcióbeszámolók : csellengők - kallódók. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 72-73. (1993)

Lászlóffy, Aladár: A görög-római nevelési eszmény körtánca. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 101-104. (1993)

Lénárt, István: Az első magyar-spanyol kéttannyelvű érettségi előtt. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 82-85. (1993)

Lévai, Miklós: Szekcióbeszámolók : deviancia. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 63-64. (1993)

M. Nádasi, Mária: A pedagógia oktatása a tanárképzés keretében az ELTE BTK-n. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 173-186. (1993)

Major, Tamás: Latintanítás a kéttannyelvű gimnáziumi tagozaton. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 85-88. (1993)

Majoros, Mária: A balkezes gyermek. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 15-19. (1993)

Makádi, Mariann: Milyen lesz a jövő földrajztanítása? : a tanárképzés felelőssége? In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 45-48. (1993)

Makádi, Mariann: A földrajztanítás "átöröklődő" módszerei : tűnődés a vizsgatanítások során. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 10-13. (1993)

Mann, Miklós: Oktatáspolitikai koncepciók a dualizmus első évtizedeiben. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 78-86. (1993)

Maróti, Andor: Van-e didaktikája a felnőttek tanításának? In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 83-89. (1993)

Matavovszky, Tibor: Egy rendszerszemléletű "zöld iskola" vázlata a matematikus szemével. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 42-50. (1993)

Matyasi, Gáborné: Okos Manó összead. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 44-46. (1993)

Mayer, József: Adalékok a dolgozók gimnáziumai történetéhez. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 61-65. (1993)

Melykóné Tőzsér, Judit: Könyvtártudományi kislexikon. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 130-134. (1993)

Menyhárt, Lajos: Világforradalmár "egy országban" : Trockij. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 2-5. (1993)

Merényi, László: A felnőttoktatás és a közművelődés. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 89-93. (1993)

Micheller, Magdolna and Gácsi, Erzsébet: Önkormányzat középfokon. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 53-56. (1993)

Miklya, Béláné: A szókincsbővítés lehetőségei a szlovák társalgási és irodalomórákon. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 59-62. (1993)

Miltényi, Miklós: Videós történelem : Magyar Évszázadok. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 61-64. (1993)

Mogyoródi, Árpád: Kapcsoljunk : kapcsolások az Elektrotechnika II. készlet és néhány kiegészítő szerelvény felhasználásával. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 51-56. (1993)

Mohay, Péter: Problémamegoldás a matematikában. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 18-22. (1993)

Mohay, Tamás: Elveszített világok. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 80-81. (1993)

Monok, István: Könyvkatalógusok és könyvjegyzékek Magyarországon 1526-1720 : forrástipológia, forráskritika, forráskiadás. ISBN 963-481-975-3

Mányoki, Endre: Rádiótévé : szellemi környezetvédelem. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 70-73. (1993)

Mártonfi, György: Folyóiratszemle : Számítógépes nyelvtanulás. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 66-69. (1993)

Mátrai, Zsuzsa: A nemzeti alaptanterv egy pragmatikus megközelítése. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 29-36. (1993)

Mátrainé Gorján, Mária: A nemzetiségi hallgatók identitás-tudatának elmélyítése a nyelvtanítás metodikájában. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 155-158. (1993)

Mészáros, László: Problémafeltárás és konfliktusmegoldás a szombathelyi Berzsenyi Szakmunkásképző és Szakközépiskolában. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 71-72. (1993)

Mójzesné Székely, Katalin: "Nemcsak munkával él az ember" : természeti népek. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 20-30. (1993)

Móser, Zoltán: A homály eltakar. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 89-91. (1993)

Nagy, Géza: Ratio Educationis és polgári fejlődés, 1777, 1992. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 28-33. (1993)

Nanszákné Cserfalvi, Ilona: Szakdolgozatok a Neveléstudományi Tanszéken. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 83-86. (1993)

Nobel, Iván and Erdélyi, Erzsébet: Disputa Gion Nándor A postás, aki egy ujjal tudott fütyülni című novellájáról. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 79-83. (1993)

