Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata című kiadvány cikkei

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 32.

Konduktív Nevelési Világkongresszus. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. p. 137. (2003)

Andor Mihály: Gimnáziumok rekrutációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 315-338. (2003)

B. Németh Mária: A természettudományos műveltség mérése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 499-526. (2003)

Braunitzer Gábor: Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 535-541. (2003)

Báthory Zoltán: Takács Viola: Baranya megyei tanulók tudásstruktúrái : Iskolakultúra, Pécs, 2003. 197 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 405-407. (2003)

Csapó Benő; Csapó Benő: Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 135-136. (2003)

Csíkos Csaba: Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 530-533. (2003)

Csíkos Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 35-55. (2003)

Feketéné Szakos Éva: Az első hazai andragógiai Delfi kutatás eredményeiből. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 339-369. (2003)

Felkai László: A jogalkotó kultuszminiszter Jankovich Béla. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 105-117. (2003)

Géczi János: Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 527-530. (2003)

Hercz Mária: A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 57-80. (2003)

Honigsfeld Andrea: Magyar tizenévesek tanulási stílusbeli preferenciái: a kor a nem és a teljesítményszint hatásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 175-187. (2003)

Imre Anna: Oktatási feladatellátást segítő önkormányzati társulások. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 371-387. (2003)

Jámbori Szilvia: Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 481-497. (2003)

Kemnitz Heidemarie; Mikonya György; Németh András: Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 119-128. (2003)

Kozma Tamás: International Review of Education : Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Revue Internationale de L'Education : Főszerkesztő: Christopher Mclntosh. (2003-i) Szerkesztőség: UNESCO Institute of Education, Hamburg, Németország, Kiadó: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, Hollandia. Megjelenik évente négyszer : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 263-265. (2003)

Mitter Wolfgang: Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 413-421. (2003)

Molnár Gyöngyvér: Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 423-446. (2003)

Molnár Gyöngyvér: Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 81-103. (2003)

Molnár Éva: Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 155-173. (2003)

Nagy József: A rendszerező képesség fejlődésének kritériumorientált feltárása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 269-314. (2003)

Nikolov Marianne: Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értékelését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 5-34. (2003)

Németh András: Osztrák tanügyi reformok és a pedagógia egyetemi tudománnyá válásának kezdetei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 189-210. (2003)

Ottó István: Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 447-458. (2003)

Rohály János: Szüret a könyvlapon: Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében: kommentár Hugo de Sancto Victore didascalionjához : Gond-Palatinus, 2001. 262 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 129-134. (2003)

Sallay Hedvig: A szülői nevelés hatása serdülők jövő-orientációjának alakulásának. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 389-404. (2003)

Szabó Lajos: Nagy Péter Tibor: Járszalag és aréna. Egyház és állam az oktatáspolitika erőterében a 19. és 20. századi Magyarországon : Budapest, Új Mandátum könyvkiadó, 2000 : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 3. pp. 407-409. (2003)

Takács Viola: A fizikai feladatok absztrakciós szintje szerinti teljesítmény az intelligencia-hányados tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 141-154. (2003)

Tóth Zoltán; Kiss Edina; Barke Hans-Dieter: Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 4. pp. 459-479. (2003)

Ugrai János: Egy páratlan forrás oktatástörténeti tanulságai : református lelkészi önéletrajzok elemzése 1807-ből. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 211-228. (2003)

Vincze Szilvia: A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 2. pp. 229-261. (2003)

A lista elkészítésének dátuma 2025. május 5. 07:32:14 CEST.