Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 16.

Bognár József; Csáki István: Kiemelt akadémiai rendszer labdarúgóinak véleménye a sportágválasztásról, sikerességről és az edzői szerepekről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 3. pp. 229-246. (2020)

Csizér Kata; Albert Ágnes: Egyéni különbségek kvalitatív kutatása a nyelvpedagógiában : nemzetközi folyóiratok szisztematikus szakirodalmi áttekintése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 3. pp. 203-227. (2020)

D. Nagy Krisztina: Az iskolai jóllét értelmezésének és modellezésének lehetőségei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 2. pp. 123-148. (2020)

Fekete Imre: A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében: egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 4. pp. 299-325. (2020)

Fináncz Judit; Csima Melinda: Pedagógusok szakmai közérzetének konceptuális megközelítése és vizsgálata a koragyermekkori pedagógiai professzióban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 3. pp. 247-268. (2020)

Fülöp Márta; Gordon Győri János: Árnyékoktatás és verseny - magyar középiskolások és egyetemisták nézetei az ányékoktatás és a verseny kapcsolatáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 2. pp. 93-121. (2020)

Hodossi Nóra; Sinka Cecília; Pigniczkiné Rigó Adrien: Probléma vagy ajándék? - Tanítók attitűdvizsgálata a menstruációra való felkészítéssel kapcsolatban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 4. pp. 327-346. (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? : 2-8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 71-90. (2020)

Janurik Márta; Szabó Norbert; Józsa Krisztián: A zenei énkép jellemzői és összefüggése a zenei képességekkel hetedik osztályosok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 2. pp. 171-200. (2020)

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A gyermekkori (CHEXI) és a felnőttkori (ADEXI) végrehajtó funkció kérdőívek magyar nyelvre történő adaptációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 47-69. (2020)

Lipták Mónika Zoé; Tarkó Klára: Hétköznapi egészségfogalom - tévképzetek, naiv elméletek, mítoszok vagy laikus értelmezések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 33-46. (2020)

Margitics Ferenc; Figula Erika; Pauwlik Zsuzsa: Az iskolai erőszak tradicionális szerepmintáinak összefüggése a cyberbullying különböző formáival általános és középiskolában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 4. pp. 347-371. (2020)

Pálvölgyi Lajos: Összetett képességek mérése : dilemmák és megközelítések. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 2. pp. 149-170. (2020)

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata : a kollaboratív képességek kérdőív validálása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 3. pp. 269-296. (2020)

Simon Tünde; Kárpáti Andrea: A vizuális kommunikációs képesség online diagnosztikus mérése 4-6. évfolyamon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 1. pp. 3-31. (2020)

Szitás Teodóra; Kasik László: Óvodások szociálisprobléma-megoldásának hazai és nemzetközi vizsgálatai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (120) 4. pp. 373-389. (2020)

A lista elkészítésének dátuma 2025. május 4. 09:06:15 CEST.