Obrazcov, Sergej Vladimirovič: A világ lett szegényebb. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 88-90. (1993)

Orgoványi, Anikó: A természet- és környezetvédelem tanítása : témajavaslatok az általános iskola részére. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 51-66. (1993)

Orosz, Andrásné and Zsoltné Kapuvári, Jolán and Jusztin, Katalin: Természetkutató és környezetvédő szakkör egy általános iskolában. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 27-37. (1993)

Orosz, Zsuzsa: A PSZM Projekt 2. alkuratóriumának 1992. évi működése. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 151-153. (1993)

Oroszlány, Péter: A szellemi munka módszertana. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 105-108. (1993)

Papp, György and Trencsényi, Imre: Tejfoggal kőbe... In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 70-74. (1993)

Papp, Sándor: Természet - Társadalom - Gazdaság. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 49-54. (1993)

Pappné Mészáros, Johanna: A múzeumpedagógiai munka tapasztalatairól : a Néprajzi Múzeum két állandó kiállítása alapján. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 29-34. (1993)

Pecsenye, Éva: Irodalmi társasjáték. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 88-90. (1993)

Pehkonen, Erkki and Tompa, Klára: Matematikaoktatás a tanulók szemével Magyarországon és Finnországban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 39-46. (1993)

Petneki, Katalin: Mit ér az idegen nyelv, ha német? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 135-147. (1993)

Pintér, Klára: Példamutató példatár. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 59-60. (1993)

Pléh, Csaba: A kísérleti lélektan átalakulása : a kognitív pszichológia megjelenése. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 48-54. (1993)

Poór, Zoltán: Szép időnk van... : autentikus anyagokra épített nyelvórák az "időjárás" témakörben. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 14-20. (1993)

Pál, Tamás: Hogyan garantálhatók a gyermeki jogok? In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 46-49. (1993)

Pála, Károly: Az eposz és a komikus eposz : Petőfi Sándor: A helység kalapácsa - a problémacentrikus irodalomtanítás egy lehetséges modellje. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 14-21. (1993)

Páldi, János: Alattvaló vagy állampolgár? In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 90-92. (1993)

Pálhegyi-Farkas, László: Ötletes gráfok. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 74-78. (1993)

Pőcze, Gábor: Szekcióbeszámolók : toleráns iskola. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 73-75. (1993)

Radnóti, Katalin: Beszélgetések az atomenergiáról. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 79-82. (1993)

Radnóti, Katalin: Elképzelések egy komplex természetismeret tankönyvről 15-16 éves tanulók részére. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 12-20. (1993)

Radnóti, Katalin: Új természettudományos tankönyvcsalád Angliában. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 72-75. (1993)

Rakonczay, Zoltán: A környezeti oktatás és képzés helyzete Magyarországon. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 62-64. (1993)

Reinhard, Pristonig: Informatika szakos tanárképzés a gráci Pedagógiai Akadémián. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 82-84. (1993)

Revákné Markóczi, Ibolya: Egyszerű működési modellek a biológia tanításában : sztómamodell és a vér folytonos áramlását szemléltető modell. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 56-61. (1993)

Ruskó, Sándorné: A természet szeretetére, a környezet védelmére nevelés : lehetőségek és módszerek egy félig falusi, félig lakótelepi környezetben működő óvodában : részletek. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 51-57. (1993)

Rábóczkiné Benkő, Zsuzsanna: Tokaj-Hegyalja természeti értékei : összegzés a feladatsorok és a feladatsorok megoldása alapján. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 108-111. (1993)

Réthy, Endréné: Bölcsészhallgatók vizsgateljesítménnyekkel kapcsolatos attribúciói. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 117-134. (1993)

Róka, Sándor: Bereznai Gyula emlékverseny. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 45-51. (1993)

Róka, Sándor: Feladatok a sakktáblán. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 25-34. (1993)

Rózsahegyi, Márta and Wajand, Judit: A katalízisről színesen, érdekesen. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 63-67. (1993)

S. Faragó, Magdolna: A szociálpedagógiai tudás az oktatáspolitika intézményrendszerében. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 49-54. (1993)

Sajó, Ingrid: Logo hátrányos helyzetben. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 2-7. (1993)

Salló, László: A színműíró Tamási Áron. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 77-78. (1993)

Scharnitzky, Viktor: Ezernyi feladat. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 46-47. (1993)

Schiller, István: Energia: élet vagy pusztulás. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 36-41. (1993)

Schiller, István: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 9. p. 98. (1993)

Sebők, Zoltán: Az odúlakó lélektana. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 136-139. (1993)

Sebők, Zoltán: Comedia Tempio. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 88-89. (1993)

Sebők, Zoltán: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. p. 146. (1993)

Sebők, Zoltán: Megtisztult káosz. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 71-73. (1993)

Sen, Amartya Kumar: Az egyéni szabadság mint társadalmi elkötelezettség. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 18-28. (1993)

Simon, Dénes: A megújuló földrajzoktatásért : földismereti-környezeti kerettanterv. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 14-21. (1993)

Simonné Gyarmati, Erzsébet: Tizenháromévesek matematikakönyve. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 43-44. (1993)

Singer, Péter: A Szabó Ervin Gimnázium tegnap és ma. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 72-74. (1993)

Sipos, Endréné: A múzeumpedagógia gyakorlata a Magyar Nemzeti Galériában : a múzeumpedagógiai munka általános és speciális jellemzői. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 48-53. (1993)

Sneé, Péter: Dusán Makavejev : Sweet movie. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 7-11. (1993)

Sneé, Péter: Emberi nyelven. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 68-72. (1993)

Sneé, Péter: Gróf Leiter Jakab és társai. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 62-67. (1993)

Sneé, Péter: Hamisítványok. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 22-27. (1993)

Sneé, Péter: Otthont találni : Pier Paolo Pasolini: Medea. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 21-25. (1993)

Solténszky, Tibor: Színjáték és iskola Nagy-Britanniában. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 104-107. (1993)

Somorjai, Ildikó: Szekcióbeszámolók : képzés. In: Iskolakultúra, (3) 10. p. 71. (1993)

Stankovics, Éva: Bűvészkedés varázskorsóval vagy anélkül : színes, szórakoztató, elgondolkodtató kémiai kísérletek. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 53-56. (1993)

Stier, Miklós: Volt Magyarországon 1945 után forradalom? In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 2-6. (1993)

Sulyok, Miklós: Római katolikus templom, Miskolc, Avas-Dél : építész: Ferencz István 1992-93. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 72-73. (1993)

Suppné Tarnay, Györgyi: "Könyves" könyvek. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 99-100. (1993)

Surányi, Bálint: Expanziós és eróziós jelek a magyar oktatási rendszerben 1992-93-ban. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 73-77. (1993)

Sz., F.: Az osztályfőnök a mai iskolában. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 57-65. (1993)

Sz. Kuncze, Magdolna: Javítások a kéziratban. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 148-156. (1993)

Szabolcs, Ottó: Szempontok a Történelem Nemzeti Tanterv kialakításához. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 53-56. (1993)

Szabó, László Tamás: Az (iskolai) nevelés természetéről. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 2-7. (1993)

Szabó, Mihály: A megosztott világ. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 147-148. (1993)

Szabó, Mária: Juhász-Nagy Pál : Természet és ember : kis változatok egy nagy témára. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 65-66. (1993)

Szabó, Pál and Kása, Zoltán and Fábián, Tibor: Hírek. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 78-80. (1993)

Szajbély, Mihály: Ch[olnok]y [Viktor], az újság[ot]író [író]. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 19-28. (1993)

Szakai, Szilvia: Konfliktuskezelő eljárások gyűjtése a debreceni vegyipari szakközépiskolában. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 70-71. (1993)

Szakály, Sándor: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. p. 194. (1993)

Szalontai, György: A vizuális közlőnyelv ábécéje. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 31-37. (1993)

Szegedi, Gabriella and Probáld, Ferenc and Kormány, Gyula: Nemzetközi összehasonlító földrajzi felmérés : az IGU vizsgálata a 14 éves tanulók földrajzi ismereteiről ; nemzetközi és hazai tanulságok. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 30-39. (1993)

Szegő, György: Laplátogatás : Magyar Építőművészet. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 77-78. (1993)

Szegő, Mariann: Diákönkormányzat-vezetők képzési programtervei. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 93-94. (1993)

Szekszárdi, Ferencné: Beszélgessünk a konflikusokról! : részletek egy kerekasztal-beszélgetésből. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 73-77. (1993)

Szekszárdi, Ferencné: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 1. p. 82. (1993)

Szekszárdi, Ferencné: Változatok az erőszakmentes konfliktusmegoldásra : I. rész. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 14-19. (1993)

Szekszárdi, Ferencné: Változatok az erőszakmentes konfliktusmegoldásra II. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 34-41. (1993)

Szendrei, János: A számfogalom bővítéséről. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 2-8. (1993)

Szentendrey, Géza: Környezetbiológiai stúdium avagy az ökologikus szemléletű gondolkodásra nevelés, az "ökológiai erkölcs" kifejlesztése. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 90-92. (1993)

Szentirmai, László: A bábjáték csodálatos világa. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 67-75. (1993)

Szilassi, Lajos: Térbeli alakzatok ábrázolása számítógéppel. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 8-15. (1993)

Szilágyi, György: A számítógépes programok alkalmazásának lehetőségei Japán földrajzának tanításában. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 28-40. (1993)

Szilágyi, Tamás: A sejtbiológia tanítása táblázatokkal és feladatlapokkal. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 72-80. (1993)

Szirmainé Kövessi, Erzsébet: Iskola a Taigetos alatt. In: Iskolakultúra, (3) 7. pp. 75-83. (1993)

Szirmay, Ágnes: Laplátogatás : Nappali ház- irodalmi és művészeti szemle. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 66-69. (1993)

Szitányi, György: Tiszatáj ’92 : vázlat egy leendő repertóriumhoz. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 83-87. (1993)

Szoleczky, Emese: "Minta, értékkel" : tájak, korok... gyerekek. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 87-88. (1993)

Szántó, Ibolya and Papp, Jánosné: A környezetünkre vonatkozó szókincs gyakorlása. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 53-60. (1993)

Száva, Eszter: XI. kerületi Pedagógus Klub tematikája. In: Iskolakultúra, (3) 23. p. 94. (1993)

Székely, Magdolna: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 11. p. 98. (1993)

Szőcs, Géza: Kádár Tibor veszprémi kiállításának megnyitója. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 90-92. (1993)

Szőcs, Tibor: A görög vonatkozású világcsodák : az epheszoszi Artemisz ion. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 136-142. (1993)

Szőke, Katalin: Környezeti nevelés - egészségvédelem gyermekkorban. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 70-75. (1993)

Szűcs, Sándor: Egy Belij-regényről. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 83-88. (1993)

Sánta, Mihály: Mikrokomp műhely : taneszközök az informatikai alapismeretek tanításához. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 98-101. (1993)

Sántha, Attila: A hulladék kezelésének hazai helyzete. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 26-35. (1993)

Sávoly, Mária: Történelem tankönyv nem csak történelemtanároknak. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 103-104. (1993)

Sávoly, Mária: A történelemtanításról - diákszemmel. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 70-72. (1993)

Takács, Gábor: Időpontok megadása - időtartamok kiszámítása. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 14-20. (1993)

Takács, Gábor and Takács, Gáborné: Alternatív tankönyvek : matematika tankönyv a harmadik osztályosoknak. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 9-11. (1993)

Takács, Gábor and Takács, Gáborné: Könyvünkről : Matematikai kondicionáló kisiskolásoknak. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 42-43. (1993)

Takács, Imre: A japán csoda titka a korszerű oktatás. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 50-51. (1993)

Takács, Viola: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 12. p. 90. (1993)

Takács, Viola: Textiltechnika. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 160-161. (1993)

Talyigás, Katalin: A szociálpedagógia történetéhez. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 43-44. (1993)

Talyigás, Katalin and Török, Iván: Szekcióbeszámolók : önkéntesek munkája, karitatív tevékenység. In: Iskolakultúra, (3) 10. pp. 67-68. (1993)

Thomka, Beáta: Epikus rendezés. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 48-51. (1993)

Thomka, Beáta: Műfaji déja vu. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 29-31. (1993)

Tolnai, Mária: Én azt az Arany Jánost szeretem, aki... : nevelődráma, Eileen Pennington angol drámatanár útmutatásaival. In: Iskolakultúra, (3) 8. pp. 73-76. (1993)

Tompa, Klára: Az analízis elemeinek tanítása a számítógép segítségével. In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 30-35. (1993)

Trencsényi, Imre: Zöld számvetés. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 63-65. (1993)

Trencsényi, Imre: A békák esélyei : tűnődések az ökológiai mozgalomról. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 63-65. (1993)

Trencsényi, László: Arcok és szándékok : rapszodikus tudósítás a VI. Nevelésügyi Kongresszusról. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 79-83. (1993)

Trencsényi, László: Hová-hová Közép-európai Táncszínház? In: Iskolakultúra, (3) 19. pp. 66-67. (1993)

Trencsényi, László: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 2. p. 98. (1993)

Trencsényi, László: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 5. p. 106. (1993)

Trencsényi, László: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. p. 178. (1993)

Trencsényi, László: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 19. p. 82. (1993)

Trencsényi, László: Megszakított folytonosság a magyar gyermekirodalomban. In: Iskolakultúra, (3) 12. pp. 59-61. (1993)

Trencsényi, László: Terrakotta. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 85-87. (1993)

Trencsényi, László: Tükörkép a diákönkormányzatokról. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 46-53. (1993)

Trencsényi, László: A gyermekmozgalmakról (serdülőmozgalmakról) és segítőikről. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 86-90. (1993)

Trencsényi, László: A tiszta forrás vize - kólásdobozból : ezredforduló - folklorizmus - pedagógia. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 90-97. (1993)

Tóth, Albert: Zárszó helyett. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 84-85. (1993)

Tóth, István György: Iskolábajárás a XVIII. századi Nyugat-Dunántúlon. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 34-39. (1993)

Tóth, Zoltán: A reakciósebesség és a kémiai egyensúly tanítása : mérőkísérlete. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 53-60. (1993)

Tóth, Zoltán: Ötösöm lesz kémiából. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 67-68. (1993)

Tóth, Zoltán and Papp, Anna Veronika: A számítási feladatok megoldásainak értékeléséről. In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 67-71. (1993)

Török, Kálmánné: Játék és pszichoterápia. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 117-118. (1993)

Tőrös, Róbert: Laplátogató : a Firka kolozsvári magyar nyelvű természettudományos ismeretterjesztő lapról. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 61-62. (1993)

V. Molnár, László: Történelemtanítási szakirodalmunk válogatott bibliográfiája : 1958-1993. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 1-8. (1993)

V. Molnár, László: A rendszerváltás utáni történelemtanítás kritikus pontjairól. In: Iskolakultúra, (3) 18. pp. 65-70. (1993)

Vajdovichné Visy, Erzsébet: Beköszöntő. In: Iskolakultúra, (3) 11. p. 2. (1993)

Vajdovichné Visy, Erzsébet: Beköszöntő. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. p. 2. (1993)

Vajdovichné Visy, Erzsébet: Köszöntő. In: Iskolakultúra, (3) 24. p. 2. (1993)

Vajdovichné Visy, Erzsébet: A környezeti képzés koncepciójáról és stratégiájáról. In: Iskolakultúra, (3) 2. pp. 55-64. (1993)

Varga, Attila: Ismerkedés a kémiával - újszerűen. In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 49-53. (1993)

Varga, Péter: A Spílhózniról (igen vázlatos vázlat). In: Iskolakultúra, (3) 20. pp. 75-79. (1993)

Varsics, Zita: Rendszerezzünk! - Rendszerezünk? In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 167-169. (1993)

Veresegyházi, Béla: A világrendszerek kialakulása : részlet egy középiskolásoknak szánt tankönyvből. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 91-99. (1993)

Veszprémy, László: Középkori novellák. Középkori históriák oklevelekben (1002-1410). In: Aetas, (8) 1. pp. 170-172. (1993)

Victor, András: A környezeti nevelés rendszere. In: Iskolakultúra, (3) 24. pp. 3-23. (1993)

Vida, Gábor: Evolúciós rendszerek a természetben és a társadalomban. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 40-43. (1993)

Vágó, Irén: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 23. p. 98. (1993)

Vágó, Irén: Tűzre, vízre vigyázzatok! : a tűzvédelmi nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 23. pp. 36-41. (1993)

Vágó, Irén: A pedagógiai kutatások módszerei és logikája. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 165-167. (1993)

Várnagy, Ildikó: Régi és új játékaim : kezdetben volt a játék. In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 73-75. (1993)

Vásárhelyi, Tamás: Taníthatjuk-e az élet szeretetét megkövült lények, préselt növények, kitömött állatok közt? In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 38-41. (1993)

Vásárhelyi, Tamás: Természettudományi múzeum és környezeti nevelés. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 35-40. (1993)

Wajand, Judit and Rózsahegyi, Márta: Még egyszer az elektrokémiáról! In: Iskolakultúra, (3) 9. pp. 11-19. (1993)

Walker, Zsuzsa: Kisiskolások itthon és Angliában : hogyan látja a szülő. In: Iskolakultúra, (3) 6. pp. 107-109. (1993)

Wellisch, Mária: Múzeumi hívogató a Liget szigetére. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. pp. 92-93. (1993)

Werner, Wolfgang: Informatikai képzés : a gráci Pedagógiai Akadémián. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 79-82. (1993)

Zalán, Tibor: Körmös. In: Iskolakultúra, (3) 8. p. 114. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 1. p. 81. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 2. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 3-4. p. 185. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 5. p. 105. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 6. p. 113. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 7. p. 105. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 8. p. 113. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 9. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 10. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 11. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 12. p. 89. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 13-14. p. 145. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. p. 177. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 17. p. 89. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 18. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 19. p. 81. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 20. p. 89. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. p. 193. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 23. p. 97. (1993)

Zalán, Tibor: Lapvég. In: Iskolakultúra, (3) 24. p. 89. (1993)

Zalán, Tibor: Szúrópróba : könyv lemez kazetta video film színház játék. In: Iskolakultúra, (3) 5. pp. 86-89. (1993)

Zalán, Tibor: Welcome Sesame Street! In: Iskolakultúra, (3) 1. pp. 65-67. (1993)

Zsolnai, Anikó: Pedagógia ökológiai alapon : néhány gondolat Damiasz Randle : Teaching green és R. Miller : New directions in education című könyve kapcsán. In: Iskolakultúra, (3) 11. pp. 65-66. (1993)

Zsolnai, József and Heffner, Anna: A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt második éve. In: Iskolakultúra, (3) 21-22. pp. 2-7. (1993)

Zsámboki, Károlyné: Hogyan lesznek a Freinet-pedagógusok? In: Iskolakultúra, (3) 3-4. pp. 111-114. (1993)

Zátonyi, Sándor and Zátonyi, ifj. Sándor: Új fizika tanterv és tankönyvsorozat. In: Iskolakultúra, (3) 17. pp. 50-53. (1993)

Závodszky, Géza: Nemzeti előítéletesség internacionalista kötelességből : sztereotípiák, nemzeti előítéletek a magyar történelemtankönyvekben. In: Iskolakultúra, (3) 15-16. pp. 7-14. (1993)

Újszászi, Ilona: Szer kultuszából a megye is töltekezhet. In: Délmagyarország, (83) 193. p. 12. (1993)

This list was generated on 2020. August 11. 19:11:35 CEST.